וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סזרינה: מאיר אדוני יוצא מתל אביב

28.10.2015 / 13:31

מאיר אדוני פותח את סזרינה, מסעדת שף חדשה בקיסריה, מגיש בה כמה ממנות הדגל של המזללה כמו קרואסון מוח וטרטר פלשתיני ומכריז: "אני רוצה שכל עם ישראל יבוא לכאן"

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

אחרי ארבע מסעדות בתל אביב - כתית, מזללה, לומינה ובלו סקיי, השף מאיר אדוני פתח השבוע את המסעדה החמישית הרחק מהכרך הגדול - בקיסריה. סזרינה, המסעדה החדשה של השף אדוני וקבוצת כתית נפתחה לקהל הרחב במתחם הגולף בעיר. המסעדה, המעוצבת בקפידה עם חשיבה על הפרטים הכי קטנים, כמו כל מסעדותיו של אדוני, ומשקיפה על המדשאות הירוקות והמטופחות של מתחם הגולף.

סזרינה. עידו שחם
אוכל נגיש, למרות המיקום היוקרתי/עידו שחם

למרות המיקום היוקרתי, שעשוי להרתיע מעט, אדוני מציע תפריט נגיש יחסית, שמזכיר יותר את מנות הקזו'אל שמוגשות במסעדת מזללה. "בניתי תפריט לא מחייב", אומר אדוני "אשר יכול להתאים לנשנוש לצד כוס יין מול השקיעה ועד ארוחה מלאה". בשל המיקום הצפוני יחסית, מקווה אדוני שהמסעדה תדבר אל קהלים רחוקים יותר, מחיפה, הקריות והסביבה. "אני רוצה שכל עם ישראל יבוא לכאן".

את סזרינה מגדיר אדוני כביסטרו מודרני, בתפריט תמצאו כמה ממנות הדגל של המזללה כמו קרואסון בולנז'רי (83 שקלים), טרטר פלשתיני (73 שקלים), קובנה (31 שקלים), ועוד מנות חדשות רבות כמו למשל מרק קרם חמציץ עם קטאייף פרגיות צלויות עם בצלים מקורמלים וקינמון (49 שקלים), קלמרי מקומי במילוי ים עשוי בגריל (78 שקלים), ניוקי תפוחי אדמה ראטה עם לשונות טלה, חומוס וארטישוק ירושלמי (79 שקלים), לברק צרוב בפחמי הדרים (93 שקלים), צלי אונטריב צלוי בבצלים ושום עם פולנטה מבושמת במרווה שום ופרמזן עם פטריות יער צלויות בציר עגל ופטריות פורצ'יני (91 שקלים).

עוד באותו נושא

עשיר בטעמים

לכתבה המלאה
סזרינה. דן פרץ,
כל עם ישראל מוזמן/דן פרץ

"למזלי אני מוקף בשפים וצוותים שאתי שנים, אחרת לא הייתי מסוגל לעשות את זה", עונה אדוני לשאלה איך הוא מצליח לתמרן בין שלל מסעדותיו, "בין מסעדה למסעדה, המון פרויקטים בעולם בתהליך, וזה כיף, אני עף".

סזרינה, מתחם הגולף, קיסריה, טלפון: 04-6267000. שעות פעילות: ראשון - שבת: 12:00-00:00. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully