וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוכים בתחרות "לתת קצת יותר בארוחת החג שלכם" של שמן עץ הזית

8.9.2015 / 10:46

מבין שולחי הטיפים הסודיים המקסימים שנשלחו לתיבת תחרות "לתת קצת יותר בארוחת החג שלכם" של שמן עץ הזית, נבחרו שלוש שולחות שזכו בשובר ע"ס 300 שקלים לקנייה ברשת "הום סטיילינג"

ידי אישה עורכת שולחן חג. ShutterStock
ידי אישה עורכת שולחן חג/ShutterStock

הזוכה הראשונה היא רעות פרי, בת 27 מנתניה:
"בכל חג אמא שלי אוספת את בני הדודים ונהכדים הקטנים, עד גיל 10 בערך, נותנת להם סינרים חמודים וכובעי שף קטנים, והם מגישים את המנות הקלות לסחיבה, כמו הסלטים והשתייה, כשהם צועדים לשולחן בטור. כולם מתגלגלים מצחוק בכל פעם מחדש כשהזאטוטים צוחקים ושמחים להגיש כמו במסעדה. ארוחה כזאת אי אפשר לשכוח".

הזוכה השנייה היא ד"ר אורית מיוחס, בת 51 משוהם:
"ארוחת ערב ראש השנה מכנסת את בני המשפחה, מבוגרים וילדים, והטיפ הבא מתאים לכולם, שכן מי לא אוהב להביע משאלות? הציוד הנדרש: בלוני הליום קשורים בחוט, פתקיות מחוררות בקצה וכלי כתיבה. הפעלה: מזמינים את האורחים לכתוב את משאלותיהם לשנה החדשה. משחילים את הפתקיות על חוטי הבלונים. סופרים ביחד לאחור מ-10 עד 1 ומשחררים את בלוני המשאלות לשמים. אפשר ללוות בשיר "בשנה הבאה" של אהוד מנור. חג שמח!".

הזוכה השלישית היא רותם אילוז, בת 18 מירושלים:
"אצלנו קיים מנהג כזה: בערב החג הילדים בדרך כלל מסיימים לאכול ראשונים, ואז מתחיל הבלגן. אני נותנת לכל אחד, אחרי שסיימו לאכול, תפוחים וסכינים קטנות (רק לילדים הגדולים!), ואז מתחילה תחרות התפוחים הגדולה של השנה. כל ילד מגלף מהתפוח שלו מה שהוא רוצה ובסוף עורכים תחרות, ומי שמנצח טובל את התפוח שלו בהמון דבש (מובן שבסוף כולם טובלים את התפוחים שלהם). במשך השנה הילדים מחכים לתחרות הזאת, ומתכננים מראש מה יפסלו".

דבש. ShutterStock
דבש/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully