וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: נמצא התחליף הישראלי ללוטוס?

19.10.2015 / 15:46

עוגיות קרמל מושלמות לבוקר, מסטיק ביזארי בטעם קרמל מלוח , גבינה טבעונית מפוקפקת וגלידה חדשה לבן אנד ג'ריז - כל מה שחדש על המדף

עוגיות טבעוניות בטעם קרמל, מן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התחליף הישראלי ללוטוס?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מן, יצרנית העוגיות הישראלית, וגם הטבעונית יש לציין, מוסיפה לקו מוצריה עוגיות קרמל פריכות. לדבריה, העוגיות החדשות מתאימות לצד הקפה או לחילופין לשילוב במתכוני קינוחים שונים.

מחיר: כ-6.5 שקלים לאריזה במשקל 300 גרם.

שולפים מזלגות: עוגיות מושלמות, ומאוד כיפיות עם הקפה. הטעם מזכיר את עוגיית הלוטוס הקלאסית בגרסה שלא נופלת ממנה, קראנצ'ית ופריכה, ובכל פעם שניגשנו לשקית זה נגמר בלא פחות משלוש ארבע עוגיות. בקיצור, מומלץ בחום.

"גבינה" צהובה עם זיתים, משומשו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייתם מצליחים לנחש שזו גבינה טבעונית? "גבינה" צהובה עם זיתים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת "הדר-פוד" חברה לקיבוץ גן שמואל, וכעת הם משיקים סדרת גבינות טבעוניות תחת השם: "משומשו". בין הגבינות בסדרה ניתן למצוא גבינה צהובה עם 18% שומן בסגנון גאודה, גבינה צהובה מעודנת עם 9% שומן או גבינה צהובה וזיתים עם 18% שומן.

מחיר : 19.90-21.90 לאריזות 150-200 גרם (בהתאמה).

שולפים מזלגות: טעמנו את הגבינה הצהובה בשילוב הזיתים. על פניו רעיון טוב שבהחלט יכול היה להוות תחליף ראוי עבור טבעונים, אך לצערנו הטעם הוא רק בסדר. הגבינה דומה במרקם לגבינת צ'דר, ויש דגש גדול על הזיתים, שמחפה כנראה על חוסר טעם בגבינה. הפרוסות המחולקות בדפים נפרדים הן רעיון טוב, היות והגבינה מעט דביקה. סה"כ סביר, ומי שיטעם ולא יידע שזה עשוי מתירס ועמילן, לא בטוח ייזהה שמדובר בתחליף. לעומת זאת, הנסיינית הטבעונית, עם רקורד מרשים באכילת גבינות טבעוניות, סבורה כי הסדרה סובלת מבעייתיות בטעם, במרקם ובצבע. היא ניסתה את הגבינות במספר ואריאציות שונות. רק באפייה על גבי פיצה, הגבינה הצהובה הטבעונית התקבלה בחום.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

גלידה חדשה עם ערך חברתי, בן אנד ג'ריס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוק כמו בוב כשמר לי. טעם חדש וחברתי לבן אנד ג'ריס/מערכת וואלה!, צילום מסך

תחת השם SATISFY MY BOWL, חברת הגלידות בן אנד ג'ריס משיקה טעם חדש שהוא מחווה לזמר המנוח בוב מארלי. מדובר בגלידת שמנת עם בננות, קרמל, פירורי עוגיות וחתיכות פאדג' בצורת הסמל Peace. בשל החיבור הדתי והתרבותי של הזמן עם המורשת האתיופית, בן אנד ג'ריס ישראל החליטו לתרום חלק מההכנסות של הטעם החדש לטובת הפרויקט הלאומי לקהילה האתיופית בישראל.

מחיר: 25.90 שקלים לאריזה של 500 גרם.

שולפים מזלגות: הנסיינים טוענים שהטעם מזכיר את הצ'אנקי מאנקי, אחד הטעמים היותר מזוהים ומוכרים של חברת בן אנד ג'ריס. אבל החידוש בגלידה החדשה הוא ההוספה, יחסית נדיבה, של קרם קרמל אשר יחד עם הבננה והשוקולד יוצר מתיקות יתרה. עבור אוהבי חמאת הבוטנים והקרמל, מדובר בחדשות משמחות של ממש. ומי שלא, יכול לאכול מסביב או פשוט לדבוק בצ'אנקי מאנקי המסורתי. סך הכל, הגלידה טעימה, אבל אין ממש חדש תחת השמש (למעט כאמור הוספת הקרמל ושינוי השם).

מסטיק בטעמי אקסטרים, MUST

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עד כמה אתם נועזים? סדרת האקסטרים של MUST/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג המסטיקים של עלית MUST יוצא עם מהדורה מוגבלת שך שלושה טעמי מסטיק חדשים: תפוח חמוץ, מנגו צ'ילי חריף וקרמל מלוח.

מחיר: 4.30 שקלים ליחידה ברשת שופרסל

שולפים מזלגות: ניסינו שניים מהטעמים החדשים: קרמל מלוח (או מלוחחח) ותפוח חמוץ (או חמוץץץ). מצד אחד, הטעמים מאוד נאמנים לטעם שאליו כיוונו. מצד שני, האקסטרים הוא טו מאץ', במיוחד עם הקרמל המלוח. למעט נסיין אחד, הייתה הסכמה גורפת כי המסטיק בטעם קרמל מלוח ביזארי מדי ולא מוצלח. מסטיק התפוח החמוץ לעומת זאת, אמנם גרם למתנסים לעוות את פרצופם בלעיסות הראשונות, אך רובם נהנו ממנו.

שוקולד במילוי מוס, ספלנדינג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממתקים למבוגרים. הסדרה החדשה של ספלנדינג/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג השוקולד העילי של עלית ספלנדינג משיק את "ספלנדינג מוס", שוקולד במילוי מוס המגיע בשלושה טעמים: שוקולד מריר במילוי מוס שוקולד מריר, שוקולד מריר במילוי מוס אגוזים ושוקולד חלב במילוי מוס אספרסו.

מחיר: 10 שקלים ליחידה ברשת שופרסל.

שולפים מזלגות: כסדרת פרימיום, המותג פונה באופן טבעי לקהל בוגר יותר המסוגל, ואפילו מעדיף, להתמודד עם טעמים מרירים ועוצמתיים. בפועל, השוקולד אינו מספיק מריר, ולדעת מרבית הטועמים הוא אפילו מתוק מדי. דווקא שוקולד החלב במילוי מוס אספרסו היה המוצלח מבין השלושה בזכות האיזון בין המתיקות של השוקולד למרירות של הקפה. הטעם הפחות מוצלח הוא זה במילוי מוס אגוזים. בכל אופן, כאשר יש קרייבינג לשוקולד, המוצר בהחלט מספק את הסחורה בצורה טובה ומענגת, אך היינו מצפים לקצת יותר אומץ ותעוזה ממותג המתיימר להוביל את השוק בארץ בתחום הזה.

קרקר כפרי ללא גלוטן, אסם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאכול מבלי להתפשר. קרקרים ללא גלוטן/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת אסם מוסיפה לסדרת חטיפי הקרקר שלה את הקרקר הכפרי עם שומשום ופרג. החידוש הגדול הוא העובדה כי מדובר בחטיף מלוח ללא גלוטן.

מחיר: 9.90 שקלים לאריזה של 150 גרם.

שולפים מזלגות: אף על פי שמדובר בקרקר פרג ושומשום, הטעם הדומיננטי הוא דווקא הבצל המיובש המעניק לו מתיקות עדינה, ואילו הפרג הוא הטעם הפחות מורגש (אם בכלל). בכל מקרה, החוסר בגלוטן אינו פוגם בהנאה של החטיף, ואפילו להיפך. חטיפי תירס הם טעימים וממכרים לא פחות, והגרסה הנוכחית של אסם מוצלחת מאוד ולא מאפשרת להפסיק לנשנש. סוף סוף מוצר ללא גלוטן שאינו מהווה פשרה או תחליף, אלא עומד בפני עצמו.

סדרה חדשה של חטיפי דגנים, פיטנס

חטיף אנרגיה דגנים פיטנס. סטודיו אוסם,
האם יש חדש תחת השמש? הסדרה החדשה של פיטנס/סטודיו אוסם

אסם-נסטלה משיקה את פיטנס בסדרה חדשה של חטיפי דגני פיטנס המכילים עד 86 קלוריות בארבעה טעמים חדשים: שוקולד חלב, שוקולד לבן, שוקולד מריר עם קרם חלב ושוקולד אגוזים.

מחיר: 10 - 17.90 שקלים למארז שישייה

שולפים מזלגות: מדובר בחטיף אנרגיה פריך, נחמד וטעים, אבל עם לא מעט פגמים. אחרי טעימה של ארבעת החטיפים החדשים, התאכזבנו לגלות שאין הרבה הבדל ביניהם. בכולם פס השוקולד צר מאוד, לא מספיק מורגש וגם שילובים נוספים כמו אגוזים לא מקבלים מספיק מקום - הטעם הדומיננטי הוא של דגנים אווריריים מדי. לכל הסדרה יש כמעט את אותו הטעם, כמו גם לחטיפים הקודמים של החברה. חוץ מזה שמי שמחפש חטיף בריאות יזדעזע מהרשימה הארוכה של הרכיבים והתוספים למיניהם שיש בכל חטיף. עם זאת, כנשנוש קליל של מתוק אחרי האוכל הם יעילים ועושים את העבודה.

תערובות פפריקה, חוות דרך התבלינים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרה חדשה של תערובות פפריקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חוות דרך התבלינים משיקה סדרה חדשה של תערובות פפריקה בטעמים שונים: פפריקה לעוף בתנור, תערובת לחריימה, פפריקה מעושנת לתפוחי אדמה, תערובת לפתיתים על בסיס פפריקה ופפריקה מעושנת עם מלח ים אטלנטי.

מחיר: 11-13 שקלים (להשיג בחוות דרך התבלינים ובסניפי הרשת)

שולפים מזלגות: מתוך חמש התערובות החדשות, בחרנו לנסות את זו המעושנת המיועדת לתפוחי אדמה בתנור. בהתאם להוראות היצרן, ערבבנו את התערובת בשמן, משחנו את תפוחי האדמה והכנסנו לתנור. התוצאה היתה נפלאה, גם עבור אלו שאינם נמנים בקרב חובבי הטעם המעושן. הארומה שהתפשטה בבית היתה מעוררת תיאבון, והטעם המעושן היה מודגש ומובחן, אך לא מוגזם או דומיננטי יתר על המידה. הסיבה לכך כנראה נעוצה בעובדה שהתערובת מכילה גם אורגנו, רוזמרין ופטרוזיליה שמאזנים את הטעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully