וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרשיחא לת"א: הגלידה החדשה שאתם חייבים לטעום

25.8.2015 / 11:51

מי שהתעצל עד עכשיו לנסוע צפונה בשביל גלידה ייחודית יקבל את הסניף התל אביבי של בוזה - גלידרייה חדשה ומשובחת שמעבר לטעמי גלידה מיוחדים מציעה גם גביעי גלידה שכמוהם עוד לא טעמתם

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

סביר להניח שכל מי שמחשיב את עצמו כפודי, כבר שמע על גלידת בוזה מתרשיחא, ששמה יצא למרחוק. לשמחת העצלנים שבתושבי איזור המרכז, הגלידה האהובה מהצפון פתחה בימים אלו סניף גדול ומרשים ברחוב החשמונאים בתל אביב. את הסניף פתח אדם זיו יחד עם שותפו, עלאא סויטאת, הם גם האנשים שעומדים מאחורי הסניפים הצפוניים של הרשת. במקום החדש מציעים שדרוג משמעותי לגלידה דווקא מכיוון הגביעים- שני גביעים מיוחדים, אחד בטעם שוקולד מלוח והשני וופל תבלינים - שפותחו על ידי הקונדיטורית מיכל בוטון במיוחד עבור בוזה ת"א.

בוזה. חיים יוסף,
יש גלידה חדשה בעיר/חיים יוסף

"כל החיים היה לי קטע עם גלידות", מספר זיו, איש גלידות ומוזיקאי, "עד שהחלטתי לקחת את העניין ברצינות ונסעתי לוינצ'י ללמוד את הנושא באופן מקצועי". כשחזר לארץ חיפש זיו, בן קיבוץ סאסא מקום שהכי יזכיר לו את הכפר האיטלקי בו למד את רזי הגלידה, את מה שחיפש מצא בתרשיחא, כפר ערבי בגליל. כיום למעט הסניף התל אביבי חולש זיו גם על הסניף הראשון בתרשיחא, סניף שני בצומת הגומא ומרכז מבקרים וסדנה להכנת גלידות בקיבוץ סאסא.

עוד באותו נושא

איטליה הקטנה: סיור טעימות בתרשיחא

לכתבה המלאה
בוזה. חיים יוסף,
שוקולד מלוח והפתעות נוספות/חיים יוסף

בין הטעמים המיוחדים של בוזה תמצאו את הקשיופאה - שילוב של קשיו עם טופי מלוח, מסקרפונה טעמים, ערק עם מלון ושקדים ועוד . מבחר הטעמים משתנה ומתרחב, וכן עונתי. כל טעמי הסורבה ידידותיים לטבעונים. מחירי הגלידות של בוזה נעים בין 14 שקלים (מנת ילדים) ל-25 שקלים (מנה גדולה).

ביום שישי הקרוב (28 לאוגוסט) יערכו במקום מסיבת פתיחה, החל מהשעה 12:00, שפתוחה לציבור הרחב.

בוזה, החשמונאים 91, ת"א, 5465295–03, שעות פעילות: ראשון - שבת: 11:00-23:00. לא כשר

בוזה.
גביע שוקולד מלוח וגלידת סורבה קוקוס
  • עוד באותו נושא:
  • בוזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully