וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביסטרו כשר חדש נפתח בת"א

1.9.2016 / 14:03

במקום מסעדת טאפאס אחד העם נפתחה מסעדת אקלקט בתל אביב, המגישה מנות ביסטרו כשרות בצהריים והופכת לבאר בשעות הערב

אקלקט ביסטרו בר. Marvin Photography, מערכת וואלה! NEWS
כשר וחדש/מערכת וואלה! NEWS, Marvin Photography

מסעדת טאפאס אחד העם, בעבר בניצוחו של רושפלד, ובהמשך בלעדיו, פעלה בפינת הרחובות אחד העם ויבנה במשך כחמש שנים. לפני פחות משנה הודיעה קבוצת עדיס לייף סטייל שהיא סוגרת את המסעדה, בשל סיום החוזה, והפיכת הנכס לבניין מגורים. כרגע על כל פנים, לא נראה שהעבודות יתחילו בקרוב, ומסעדה חדשה פתחה שערים במקומה. בימים אלו נפתח במקום ביסטרו בר חדש, אקלקט, אשר יתפקד כביסטרו שף ישראלי וכשר בשעות הצהרים, וכבאר מוזיקה והופעות בשעות הערב המאוחרות, עד אור הבוקר.

אקלקט ביסטרו בר. Marvin Photography, מערכת וואלה! NEWS
אקלקט החדשה/מערכת וואלה! NEWS, Marvin Photography

מאחורי המקום החדש עומדים שלושה שותפים - טל אריאל, אשר היה בשנים האחרונות השף של טאטי לחם בגבעתיים, בן מימון ואהרון סעדה. עיצוב המסעדה מזכיר את מסעדת הטאפאס שהייתה שם לפניו, בזכות המרצפות הצבעוניות שהפכו מאוד מזוהות עם המקום. בגזרת האוכל מדובר על תפריט חדש לחלוטין המציע מנות ביסטרו קלאסיות. בתפריט הצהרים בין היתר מנות כמו סטייק פרגית (54 שקלים), פילה סלמון (59 שקלים) וסטייק אנטריקוט (79 שקלים) ועוד. כאשר במחיר המנה העיקרית מוגש גם בסלט קטן ותוספת לבחירה. בתפריט הערב של המקום מוגשות בין היתר מנות כמו המבורגר הבית (49 שקלים), טורטיית בשר (46 שקלים), רצועות בטטה (39 שקלים), צ'וריסו צ'יפוטלה (49 שקלים) ועוד.

בכך מצטרפת אקלקט למספר מסעדות שף כשרות נוספות שנפתחו לאחרונה, בהן מסעדת מאפו של השף ניר צוק ומסעדת הרברט סמואל בירושלים.

אקלקט, אחד העם 27 ת"א, 03-7448086, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 12:00-17:00, 20:00 - עד שעות הליללה המאוחרות, שבת: החל מ-20:00, בהמשך מתוכנן ליין של שישי צהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully