וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשיפה: המסעדה החדשה של אוסאמה דלאל בת"א

29.12.2015 / 15:50

ילד הפלא אוסאמה דלאל סגר לאחרונה את מסעדתו בעכו, וכעת הוא מסתער על תל אביב עם מסעדה חדשה בלוקיישן מפתיע למדי. וגם: איזו מסעדה תיפתח בקרוב במקום דלאל בעכו?

דלאל עכו טאפאס. נמרוד סונדרס
אוסאמה דלאל, מגיע לת"א/נמרוד סונדרס

השף הצעיר מעכו, אוסאמה דלאל, הצליח בשנתיים האחרונות לכבוש את ליבם של חובבי אוכל רבים. מסעדת דלאל הקטנה בבזאר התורכי בעכו זכתה לשבחים ואהבה רבה, בעיקר מקהל תל אביבי שהגיע אליה במיוחד. לאחרונה, הרגיש אוסאמה שהגיע זמנו לעבור לת"א. הרצון לפתוח מקום חדש בת"א, בשילוב עם המצב הבטחוני אשר פגע במסעדה בעכו, הובילו את אוסאמה להחלטה לסגור את המסעדה שזיכתה אותו באהבה רבה. לאחרונה הוא החל בחיפוש אחר הלוקיישן המתאים בעיר הגדולה.

בימים אלו נמצא אוסאמה, יחד עם צוות משקיעים, על סף חתימה על מקום משכנה החדש של המסעדה. המקום, הדי מפתיע יש לציין, הוא מלון עלמה לאונג', ברחוב יבנה בת"א. במלון פעלה עד לא מזמן המסעדה היקורתית בראשותו של השף יונתן רושפלד, ועם פרידתו של רושפלד מקבוצת עדי'ס לייף סטייל, ועזיבת הקבוצה את המלון, חיפשו במקום מסעדה אחרת שתמלא את מקומה.

דלאל עכו טאפאס. נמרוד סונדרס
מנות הדגל יפציעו כספיישלים/נמרוד סונדרס

כעת יקבל אל ידיו את המקום אוסאמה, כשהתכנון שלו הוא לשפץ את המקום מחדש ולהתאים את המסעדה לרוח שלו. כלומר, פחות אווירה יוקרתית ויותר אווירה חמה ומזמינה. בימים אלו הוא עובד על התפריט החדש. גם כאן, כמו במסעדה בעכו, עמוד השדרה העיקרי שלו יורכב מפירות ים ודגים, "הקו ישאר אותו קו עם תוספות ודברים שלמדתי במהלך הדרך שלי" מספר דלאל. בנוגע למנות שהפכו מזוהות עימו והיו למנות הדגל של המסעדה דלאל, מבטיח אוסאמה שהן יגיעו בתור ספיישלים.

למסעדה יהיה פנים וחוץ, וסך הכל היא אמורה להכיל כ-60 מקומות ישיבה, כאשר בשלב הראשוני היא תיפתח במתכונת מצומצמת יותר.

המסעדה לה עדיין אין שם, אמורה להיפתח באזור חודש מרץ, ביבנה 23, ת"א.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דלאל עכו טאפאס. נמרוד סונדרס
עמוד השדרה יישאר דגים ופירות ים/נמרוד סונדרס

וחדשות נוספות - מי שיתפוס בקרוב את מקומו של אוסאמה בבזאר התורכי בעכו, הוא לא אחר מאשר בן דודו - עדנאן דאהר. עדנאן, אשר עבד עם יחד אוסאמה בדלאל, הוא שף בעצמו והוא החליט להישאר במקום אותו הוא אוהב ולהמציא אותו מחדש.

בתחילת 2016 תיפתח במקום מסעדת מעדלי, בה יגיש עדנאן מטעמים מהמטבח של סבתא. "הקונספט הוא אוכל ערבי - עכואי" מספר עדנאן, "אותנטי- גלילי עם נגיעות מודרניות". בשונה מדלאל, כאן יהיה תפריט קבוע בו ניתן יהיה למצוא מנות מהמטבח הערבי כמו קבב חלבי, סנייה דג, חריימה עמבה, פריקי, עלי גפן ועוד.

מסעדת מעדלי תיפתח ברוב ויצמן 1, הבזאר התורכי בעכו, בעוד כחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully