וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הרגשתי הכי קטן והכי חלש"

20.2.2016 / 10:41

כחודש וחצי לאחר פרשת דנקנר, שבה גורשו נוחי ומשפחתו ממסעדת פרונטו, השף דיוויד פרנקל מדבר לראשונה על העוצמות, התחושות וההשלכות של הסערה בשיחה אינטימית עם ד"ר אילן רבינוביץ' בתוכניתו ציפור נפש ברדיו 102FM

צלמים זמניים מורשים

לפני כחודש וחצי סערה הרשת בעקבות פוסט שבו השף דיוויד פרנקל סיפר כי גירש ממסעדתו את מי שהיה "אחד מבכירי המשק הישראלי". היום, בדיעבד, הוא מבין את הטעות ומביע חרטה, "עשיתי משהו שהוא נוגד את כל מה שאני מאמין בו. התחרטתי על זה בעיקר עם עצמי, במחשבות של איך הגעתי למצב הזה."

הדברים האלו מובאים מתוך התוכנית ציפור הנפש של ד"ר אילן רבינוביץ' ברדיו תל אביב 102FM שתשודר הערב, ונחשפים כאן לראשונה.

דיוויד פרנקל. ניר פקין
"הרגשתי הכי קטן והכי חלש". השף דיוויד פרנקל מדבר על פרשת דנקנר/ניר פקין

מבלי להתייחס למה בדיוק קרה במסעדה, פרנקל מדבר על ההשלכות של פרסום הפוסט ברשתות החברתיות. הוא מודה כי עשה טעות, אך לא צפה את הסערה שתגיע בעקבותיה, "הבנתי את העוצמה של טעות קטנה [...], וזה גמר אותי". הוא חווה את הפרשה הזו כלינץ' תקשורתי שבעקבותיו אנשים החלו להתרחק ממנו, והוא בעיקר הרגיש "הכי קטן והכי חלש", כך לדבריו.

בשיחה עם ד"ר רבינוביץ' הוא מספר על החרטה שגם היום עדיין ממשיכה ללוות אותו, "לקחתי את הדבר הכי אינטימי שיש במסעדה, משהו לגבי לקוח מסוים, והעליתי את זה לרשת חברתית. זה לא משנה מה הוא עשה ומה נעשה וכל הסיפור הזה באמת מאחורינו ואני לא רוצה לדבר עליו. אבל החרטה הזאת עם עצמי, הכאב הזה, מלווה אותי הרבה אחרי זה".

נראה כי אחד השיעורים החשובים שפרנקל למד מהפרשה הזו נוגעים לאופן בו הוא תופש את עצמו. אם עד אז הוא הקפיד לתחזק תדמית חזקה שלוקחת את דברים בקלות ("קוליות", כפי שהגדיר זאת), לא רק כלפי הסביבה אלא גם כלפי עצמו, הרי שהפרשה הזו הוכיחה לו שהוא, "עדיין הבן-אדם הכי פגיע שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully