וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בחיפה: מסעדה איטלקית של יוצא משחקי השף

8.5.2016 / 15:27

לאחר שהפתיע והכריז על עזיבתו את מסעדת מגדלנה, השף חמודי עוקלה חושף היום כי הפרויקט הבא שלו הוא מסעדה איטלקית-גלילית הצופה אל הים של חיפה

מגדלנה. דניאל לילה
"גם במגדלנה נתתי למטבח הגלילי ניחוח יותר מערבי"/דניאל לילה

רק ביום שבת האחרון בישרנו לכם כי השף המוכשר, חמודי עוקולה, בוגר משחקי השף, אשר עבד בשלוש השנים האחרונות כשף התפעולי של מסעדת מגדלנה, הודיע באמצעות חשבון הפייסבוק שלו על עזיבת המסעדה ויציאה לדרך חדשה ועצמאית. היום, בישר אוקולה, כי הפרויקט החדש שלו הוא פתיחה של מסעדה איטלקית חדשה בעיר חיפה.

המסעדה החדשה שתיקרא EATALIANO תיפתח בעוד כחודש בשכונת בת גלים. חמודי חבר אל הבעלים של שתי מסעדות שוואטינא החיפאיות, ויחד עימם הוא עובד בימים אלו על ההקמה של המסעדה החדשה שתקום מעל לסניף בת גלים של שוואטינא. "הקונספט הוא מטבח איטלקי עם התמקדות בחלק של דרום איטליה", מספר חמודי. יהיה אולי מי שירים גבה על החיבור של אוקולה למטבח האיטלקי, אך לשף החיבור הזה נראה טבעי לחלוטין. "אני חושב שיש הרבה דמיון בין המטבח הסיצילאני למטבח הגלילי", הוא מסביר. "גם במגדלנה נתתי למטבח הגלילי ניחוח יותר מערבי, משהו חדש, וכעת אני רוצה לעשות את זה עם המטבח האיטלקי". את האהבה שלו למטבח האיטלקי ניתן היה למצוא במגדלנה עם מנות שונות, ביניהן מנת הטורטליני המפורסמת של המסעדה.

איטליאנו. פייסבוק, אתר רשמי
הלוגו של המסעדה החדשה של חמודי/אתר רשמי, פייסבוק

בראיון שהעניק לוואלה! אוכל לפני כשנתיים, סיפר חמודי כי הוא מאמין שתוך שנתיים וחצי יפתח מקום משלו. כמו כן, הוא סיפר כי הוא זה שמושך את מגדלנה לכיוון המודרני יותר, והשף יוסף זוזו הוא זה שמאזן אותו יותר לכיוון המסורת והמטבח הערבי. כעת, נראה כי חמודי החליט ללכת עם הלב. למרות העזיבה לחמודי חשוב להבהיר כי יחסיו עם זוזו נשארו טובים, ושהעזיבה נובעת מהרצון שלון להתקדם ולעשות דברים חדשים. "אני חושב שעשינו פריצת דרך מדהימה במגדלנה, הצלחנו לעשות משהו חדש, הרבה מסעדות ערביות הלכו בעקבותינו.שינו את התפריטים שלהן ועשו מנות בהשראתינו, ואני חושב שזה מאוד חשוב".

המסעדה תיפתח כאמור בקומה השנייה, מעל המסעדה של הקבוצה. "הישיבה תהיה מול הים של חיפה, והמטבח יהיה מטבח פתוח שתמיד יוכלו לראות אותי עובד שם", מספר חמודי. "הרעיון הוא לעשות מטבח משוחרר וקליל, במחירים נוחים, אוכל שיתאים את עצמו לחיפה. הרבה זמן רציתי לעשות משהו כאן, למדתי במשך חודשים את העיר הזאת, את הקהל, ואני חושב שהמטבח האיטלקי מתחבר לחיפאים".

EATALIANO, העלייה השנייה 96, בת גלים, חיפה, הפתיחה באמצע יוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully