וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקומה של אחד העם אחד: מסעדת ראצ'ה הגרוזינית

3.12.2015 / 9:29

אחרי סגירתה של אחד העם אחד של מיכל אנסקי, נחתמה היום העיסקה עם הרוכשים החדשים: מסעדת ראצ'ה הירושלמית תפתח מסעדה גרוזינית חדשה בלוקיישן בתחילת ינואר ומבטיחה להביא בשורה חדשה לתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'יבורקי בשר במסעדת ראצ'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מסעדת אחד העם אחד של מיכל אנסקי נסגרה זמן מועט לאחר פתיחתה ברעש תקשורתי גדול. לא מעט נכתב כאן על הנושא, וגם שלל שמועות לגבי הרוכש הפוטנציאלי של המסעדה. היום, 3 בדצמבר, נחתמה הסאגה, והמקום עבר בעלות באופן רשמי. המסעדה נמכרה ללילי בן שלום ממסעדת ראצ'ה הירושלמית (שהשתתפה גם בתכנית הריאליטי משחקי השף), אשר מגובה בקבוצת משקיעים.

מבחינת קונספט מבטיחה בן שלום כי מדובר יהיה בהעתק אחד לאחד של מסעדת ראצ'ה הירושלמית שנפתחה בשנת 2011 וזכתה להצלחה גדולה. גם בתל אביב יכלול המקום את כל מה שהוא מזוהה עמו: מוזיקה גרוזינית אותנטית, טקס היין המסורתי ועיצוב הפנים הצבעוני, למעט שינוי אחד: המסעדה הנוכחית לא תהיה כשרה. לצד המנות המוכרות האופייניות למסעדה כמו כיסוני צ'יבורקי בשר, קדירת ח'ליאה בשרית מסורתית, קינוח צ'ורצ'חלה - אגוזי לוז מצופים ברפרפת, יינות ומבחר קונפיטורות יהיו כעת במסעדה גם מנות גרוזיניות חלביות: חצ'פורי, חינקלי גבינות, מרק חמאה עם בצל וקדירות חלביות. "כל המנות החלבית שחלמתי עליהן אי פעם יהיו שם", מספרת בן שלום בחדווה. על המטבח ימשיך לפקח אחיה, שף ראצ'ה, ישראל שחר.

חצ'פורי. דניאל אליסטר
החידוש בתפריט: חצ'פורי גרוזיני/דניאל אליסטר

"אני מקווה שנצליח לפתוח כבר בתחילת ינואר", אומרת בן שלום. "המסעדה עצמה כבר מתאימה לקונספט, שופצה לא מזמן, רק צריך לעבוד על להתאים אותה לאווירה של ראצ'ה שלנו מבחינת צבעים, כלים ווילונות ועוד", היא מסבירה.

הפתיחה בתל אביב מעלה לא מעט שאלות לגבי המסעדה הירושלמית, אשר כמו שאר המסעדות בבירה חווה האטה בעת האחרונה לאור המצב הבטחוני בעיר. בן שלום אף שימשה כנציגת המסעדנים בירושלים שמנסים לקדם פתרון מוסכם לעזרה למסעדנים מהעירייה ומשרד האוצר, לאור המצב הקשה בעיר.

לגבי המסעדה הירושלמית אומרת בן שלום כי נכון לעכשיו שתי המסעדות ימשיכו לפעול. "הכל תלוי אם המצב הבטחוני בירושלים ימשיך כמו שהוא", הוא מוסיפה. "הכל קרה כל כך מהר, ומן הסתם בחודש אחד אי אפשר לקבל החלטות כאלה, יש בהחלט אפשרות שננהל את שתיהן".

בן שלום מדגישה כי לא מדובר בעוד מסעדה גרוזינית בהתאמה תל אביבית. "מבחינתי אני המסעדה הגרוזינית האסלית היחידה בארץ וזאת הבשורה שנביא לתל אביב", היא אומרת. "מהרהיטים, דרך האווירה ועד האוכל, הכל יהיה גרוזיני".

ראצ'ה. אחד העם 1, תל אביב. 03-5161915. המסעדה תפעל במהלך כל ימי השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully