וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום הלוהט: לה אוטרה

31.8.2015 / 13:37

הטירוף הלטינו-קאריבי ממשיך לעשות עלייה: מסעדת לה אוטרה בתל אביב מביאה לכם קקטוסים אכילים, פלנטיין, צ'ילי ייחודי סנדביץ' קובני ועוד. לונה פארק מקסיקני במסעדה שעושה את זה קצת אחרת

עידו שחם

אם לשפוט לפי המקומות שנפתחו בתל אביב בשנה האחרונה, האוכל המועדף בימים אלו על קהל הסועדים והמבלים הוא ממקסיקו והסביבה. היה לנו את לוס ברנינג טאקוס, צ'אנגוס, אל טאקו, וטקס-מקס, גם דייגו סאן הצטרפה עם מטבח מקסיקני-קוריאני, והנה מצטרפת חדשה לחבורה שמביאה לנו לארץ טעמים אקזוטיים - לה אוטרה. לה אוטרה ("אחרת" בתרגום מספרדית) נפתחה לפני כשבועיים, ובאינסטגרם כבר צצות תמונות שלה מדי ערב שמעלים פודיז שונים, מה שמסמן את המקום כחם ביותר כרגע. ולא במקרה, מאחורי המקום החדש עומדת קבוצת שותפים, שרובם הם גם בעלי בר הקוקטיילים אימפריאל, השוכן בסמוך.

לה אוטרה. עידו שחם
שרימפס קוקוס בלה אוטרה/עידו שחם

"הרבה זמן פינטזנו על אוכל" אומר גלעד לבנת, מבעלי לה אוטרה והאמיפריאל, "רצינו להעלות את רמת האוכל, שתהיה תואמת לפחות לרמת המשקאות שלנו". לאביו של גלעד, דוד, אשר שותף גם הוא בעסק, הייתה בעבר מסעדה מקסיקנית בשם קקטוס, באותו מיקום בדיוק, כך שמבחינתם מדובר גם בסגירת מעגל מרגשת. חוץ מגלעד ואביו שותפים במקום גם בר שירה, מלי לב ודרור אלטרוביץ'.

"המסעדה היא מסעדה בסגנון קאריבי עם השפעות מקסיקניות" אומר דוד סדי, השף שהופקד על המטבח. "לא רצינו את אותו מטבח טקס-מקס שאנחנו רואים הרבה בת"א עכשיו, אלא להביא לארץ משהו מעט חדש", מוסיף לבנת. החידוש בא לידי ביטוי גם בחומרי גלם ייחודיים כמו קקטוסים שהם מגדלים במקום.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
לה אוטרה. עידו שחם
אנשים לא יימצאו כאן את הסטייק כמו בכל מקום/עידו שחם

בתפריט תמצאו מנות כמו אויסטר צלוי (30 שקלים), שרימפס קוקוס (39 שקלים), טאקו חזיר מפורק (44 שקלים), סלט תמנון (68 שקלים), סיגר קובני (31 שקלים), טאקו שוק ברווז (44 שקלים), ספייריבס (74 שקלים) ועוד.

"המסעדה שלנו פונה פחות או יותר לקהל של האימפריאל, אנשים שרוצים בילוי טוב, עם אוכל איכותי, פודיז, אנשי תעשייה, וכל מי שמחפש משהו קצת אחר" מסכם לבנת. "אנשים לא ימצאו פה את הסטייק או טרטר דג כמו בכל מסעדה, לא סתם קראנו למקום "אחרת" כי אנחנו מנסים לעשות כאן משהו שונה, אז מי שרוצה לחוות סוג של לונה פארק מקסיקני, מוזמן לכאן".

לה אוטרה. עידו שחם
קקטוס מישהו?/עידו שחם

לה אוטרה, הירקון 66 ת"א, 073-2649464. שעות פעילות: ראשון - שבת: 18:00 עד אחרון המבלים. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • לה אוטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully