וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה חשבנו על הפיצה המחוזקת של דומינוס?

6.1.2016 / 14:21

האם העוגיות החדשות של לוטוס עומדות ברף הגבוה של החברה, מה חשבנו על הפיצה החדשה של דומינוס והאם מוצדק לשלם 50 שקלים על חבילת ערמונים?

פיצה מחוזקת, דומינוס

פיצה מחוזקת של דומינוס. צילום: דן פרץ,
פיצה מחוזקת של דומינוס/צילום: דן פרץ

לכבוד החורף, דומינוס משיקה פיצה מחוזקת הכוללת בצק המתובל בעגבניות מיובשות ועם תוספת גבינת מוצרלה שמגיעה עד הקצוות. כלומר, ללא שוליים.

מחיר השקה: 55 שקלים למשפחתית מחוזקת עם תוספת אחת (בתוקף עד ה-31.1.2016).

שולפים מזלגות: עם תוספת או בלי תוספת, אהבנו מאוד את הפיצה החדשה של דומינוס. חשוב לציין שהעגבניות המיובשות בבצק לא מורגשות בכלל, וזה קצת מוזר. כלומר, אם היינו בטעימה עיוורת מבלי לדעת מה מיוחד בפיצה - לא היינו מצליחים לנחש שמדובר בבצק מתובל. שנית, חסידי השוליים הקשים עלולים להתאכזב מעט (והיו כמה כאלה אצלנו). אבל בסופו של עניין, מדובר בפיצה שהיתה לנו מאוד טעימה, ואפילו קצת זרקה אותנו לאוירת הפיצריות השכונתיות הכייפיות של פעם.

תערובת להכנת מרציפן, המרשלג

מרציפן של הרמשלג. פרלמן רסקין,
מרציפן של הרמשלג/פרלמן רסקין

חברת המרשלג מרחיבה את סדרת המוצרים "כל אחד יכול" עם שני מוצרים חדשים: תערובת להכנת מרנג ותערובת להכנת מרציפן. הרעיון הוא פשוט להוסיף מים לתערובת, לערבב ולהשתמש, זאת במטרה להפוך את החיים של האופה הבייתי לפשוטים יותר.

מחיר מומלץ על פי היצרן: 24 שקלים

שולפים מזלגות: בחרנו לנסות את התערובת להכנת מרציפן בעת משבר נפילת סוכר. ראשית, שמחנו לגלות כי המרכיבים של התערובת כוללים סך הכל שקדים, סוכר וחומר מונע התגבשות (שנמצא גם בכל אבקת סוכר שנמכרת בנפרד), כך שלא מדובר במוצר עם תוספים מיותרים ותעשייתיים מדי. מבחינת התפעול, אכן מדובר בפעולה פשוטה למדי של הוספת מים חמים, המתנה קצרה ואכילה. מבחינת הטעם, התרשמנו כי המוצר מתוק מדי, אך טעים וכולנו חזרנו לסבב שני של טעימות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

לחמי שאור, גידרון (שופרסל)

לחמי שאור של שופרסל. שופרסל,
לחמי שאור של שופרסל/שופרסל

רשת שופרסל החלה לשווק בבלעדיות את לחמי השאור של חברת גידרון המיוצרים מקמח לבן וכן מקמח שיפון מלא. על פי היצרן, הלחמים נאפים בתנורים עם לוחות קרמיים על מנת לדמות אפיית אבן מסורתית ולהעניק ללחמים קרום פריך. הסדרה כוללת מספר סוגי לחמים כמו שאור עם תמרים, שאור עם קמח מלא או שאור עם אגוזים.

מחיר ברשתות שופרסל: 16.90 שקלים עבור לחמים במשקל 500-600 גרם

שולפים מזלגות: האמת? הלחמים לא רעים בכלל. הקנייה בסופר גדול יכולה אולי לפגוע ברומנטיקה של קניית לחמים כפריים במאפיות שכונתיות קטנות, אבל בפועל - לפעמים החיים מאלצים לרכז את כל הקניות בסופר. קצת התאכזבנו שהקרום לא באמת פריך ושרשימת המרכיבים כוללת גם שמרים יבשים (למה צריך שמרים אם יש מחמצת טבעית?), אבל סך הכל מדובר בשדרוג טעים ומוצלח לרשימת הקניות בסופר.

עוגיות דינוזאור עם שוקולד, לוטוס

עוגיות דינוזאור של לוטוס. אופן,
עוגיות דינוזאור של לוטוס/אופן

עוגיות חדשות של חברת לוטוס נוחתות בישראל, והפעם בצורת דינוזאורים. לא מדובר בעוגיות קרמל, כמו האחות המוכרת והמפורסמת, אלא בעוגיות על בסיס דגנים. בסדרה החדשה שני טעמים: האחד רגיל והשני בציפוי שוקולד מריר.

מחיר על פי היצרן: 11.90-13.50 שקלים

שולפים מזלגות: במבט ראשון, העוגיות הזכירו לנו את עוגיות היין של פסח (בעיקר בשל הברק עליהן). בפועל, במבחן הטעימה, הן לא השאירו עלינו רושם גדול, אך מבין השתיים העדפנו את אלו בציפוי השוקולד שהעניק להן קצת יותר עניין. נחמד, ותו לא.

פסטה ללא גלוטן, ברילה

ברילה ללא גלוטן. ברילה,
ברילה ללא גלוטן/ברילה

ברילה, מותג הפסטה המוכר, החל לייבא לארץ גם סדרת פסטות ללא גלוטן, המיועדת בעיקר לחולי צליאק ולרגישים לגלוטן. במקום קמח דורום, הסדרה מיוצרת משלושה סוגי קמחים: תירס לבן, תירס צהוב ואורז.

מחיר לאריזה של 400 גרם על פי היצרן: כ-10 שקלים

שולפים מזלגות: הנסייניות שנבחרו למשימת הטעימה חזרו למשרד למחרת עם בשורות מרות. באופן מפתיע למותג שנחשב מוצלח, הסדרה הנוכחית התגלתה כאכזבה גדולה. אחת העידה שמבין שלל הפסטות נטולות הגלוטן, זוהי הפחות טעימה. השניה הסבירה שלמרות שנצמדה להוראות ההכנה, עמילן התירס גרם לחצי מהפסטה להידבק לתחתית הסיר.

ערמונים בוואקום, אינובשטן

ערמונים. צילום: דפנה בר שדה,
ערמונים/צילום: דפנה בר שדה

מרום משה, חברת יבוא מזון קטנה ומשפחתית, מביאה לנו מוצר חדש של חברת אינושטן הצרפתית - ערמונים קלופים בוואקום. הערמונים, הגדלים בצרפת עצמה, מבושלים באידוי ומקולפים בשיטות קרות. כך, על פי היצרן, הם שומרים על מרקם, טעם וערכים תזונתיים גבוהים.

מחיר עבור אריזה של 400 גרם על פי היבואן: 49.90 שקלים (להשיג בעדן טבע מרקט, טיב טעם וסטופמרקט)

שולפים מזלגות: פשוט נפלא. התרשמנו שמדובר בערמונים מאוד איכותיים. בניגוד לערמונים בוואקום שיש היום על המדפים, אלה ממש שמנמנים, ומשדרגים כל מנה. יתרון נוסף הוא העובדה כי הם מחולקים לשתי אריזות נפרדות (בתוך האריזה הגדולה), כך שאפשר לפתוח אחת עם כמות קטנה יחסית, ולשמור את השניה לפעם הבאה שמבשלים עם ערמונים (במקום להאבק עם חיסולה בדרכים יצירתיות). אחלה מוצר, אבל ראוי לציין כי המחיר בהחלט לא ידידותי לכיס ועל כן היינו בוחרים בו לאירועים מיוחדים.

שוקולד בטעם תפוז בשפופרת, שוקולד השחר

שוקולד השחר בטעם תפוז. רום ג'ראפיק,
שוקולד השחר בטעם תפוז/רום ג'ראפיק

לפני כשנה, שוקולד השחר החל לשווק את מוצריו גם בשפופרת, וכעת, לכבוד החורף, הוא מוציא מוצר חדש בסדרה: שוקולד השחר בטעם תפוז. מהיצרן נמסר כי המוצר מתאים במיוחד לחובבי אפייה, נוח לזילוף והטעם משדרג קינוחים ביתיים כמו פנקייקים וגלידות.

מחיר מומלץ על פי היצרן: 11.90-13.90 שקלים

שולפים מזלגות: החורף הוא בדיוק הזמן לחזק את המערכת החיסונית עם פרי הדר, ולא בטוח שהוספת טעם מלאכותי של תפוז לשוקולד הוא הפתרון הנכון. אבל, בעונה הגשומה, בין קירות הבתים שלנו, אנחנו מוותרים על סטייל או על תזונה נכונה כדי שיהיה לנו נעים. ואם אנחנו כבר מתהלכים מושפלים בטרנינג דהוי ובמעילים חסרי צורה, למה שלא נעשה את זה עם פרוסת לחם עם "קרם מובחר בטעם תפוז" ביד? טעם התפוז אכן עדין, אבל טעם הלוואי שלו נשאר לאורך זמן יחסית. סך הכל מדובר במוצר לא רע, הרבה פחות נורא ממה שציפינו בהיתקלות הראשונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully