וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיסרית החדשה: מסעדת מריפוסה נפתחה

9.6.2016 / 7:20

לאחר שעבדו יחד במטבחים של אביב משה, החליטו שלושה שפים צעירים כי הגיע הזמן לפרוש כנף ולפתוח מקום משלהם: הכירו את מריפוסה, מסעדת שף הממוקמת במגרשי הגולף של קיסריה, היכן שבעבר שכנה מסעדת סזרינה של השף מאיר אדוני

צילום: עידו שחם, עריכה: נטלי זברו

תחושת דה ז'ה וו קלה ליוותה אותנו כשהחנינו את האוטו במגרש הגולף של קיסריה והגענו לצלם במסעדת מריפוסה החדשה. רק לפני שבעה חודשים הגענו בדיוק לאותו מקום לסקר את פתיחתה של מסעדת סזרינה, אותה פתח באותו לוקיישן השף מאיר אדוני. הסוף של סזרינה ידוע, שלושה חודשים בלבד אחרי שפתח אדוני את המסעדה הוא סגר אותה, כשהוא רומז על סכסוך כספי עם בעלי המקום וחמור מכך, על הונאה. בזמנו, ציין אדוני בפוסט שהעלה בחשבון האינסטגרם שלו שהוא מקווה לפתוח את סזרינה בקרוב מחדש, עם שותפים אחרים. אך זה לא קרה, וכעת המיקום האטרקטיבי כבר נתפס על ידי שלושה שפים צעירים ורעבים, שרוצים להפיח מחדש חיים באזור המעט מנומנם הזה.

מריפוסה. נופר בוגנים, מערכת וואלה! NEWS
תפריט קייצי ורענן, טונה אדומה וכדורי אורז פריכים/מערכת וואלה! NEWS, נופר בוגנים

סביר להניח שרובכם אינכם מכירים את השמות חביב משה, מאיר אלאלוף ויומי לוי, אך יכול מאוד להיות שיצא לכם לאכול את האוכל פרי ידיהם. מדובר בשפים שעובדים כבר לא מעט שנים בתחום, כשאת רוב הקריירה שלהם הם בילו יחד, במסעדת מסה. חביב משה, עבד במסה במשך שבע שנים ובשנתיים האחרונות היה השף של מסעדת על המים בהרצליה, אלאלוף עבד במסה עשר שנים, עד שעבר להיות השף בפועל של מסעדת קוואטרו, של אביב משה אף היא, ויומי לוי עבד במסה בשמונה השנים האחרונות, כשלפני כן חי ועבד במסעדות מובילות ויוקרתיות בלונדון (מיראבל וגורדון רמזי).

בזמן שעבדו השלושה תחת אביב משה, נוצר החיבור הראשוני ונרקם החלום לפרוש יום אחד כנפיים ולפתוח מקום משלהם. את הדימוי הזה, הם תרגמו לשמה של המסעדה החדשה - מריפוסה (פרפר) וללוגו המעטר אותה - שלושה פרפרים חופשיים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
מריפוסה. נופר בוגנים, מערכת וואלה! NEWS
ברולה כבד עוף במריפוסה/מערכת וואלה! NEWS, נופר בוגנים

במריפוסה הם מגישים מטבח ים תיכוני, עם השפעות של מטבחים שונים כמו המטבח האסיאתי והאיטלקי. בגזרת המנות הראשונות תמצאו מנות כמו קוביות טונה אדומה עם קרם חציל וכדורי אורז פריכים (58 שקלים), מעורב של דגי ים עם תבלינים מזרחיים יוגורט עגבניות וטחינה (54 שקלים), כבד אווז עם קראסט פיצוחים וקרם פופקורן (88 שקלים) או ריזוטו פטריות פורצ'יני (54/88 שקלים). בין המנות העיקריות תמצאו פסטת חלמונים עם פנצ'טת טלה מעושנת (78 שקלים), ניוקי תפוחי אדמה בחמאה שרופה ומרווה (82 שקלים), פילה מוסר עם אנילוטי גבינת עיזים וזעתר בחמאת לימון (138 שקלים), סלמון במרינדה אסיאתית עם קרם תפוח אדמה ויוזו (118 שקלים), מחבת פירות ים (142 שקלים), פרגית על גריל פחמים עם ניוקי תפוחי אדמה בציר בקר (92 שקלים) ועוד.

מריפוסה. נופר בוגנים, מערכת וואלה! NEWS
משהו מתוק?/מערכת וואלה! NEWS, נופר בוגנים

למרות הבחירה במיקום האליטיסטי משהו, של מגרשי הגולף בקיסריה, ממהרים השלושה להבהיר שהאווירה במסעדה משוחררת ונינוחה, והיא פונה לכל סוגי הקהלים. "הקהל פה צמא למקומות בילוי טובים", אומר אלאלוף ומסכם. "אנחנו נכנסים לקיץ, רוצים להתחיל לעבוד, ושכולם יבואו לאכול ולבלות".

מריפוסה, מועדון הגולף – קיסריה, 04-6265000, שעות פעילות: ראשון - שבת: 12:00-00:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully