וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בינדלה הכריזו על השף החדש של המסעדה

23.3.2016 / 16:07

הקץ לשמועות: יורם ניצן, לשעבר השף של מסעדת מול ים היוקרתית, מצטרף למסעדת בינדלה, במקומו השף רועי סופר שעזב את התפקיד לאחרונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסעדת בינדלה מתחדשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתחילת חודש פברואר בישרנו לכם כאן על עזיבתו של השף רועי סופר את מסעדת בינדלה, בשל מה שנראה כסכסוך של סופר עם בעלי המסעדה. מיד עם הבשורה על עזיבתו של סופר, היה ברור שכריס בינדלה, הבעלים של המסעדה האיטלקית המצליחה, ובן למשפחת בינדלה, בעלת אימפריית מסעדות בשוויץ, לא ישאיר אותה ללא שף בעל שם מוכר. בין השמות השונים שנזרקו לאוויר כמועמדים להחלפתו של סופר, בלט בעיקר שמו של השף יורם ניצן. ניצן, היה עד לא מזמן השף של מסעדת מול ים, שכזכור נשרפה לפני כשנה וחצי, ובנובמבר האחרון הודיעו בעליה כי המסעדה לא תיפתח מחדש.

לאחר שתי ארוחות מוצלחות במיוחד שבישל בשבוע שעבר ניצן במסעדת בינדלה, הפור נפל באופן סופי. היום הודיעה המסעדה דרך חשבון הפייסבוק שבמהלך חודש אפריל ייכנס ניצן למסעדה בתור השף הראשי שלה.

יורם ניצן שף מסעדת מול ים שנשרפה לפני מספר חודשים, ספטמבר 2015. יותם רונן
יום ניצן, מאוד מתרגש/יותם רונן

"אני צפוי להיכנס למסעדה באמצע חודש אפריל", מספר ניצן בהתרגשות אותה הוא לא מנסה להסתיר. "עשיתי בבינדלה שתי ארוחות ונדלקתי על המקום, על הפוטנציאל שלו, ומשם זה מהר מאוד זרם". עם זאת, ניצן לא מכחיש כי החיזור המקצועי של בינדלה אחריו, התרחש עוד קודם. "קיבלתי הרבה הצעות לאחר ההודעה שמול ים לא תפתח מחדש", הוא אומר, "אבל רציתי לקחת פסק זמן, לנוח ולהבין את הסיטואציה. בסופו של דבר התשוקה להיות במטבח לא עזבה אותי, בעיקר חסרה לי יכולת היצירה. חוץ מזה שלכריס יש קסם שקשה לסרב לו".

כעת עסוק ניצן בחיפוש אחר צוות של טבחים וקונדיטורים שיחברו אליו ליציאה לדרך החדשה. התפריט צפוי להשתנות לחלוטין מהתפריט שמוגש כיום במסעדה. כרגע לא ברור אם בבת אחת, או בהדרגה, אבל הרעיון הוא ליצור תפריט חדש. עם זאת מבקש ניצן להדגיש שהקו המנחה של בינדלה יישאר; הקונספט של מסעדה איטלקית מודרנית יישמר כמובן, כשבתפריט עדיין צפויים הסועדים למצוא מגוון מנות של פסטות ואלמנטים מהמטבח האיטלקי. מטבח הדגים ופירות הים, איתו מזוהה ניצן יהיה הפעם משני בסיפור. "זה לא יהיה המוטיב המרכזי" אומר ניצן, וממהר להרגיע את החשש, "התפריט יהיה הרבה יותר נגיש לאנשים, לעומת מול ים, אני רוצה להנגיש את סוג הבישול שלי ליותר אנשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פילה בר ים בעשבי תיבול לימונים ועגבניות של יום ניצן. נמרוד סונדרס
רוצה להגיש את האוכל שלי. מנת דג של השף יורם ניצן/נמרוד סונדרס

"זה אתגר גדול ומאוד מרגש עבורי", הוא מסכם. "אחרי עשרים שנה אני יוצא לדרך חדשה, עם מטבח חדש ואנשים חדשים, מאוד משמח".

כאמור, ניצן צפוי להיכנס לבינדלה באמצע חודש אפריל.

בינדלה, מונטיפיורי 27 ת"א, 03-6500071. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully