וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף: אבי לוי פותח מסעדה בת"א

28.6.2015 / 12:05

אחרי שזכה בעונה הראשונה של מאסטר שף, פתח 2 מקומות מצליחים בירושלים והכיר לעולם את האוכל האלג'יראי במלוא תפארתו, המאסטר שף אבי לוי מגיע הערב לתל אביב

צילום: עידו שחם עריכה : רן צימט

שלוש שנים לאחר פתיחתה של מסעדת המוציא בירושלים, ולאחר שהספיק לפתוח את בית הכוון - בית אוכל רחוב המתמחה בפיתות משובחות (ולמכור את המקום), השף אבי לוי מגיע סוף סוף לתל-אביב. היום בערב תיפתח מסעדת צ'יריפום בפינת הרחובות יבנה-אחד העם, בית אוכל שמח וצבעוני עם השפעות ישראליות, ירושלמיות וצפון אפריקאיות.

בצ'יריפום משלב לוי בין סגנון הבישול האלג'יראי השורשי שלו, שזכינו להכיר עוד בעונת מאסטר שף בה קטף את המקום הראשון, וכן במסעדת המוציא, לבין גרסאותיו לאוכל רחוב ישראלי, כפי שעשה בבית הכוון. התפריט במקום מחולק לארבעה סוגים של מנות: מנות חומוס עם תוספות מיוחדות, מנות בפיתה - מנות במאפה פיתה בעבודת יד מבצק חלה אותן ניתן לאכול "על הדרך" בהזמנה מחלון הממוקם בלב המטבח, מגולגלים בתוך נייר- סוגים שונים של מטוגנים וצ'יפס, ומחבתות- מנות חמות שיוצאות מטאבון גדול ויוגשו לסועדים בכלי אמייל אישיים.

צ'יריפום. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
אוכל צבעוני ושמח בצ'יריפום/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

ואם להיות יותר ספציפיים, בין המנות בתפריט תמצאו חומוס בצל מטוגן (28 שקלים), חומוס דגים ושרמולה (38 שקלים), צ'יפס עמבה (22 שקלים), מחמר בטטה (32 שקלים), פיתה במילוי מרגז טחול (46 שקלים), פיתה עם מסבחה שקדי עגל וחציל מטוגן (48 שקלים), פיתה במילוי טפיה כבש, גזר ולימון כבוש (46 שקלים), סינייה מעורב עם שפונדרה (56 שקלים), סינייה אנטריקוט דק עם ביצת עין (56 שקלים), סינייה ספיחה חצילים וביצת עין (46 שקלים). בגזרת הקינוחים תמצאו פחזניות במילוי קרם שקדים (28 שקלים) וגלידת זעפרן (28 שקלים).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
צ'יריפום. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
תל אביב, הנה הוא בא/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

הפירוש של צ'יריפום הוא תפוח שמח, כינוי החיבה של דודו של לוי, סוחר התפוחים באלג'יר, בזכות שמחת החיים שאפיינה אותו והחיוך הרחב שהיה סימן הזיהוי שלו. "אני מקווה שאותה שמחה תהיה מנת חלקם של הסועדים אצלי", הוא מסביר.

"צ'יריפום מאוד שונה מהמוציא, גם מבחינת העיצוב, הנראות של המקום, וגם מבחינת התפריט שבניתי", אומר לוי. "עדיין אפשר יהיה למצוא פה מגוון של סלטים טריים ומבושלים, ומנות חמות וביתיות, אבל הקונספט שונה. הרעיון היה ליצור מקום שיהיה שמח, חם ולא מחייב- באוכל, באווירה ובתמחור".

צ'יריפום. אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
הגיע הזמן!/מערכת וואלה! NEWS, אנטולי מיכאלו

לגבי המעבר לתל אביב לוי לא נשמע מודאג במיוחד, "ברור לי שאצטרך להיות על הקו של ירושלים - תל אביב, אבל זה משהו שלקחתי בחשבון, אני מרגיש מאוד מוכן. הרבה זמן רציתי לעשות את הצעד הזה, אבל עכשיו הרגשתי שזה הזמן הנכון עבורי". לוי, אגב, לא נראה חושש מדי מקשיי הסתגלות בעיר הגדולה: "ת"א עיר מקסימה, אני בא כמו שאני, ומקווה שהאנשים פה יאהבו את זה".

תחילה ייפתח המקום בשעות הערב בלבד ובהמשך יורחבו שעות הפעילות גם לצהריים.

צ'יריפום, אחד העם 29 פינת יבנה, תל-אביב, 03-6200022. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 12:00-01:00, שישי: 12:00-17:00, מוצ"ש: שעה אחרי צאת השבת - 01:00. כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully