וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור גלוגר פותח את מסעדת קלואליס הכשרה

23.6.2015 / 10:31

אחרי המסעדה המפורסמת ברמת גן, תכירו את האחות הקטנה והכשרה - ויקטור גלוגר פתח היום את מסעדת קלואליס הכשרה בהילטון תל אביב

מסעדת קלואליס הכשרה. בר שריר,
סלמון/בר שריר

היום הושקה רשמית המסעדה החדשה והכשרה של שף ויקטור גלוגר, שבבעלותו מסעדת קלואליס ברמת גן. מדובר במסעדה אחות, קלואליס הכשרה, במלון הילטון תל אביב. בכך, מתרחבת מגמת השפים שמבשלים בבתי מלון, כדוגמת מאיר אדוני במסעדות בלו סקיי ולומינה, או יונתן רושפלד בהרברט סמואל הכשרה (אותה הספיק לעזוב בינתיים).

המסעדה החדשה נפתחה במקום מסעדת "המלך שלמה" , מסעדת הדגל של המלון שסגרה את שעריה לאחר 50 שנה.

לדברי שף גלוגר, "אנו רוצים לאפשר לקהל אוכלי הכשרות חויה גסטרונומית ייחודית, לצד שירות בלתי מתפשר וחווית היוקרה של הילטון. האתגר המשלב יצירתיות, חומרי גלם יוצאי דופן, איכות וכשרות הוא לכאורה בלתי אפשרי, אך אני משוכנע כי הקהל הרחב יסכים איתנו כי הבלתי אפשרי הוא אפשרי בהחלט".

מסעדת קלואליס הכשרה. בר שריר,
החלל של קלואליס הכשרה/בר שריר

במסעדה החדשה, המונה כחמישים מקומות, יגיש גלוגר בין היתר את מנות הדגל של קלואליס, ראשונות כמו קרפצ'יו דג ים עם חציל צרוב, קרם חציל שחור, זרעי עגבניות, ראשד ושמן זית מעושן (78 שקלים), קבב בורי וצנובר עם טחינה ירוקה (73שקלים), סלמון נורבגי בעישון ביתי (64 שקלים), עיקריות כמו בלוטין בס ממולא בדוקסל וז'וליין ירקות שורש, רוטב קולי פלפלים, לצד אורז, חמוציות ושקדים (150 שקלים), צלע עגל בצלייה איטית ברוטב ציר בקר ופטריות, עם ריזוטו פטריות וערמונים (186 שקלים), טאג'ין לוקוס זוגי בראס אל חנות (210 שקלים) ועוד.

"אנו גאים על הבחירה של מסעדת "קלואליס" להפעיל מסעדה כשרה במלוננו בתל-אביב", אומר רוני פורטיס, מנכ"ל מלונות הילטון בישראל. "במשך תקופה ארוכה חיפשנו שותפים ראויים שיציעו תפריט כשר לאניני הטעם ולאורחים ואנו גאים על כך שמצאנו בשף גלוגר את האדם הראוי לנצח על מסעדת היוקרה החדשה של הילטון תל-אביב", הוא אומר.

קלואליס הכשרה. הילטון, גן העצמאות, תל אביב. 03-5202222. ראשון-חמישי 19:00-22:30. כשר.

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה
מסעדת קלואליס הכשרה. בר שריר,
ויקטור גלוגר/בר שריר
מסעדת קלואליס הכשרה. בר שריר,
קרפצ'יו בס/בר שריר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully