וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 8 שנים - איל לביא עוזב את רוקח 73

11.1.2016 / 14:57

השף איל לביא הודיע כי לאחר שמונה שנות פעילות במסעדת רוקח 73, הוא החליט להיפרד. במהלך השנים האחרונות, לביא פתח וסגר שתי מסעדות נוספות, וכעת הוא החליט לפנות לדרך חדשה

אייל לביא. צילום: נמרוד גנישר,
אייל לביא נפרד מרוקח 73/צילום: נמרוד גנישר

השף איל לביא נפרד השבוע ממסעדת רוקח 73 בתל אביב לאחר שמונה שנות פעילות. לביא פתח את המסעדה יחד עם שותפו, חיים חזיזה בשנת 2008 וכעת החליטו השניים להפריד כוחות. חזיזה ימשיך לנהל את המסעדה, בקונספט שונה מעט, ואילו לביא מתכנן בשלב זה לעזוב את עולם המסעדנות, ולעסוק בבישול פרטי באירועים ובייעוץ קולינארי.

במהלך שמונה השנים האחרונות הקים לביא לרוקח 73 שתי אחיות נוספות - רוקח ים בנמל יפו אשר הציעה טאפאס בר בסגנון ספרדי ונסגרה לפני שנתיים, עם סגירת מתחם המזון בנמל יפו, ורוקח שוק בנמל תל אביב, אשר מחליפה בימים אלו בעלים וקונספט, והחל משבוע הבא תעבור לבעלות של יהלומה לוי מהביסטרון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סביצ'ה ברוקח 73, סופה של תקופה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוקח 73, ביסטרו ים תיכוני,זכתה בשנים האחרונות לביקורות מעט פחות טובות, בשל היותה מעט מיושנת ביחס למטבח הישראלי העכשווי. לפני כשנה, לאחר כמה חודשים בהם הייתה סגורה, עברה רוקח 73 שיפוץ ומתיחת פנים וקונספט, אך גם השינוי הזה כנראה לא עזר למסעדה להתרומם.

"ברצוני להודות לשותפי חיים חזיזה על תקופה נפלאה זו ברוקח 73 ולאחל לו הצלחה בהמשך. בתקופה הקרובה אמשיך לעסוק במה שאני הכי אוהב, לבשל, לארח ולטפל במיזמי קולינריה ובפעילויות חדשות" אמר השף לביא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully