וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: פיצה דומינוס מגזימים

20.7.2015 / 13:00

כשפיצה דומינוס מפנקים בתוספות אנחנו נזכרים באיך הפיצות באמת היו פעם, סוכריות הג'לית מעוררות נוסטלגיה, ודוגמאות סותרות לשילוב שני מוצרים ביחד - בשוקו כושל ובגלידה מנצחת. כל מה שחדש על המדף

יח"צ - חד פעמי

מתוך פרסומת לפיצות המוגזמות של דומינוס

סדרת הפיצות המוגזמות של דומינוס. דן פרץ,
הפיצות המוגזמות של דומינוס/דן פרץ

דומינו'ס פיצה יוצאת במהדורה מוגזמת לקיץ: תוספות פופולריות בשלושה טעמי פרימיום: "מוגזמת פטריות" עם פטריות שמפיניון, פטריות פורטובלו ופטריות יער; "מוגזמת פפרוני" עם חזה בקר, קבנוס ופפרוני ו- "מוגזמת גבינות" עם גבינות מוצרלה, גבינת עיזים ופרמזן.

מחיר: מבצעי השקה עד סוף אוגוסט - משפחתית "מוגזמת" + משפחתית מוצרלה ב- 55 שקלים כל אחת בהזמנת משלוח, משפחתית מוגזמת ב- 50 שקלים בהזמנת טייק אווי מהסניף.

שולפים מזלגות: מוגזמת פטריות - בצק בשרני, מתקתק ובעובי שמדבר לכווולם. חתיכות יפות וגדולות של פטריות שמאירות באור עלוב את מה שמקבלים היום בפיצה פטריות סטנדרטית, חברים, עובדים עלינו כבר שנים - כל פיצה פטריות צריכה להראות ככה! הגבינה טובה, ולא משתלטת או שמנונית מדי, רוטב העגבניות טעים וזה הזכיר לנו פיצה נוסטלגית של פעם שמכרו בכל מרכז מסחרי והעניקו גם מהתוספות בנדיבות אין קץ, כש"מוגזם" היה פשוט "תוספות לפיצה".

מוגזמת גבינות- לא הבנו מה מוגזם בפיצה מרגריטה סטנדרטית ואף מינימליסטית שמנוקדת לפרקים בעיגולי גבינת עיזים ותו לא. יתכן שהיו פה עוד גבינות שנמסו לתוך הבצק, אבל הן לא מורגשות בטעם הדל, שלעומת פיצת הפטריות ששמרה על רמה גבוהה הוא די סליזי ופשוט ומזכיר בעיקר פיצה סתמית לילדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

תבשיל לחימום ברגע, מבושלת

נודלס בירקות בערכת מבושלת. דניאל לילה
נודלס בירקות בערכת מבושלת/דניאל לילה

חברת "מבושלת" מציגה את סדרת "תבשיל לחימום ברגע", הסדרה כוללת כ-25 סוגי תבשילים: נודלס ירקות, נודלס עוף, ספגטי בולונז, תבשיל בקר עם ירקות שורש, כדורי בקר עם קוסקוס ברוטב עגבניות, קוסקוס ירקות ומרק ירקות.

מחיר: מ-9 שקלים למרק ועד 22 שקלים לכדורי בקר עם קוסקוס (מינימום הזמנה באתר או באמצעות הטלפון: 196 שקלים כולל משלוח ומע"מ).

שולפים מזלגות: אוכל לא מבושל שמתבשל בתהליך כימי תמיד מעורר בנו חשד. מוסיפים מים רותחים, והופ תוך מספר דקות המנה מוכנה. אבל, בהיבט הזה זו אכן מנה נהדרת לקחת לשטח. ההוראות מאוד פשוטות לביצוע. תבשיל הבקר וירקות השורש- חומרי הגלם לא היו במצב צבירה שהזכיר את המקור, לבשר היה מרקם של משהו שחומם כבר כמה פעמים והתבשיל בניגוד לשם מעורר התאבון הפיץ ריח לא נעים. אז נכון, הרוטב היה לא רע ומדובר באופן הכנה נוח, וגם המחיר סביר, אבל המוצר מיועד לאנשים שלא בררנים באוכל שלהם מחד ומאידך לא בראש שלהם פויקה בשטח. חשוב להדגיש שצריך להזהר שילדים לא יגעו בזה, כי בניגוד למנות חמות למיניהן, פה אפשר לחטוף כוויה בקלות מהתגובה הכימית שמתרחשת בשקית.

חוזרים לילדות, עלית

סוכריות ג'לית. הדמיה שטראוס, צילום מסך
סוכריות ג'לית/צילום מסך, הדמיה שטראוס

מותג עלית מקבוצת שטראוס מחזיר אותנו לילדות: מהדורה מוגבלת של סוכריות ג'לית, סוכריות גומי יין, סוכריות דבש וסוכריות מנטה באריזות הנוסטלגיות

מחיר: 5 שקלים.

שולפים מזלגות: המשלוח עורר התרגשות במערכת בעיקר בקרב הילדים שקנו את הסוכריות בידיים רועדות מהתרגשות לפני כעשרים וחמש שנה ומעלה. חלק מהטועמים טענו שהקליפה קצת יותר קשה אבל ציינו שככל הנראה הם בררנים יותר בגלל שהטעמים בפה השתנו. ג'לי יין - הטעם נשאר בדיוק אותו הדבר. סוכריות דבש – כמו טיול לבית של סבתא. בשורה התחתונה - מה שפעם היה תחתית החבית שמגרדים ממשלוח מנות מאכזב שנותר אחרי שנלקחו השוקולדים, הפך אחרי כמה שנות העדרות לגעגוע נוסטלגי.

שוקו כיף כף ומקופלת, יטבתה

יטבתה מרעננת את הקיץ עם טעמים מנצחים -הכיף כף, והמקופלת....בשקיות שוקו יטבתה. צילום: שלומי ארביב, מערכת וואלה! NEWS
יטבתה מרעננת את הקיץ עם טעמים מנצחים -הכיף כף, והמקופלת....בשקיות שוקו יטבתה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: שלומי ארביב

יטבתה מרחיבה את קטגוריית השוקו בשקית ומשיקה
סדרת שוקו בטעמי של עלית גם בפורמט של שקית: שוקו יטבתה בטעם מקופלת ושוקו יטבתה בטעם כיף כף.

מחיר: 15.60 שקלים.

שולפים קשים: שוקו כיף כף- השוקו עצמו לא מזכיר כיף כף ומובס לצד טעמו של השוקו הרגיל. למה עלית חייבים לדחוף את המוצרים המצליחים שלהם לכל דבר ולהתיך אותו לכדי חידוש היברידי מגניב על הנייר אך מקרטע במציאות? מתי ישימו לזה סוף ולא יגעו לנו בפרות השוקו הקדושות? הדבר היחיד שמזכיר פה כיף כף הוא טעם הלוואי.

גלידות חדשות, שטראוס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גלידת שטראוס מתחדשת בקורנטו סופר קרמל וחמאת בוטנים; חטיף גלידה המשלב בין שתי עוגיות שוקולד צ'יפס וגלידת וניל עם ריפל נוגט; חטיף גלידה כריות.

מחיר: 10.90-11.90 שקלים.

שולפים מזלגות: אם בסעיף הקודם זה עיצבן אותנו, כאן נודה שאם עושים שילוב היברידי נכון, מבלי להרוס קלאסיקות, זה יכול להיות להיט, והנה דוגמה כזאת: קוקיבו - גלידה מצוינת, איכותית ומפנקת. הכמות נדיבה מאוד ואפשר לחלוק. גם גלידת הכריות היא להיט מעולה.

אגו ללא תוספת סוכר, כרמית

אגו שוקולד מריר עם שקדים. צילום: אפרת אשל,
אגו שוקולד מריר עם שקדים/צילום: אפרת אשל

חברת כרמית מרחיבה את ליין המוצרים ללא סוכר ומשיקה:
אגו שוקולד מריר ללא תוספת סוכר אעם תוספות שקדים / פצפוצי אורז

מחיר: 7.90-8.90

שולפים מזלגות: מריר עם השקדים - נראה מצוין על האריזה ובביס הראשון מרגיש מצוין. אבל בפועל, לאחר מספר דקות השוקולד מנפח את הבטן ומותיר בפה טעם לוואי חריף ורע.

צ'יפס פסטו

תפוצ'יפס פסטו. סטודיו שטראוס,
תפוצ'יפס פסטו/סטודיו שטראוס

תפוצ'יפס משיקה טעמי שווארמה, תפוצ'יפס פסטו ותפוצ'יפס שמנת-פטריות

מחיר: 4 שקלים ברשת שופרסל.

שולפים מזלגות: למרות הירוק רעל שעל האריזה שרחוק מלעורר תאבון, מוצר טעים באופן מפתיע, הפסטו לא כזה דומיננטי וכיפי.

ספרייט זירו

פחית ספרייט זירו. צילום: מנחם רייס,
ספרייט זירו/צילום: מנחם רייס

קוקה-קולה ישראל משיקה את ספרייט זירו ללא סוכר.

מחיר: 4.50-6.50 שקלים.

שולפים קשיות: בניגוד להבדלים שבין קולה רגילה לזירו, כאן אין כמעט הבדל, יתרון קלורי גדול למשקה המרענן הזה.

סניידרס טורטיה צ'יפס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סניידרס טורטייה צ'יפס - חטיפים לאירוח ולנשנוש, מתאימים גם לצד מטבלים, ממרחים וסלסה ומוצעים במגוון של שלושה טעמים : White Corn: טורטייה צ'יפס מתירס לבן, Yellow Corn: טורטייה צ'יפס מתירס צהוב ו-Restaurant Corn: טורטייה צ'יפס בסגנון חטיפי הטורטייה המוגשים במסעדות.

מחיר: 19.90 שקלים לאריזת 453 גרם.

שולפים מזלגות: לרוב הטורטיות שמנוניות מדי, אבל כאן מדובר במוצר מוצלח, אפשר לטחון חבילה גם בלי שום מטבל ליד, וזה עדיין מושלם. מדובר בחבילה גדולה אולד סקול שמספיקה גם לאירוח, ולא כמו השקיות המוקטנות של ימינו. זה ממש כמו צ'יפס רק בלי טעמי לוואי בחיך ואיזו תחושה פסיכולוגית עמומה שזה יותר בריא מסתם צ'יפס (בלי שבאמת קראנו את מרכיבי האריזה).

פיטנס שוקולד צ'יפס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טעם חדש בסדרת העוגייה הטובה של FITNESS:
שוקו עם פצפוצי שוקולד מריר מעולה מכילות דגנים מלאים ושיבולת שועל, באריזות אישיות ומשפחתיות.

מחיר: פיטנס מאגדת אריזות אישיות ומאגדת משפחתית
9.90 שקלים.

שולפים מזלגות: עוגיות מושלמות ליד הקפה. טעימות, עדינות, מזכירות עוגיות בריאות עם קיק שוקולד, לא מתוקות מדי וגם הגודל של המארזים סימפטי ומדויק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully