וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכירו את הסו שף שלכם: כלי בישול חדשניים

20.9.2016 / 15:42

להיות בשלן טוב זה אין, בשלן שמצויד בכלים הנכונים מקבל את תואר הכבוד - פודיס. קולקציית כלי בישול חדשה תצעיד את המטבח שלכם לעבר העתיד ותרים את המנות שתכינו לגבהים חדשים, יותר מכל סופלה שהצליח. כנסו לגלות מה צריך לדעת לפני שמרכיבים ארסנל קולינרי

מערכת וואלה!
סיר בישול - רוסו.
מטבח חכם מאובזר היטב גורם לבישול להיות הרבה יותר קל

המטבח בסגנון החיים המהיר של תקופתנו הפך למקום המרכזי והפעיל ביותר בבית. הוא אחד המקומות היותר מצולמים בעידן הכי מצולם בהיסטוריה. הוא בכל מקום - באינסטגרם, בבלוגים תוססים, בתכניות בישול, בכתבות ובטורים במדיות השונות.

וכשהמטבח הוא מוקד מרכזי של הפעילות, זה לא מפתיע איפה שהוא הפך אטרקטיבי. אין דרך אחרת לומר את זה - להיות בשלנים טובים הפך להיות מאוד אין, אבל להיות בשלנים טובים וחכמים שמתמצאים ומשתמשים בכלי מטבח נכונים ומתקדמים זה הכי סטייל. מטבח חכם ומאובזר היטב גורם לבישול להיות הרבה יותר קל, מהיר וטעים.

אם עוד לא הבנתם, גם אזור המטבח והציוד שבו, צריכים להיות מעודכנים. יש בתחום חידושים, כלים חכמים ופונקציונליים, כאלו שלא תאמינו איך אי פעם הצלחתם לחיות בלעדיהם.

בדיוק כמו שאתם מעדכנים את ארון הבגדים שלכם ואת מדפי הטיפוח, כך גם ארונות המטבח זקוקים לריענון.

בין אם אתם בונים ארסנל כלים חדש למטבח הראשון שלכם ובין אם אתם מחדשים את הציוד הקיים ובודקים אלו סירים ומחבתות אתם באמת צריכים ואלו מהם סתם תופסים מקום בארון.

התחלה חכמה

החגים שעוד רגע מגיעים והתקררות מזג האוויר מזכירים לנו שהחורף בדרך ואתו התשוקה להיכנס למטבח, להתחמם ובעיקר לבשל. זה הזמן המושלם להתחלה חדשה אז למה לא להתחיל עם המטבח? אין ספק שזה הזמן הטוב ביותר לעשות סדר בכישורי המטבח של כולנו, זה בעיקר אומר לעשות בדיקה, איזה סוגים של כלי בישול חיים בארונות המטבח.

ברור שיש שם סירים ומחבתות, אך האם הם כאלו שיעזרו לכם לקחת את המטבח שלכם קדימה ולהעלות אותו מדרגה אל השלב הבא של דור המטבחים?

באופן אידיאלי כלי הבישול שלכם צריכים להיות כאלו. רצוי שיהיו עשויים חומר וציפוי איכותיים, עמידים וקלים לניקוי ועם טכנולוגיה שיכולה להפוך כל אחד למאסטר שף הבא. ועוד דבר - לא יזיק שהכול יהיה אסתטי, פוטוגני ומעורר השראה. חשבתם על כל זה?

אז התשובה היא לדעת מה אתם רוצים לפני שאתם קונים, כלומר לדעת מספיק על כלי בישול החדשים כדי לאפשר לעצמכם לקבל החלטה מושכלת ונכונה שגם תעמוד במסגרת התקציב שלכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סיר בישול רוסו. יחצ,
מרבית הכלים על המדפים עשויים מכמה סוגים של חומרים/יחצ

הסו שף שלכן הוא בעצם סיר, או מחבת

אם חשבתם שבכדי להצטיין במטבח, ולהכין מנות טעימות ומוצלחות, מספיק כישרון בישול אתם טועים. מה שמשפיע והופך ארוחה לחוויה גסטרונומית הם הכלים בהם מבשלים.

לסירים ולמחבתות יש חלק חשוב בזה, לחומרים מהם הם עשויים, ליכולת שלהם לשמר חום, לפזר ולווסת אותו. ואם הם מקלים עליכם בזמן הבישול זה גם יתרון גדול.

מרבית הכלים על המדפים עשויים מכמה סוגים של חומרים: ברזל, נירוסטה, טפלון ונחושת. לכל אחד מהחומרים יתרונות וחסרונות ויכולות משתנות. כדאי לברר לאיזה סוגי בישול מתאים כל חומר.

קחו בחשבון את המשקל שלהם והאם הם בטוחים לבריאות, כלומר לא משחררים רעלים ולא מתקלפים. תחשבו על זה - אתם רוצים לבשל עם הסירים שלכם אתם לא רוצים לאכול אותם.

אז על מה צריך לחשוב כשקונים כלי בישול?

מוליכות חום - כמה מתכות הן מוליכי חום טובים מהאחרים, לדוגמה נחושת היא מוליך חום טוב במיוחד ואילו נירוסטה פחות. כלי בישול מנחושת יגיב מהר יותר לשינוי בטמפרטורה מאשר כלי בישול מנירוסטה.

נראות - סוגים מסוימים של כלים ישמרו על המראה האסתטי והמעוצב שלהם למשך זמן רב יותר מאחרים פה דווקא לנירוסטה יש יתרון והוא נחשב עמיד יותר מהבחינה הזו.

תגובה למזונות - כל חומר מגיב שונה לסוגים שונים של מזון, לאלומיניום למשל יש נטייה להגיב לעגבניות ומנות חומציות אחרות. משמעות הדבר שהאוכל שלכם יכול למעשה לספוג חלק מהמתכת. אז כוונו את הבחירות שלכם והבטיחו שאתם מודעים לתגובה הצפויה מכל אחד מהם.

ניקוי - אם אתם לא רוצים לעמוד ולהבריק את הכלים שלכם כל ערב כדי לשמר את היכולות שלהם ומצבם החיצוני קחו בחשבון את כמות התחזוקה הנדרשת כדי לתחזק אותם. כלים מנחושת ומברזל יצוק בדרך כלל דורשים לא מעט עבודה כדי לשמר אותם ואילו נירוסטה (שהיא בעצם פלדת על חלד, אם לא ידעתם) היא בדרך כלל קלה יותר לטיפול ותחזוקה.

היהלום שבמטבח

בחברת רוסולינג יבואנית מותג רוסו לקחו את כל הפרמטרים האלו בחשבון כשיצרו סדרה מגוונת של כלי בישול - סדרת onza החדשה מביאה את החדשנות אל המטבח והופכת אותה זמינה לכולם.

קולקציית הכלים בליין הזה גדולה ומגוונת, יש בה מחבתות במבחר גדלים, סירים עם דפנות בגבהים שונים היא מצטיינת בחדשנות ופטנטים שגורמים לנו להזיל ריר מהר יותר מאשר כל סטייק טוב או עוגת שוקולד עשירה.

הכלים הם ממש כמו יהלום בארון שלכם וזה לגמרי לא מטפורה, הכלים בסדרה עשויים חמש שכבות של יהלום וטיטניום, הוא חזק פי 20 מכל ציפוי רגיל. הם בטוחים לשימוש ובריאים יותר מכל כלי אחר שאתם מכירים.

לשפים בהתהוות, ששואפים ליכולות בישול גבוהות כדאי לדעת שהם משלבים טכנולוגיה חדשנית שתיקח את הבישול שלהם לפסגות חדשות - תחתית האינדוקציה למשל עשויה יציקה אחת של נירוסטה לפיזור חום אחיד ואופטימלי.

גוף הסיר או המחבת בסדרה עשוי יציקת אלומיניום מחושלת לעמידות איתנה של שנים. נראה שאנשי החברה לקחו את הטוב מכל חומר שממנו קיימים כלי בישול בשוק ויצרו משהו חדש והרבה יותר טוב.

העיצוב החדשני של המחבתות בסדרה הזו, משלב ידיות ייחודיות שאפשר לפרק אותם בקלות העצוב החדשני כולל גם סוגר ביטחון שהופך את כול הקונסטרוקציה לנוחה ובטוחה יותר מכל כלי אחר.

פירוק הידית הנשלפת מאפשר להכניס את המחבת לתנור להמשך בישול או אפייה, מקל על ההגשה והניקוי, וגם האחסון של המחבת נעשה יותר נוח. לסירים יש ידיות סיליקון רחבות ונוחות שאינן מתחממות וישאירו את כפות הידיים שלכן שלמות וקרירות.

מוצר חדשני נוסף הוא מכסה ARIA, מכסה זכוכית חדשני המנרטל ריחות בישול באמצעות מסנן פחם. למכסה שוליים מסיליקון אשר לא פוגעים בשפת הסיר והוא משמש גם כמיני קולט אדים. מכסה הזכוכית יאפשר לכם לבדוק את התקדמות הבישול ולפקוח עין על מנות מבעבעות ללא הרמת המכסה - טכנולוגיה וביצועים גבוהים כבר אמרנו נכון?

אתם אוכלים מה שאתם מבשלים

לכן יש עוד כמה דברים שצריך לזכור:
תחשבו טוב כמה כלים אתם צריכים. אין טען לקנות סט של 20 סירים אם בסופו של דבר תשתמשו רק בכמה מהם. בהחלטה צריכה להתבסס על כמה זמן אתם מבלים במטבח ומבשלים, התבשילים בהם אתם מתמחים והתבשילים בהם אתם רוצים להתמחות.

כדאי לקנות סט של כלים, כלומר להרכיב את ארסנל הסירים והמחבתות בפעם אחת מאשר לקנות פריט אחרי פריט בהמשכים, זה יעיל יותר לתכנון המטבח וזול יותר.

הקפידו על הוראות היצרן לגבי השימוש, הטיפול והניקוי של הכלים. כך תהו מכל היתרונות שלהם ותאריכו את החיים שלהם במטבח שלכם.

סדרת onza החדשה יכולה להפוך כל בשלן ממוצע לשף בפוטנציה ואת המנות שהוא מכין למוצלחות במיוחד, כאלו שגורפות מחמאות בלי סוף ושמגרות את כל החושים - מחוש הריח דרך חוש הטעם ועד חוש הראייה. בשנה החדשה המטבח שלנו יצעד לעבר העתיד. צעד קטן לנו צעד גדול למרחב הבישול שלנו. ולבלוטות הטעם כמובן.

וואלה! NEWS בשיתוף רוסו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully