וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטלאר: בר אוכל חדש בשוק הפשפשים

27.10.2016 / 11:46

מגמת הנקסט דור מתרחבת לשוק הפשפשים: אנשי קבוצת דה לוקס פותחים את סטלאר, בר אוכל המתמקד בבשרים, דגים, גבינות והרבה אלכוהול

סטלאר. בן יוסטר,
כוכב חדש בושק הפשפשים/בן יוסטר

בדומה למגמה הרווחת בעולם, גם כאן בתל אביב טרנד ה"נקסט-דור" הפך רווח במיוחד. מסעדת ההמבורגרים מיט בר מחזיקה כבר יותר מחמש שנים את בר הנקסט דור המקביל, לפני כשנה אנשי הברוט השיקו את האקסטרא ברוט הצמוד, החמארה דלידה משוק לוינסקי פתחה נקסט דור משלה, ואוזריה גם היא משוק לווינסקי, הפכה את בית הקפה קוק בוק שהיה בבעלותה - לאוזריה נקסט דור. לאנשי פונדק דה לוקס התחשק גם. הם כבר השיקו לפני שנה וחצי וריאציה שונה מעט על המסעדה שלהם - טראק דה לוקס בכיכר דיזנגוף, אך הוא לא ממש ענה להגדרה של נקסט דור (כי הוא לא סמוך למקום).

כעת, במתחם שוק הפשפשים שקצת מתעורר לחיים מחדש, עם השוק היווני הפורח ומסעדת אל אעשי החדשה, פותחים אנשי דה לוקס בר אוכל חדש Stellar (באנגלית - שמיימי). "מדובר באח הצעיר של שני בתי האוכל מבית דה לוקס, שכמוהם גם הוא מבקש להגיש חוויה המושפעת מהמקום והזמן בו הוא פועל, כמו גם מתרבות הבילוי והשתיה האמריקאית" מספר אורי מרמורשטיין, אחד מבעלי הקבוצה.

סטלאר. בן יוסטר,
חוויה אינטימית יותר/בן יוסטר

"פונדק דה לוקס נותן חוויה של סעודה בסגנון ברביקיו שמתאימה לקבוצות קטנות או גדולות, אבל מאז הפתיחה הבחנו שיש עוד קהלים באזור שצמאים לחוויות מסוג אחר", מספר מרמושטיין על הבחירה לפתוח מקום נוסף. "סטלאר שונה מהפונדק במובן שמדובר בבר ולא במסעדה, ומרכז החוויה בו הוא שתיה ולא רק האוכל. הוא פונה לקהל בוגר יחסית שמחפש בילוי איכותי ושקט ומתאים לזוגות או לקבוצות קטנות. גם מבחינת התפריט נתנו מענה לא רק לחובבי הבשר".

סלאר ממוקם בחלל אינטימי הצמוד לפונדק דה לוקס, שאכלס עד לפני מספר חודשים חנות קטנה למסחר עתיקות וחפצי נוי מיד שניה. את הכתובית הקטנה בכניסה למקום, fine antiques, בחרו בעלי הבר להשאיר במקומה, בהשראתה גם עוצב המקום עם שילוב בין מסורות לבין הגשה בגרסה עדכנית ומהוקצעת. תפריט השתיה במקום מתמחה בקלאסיקות קוקטיילים מסורתיות, לצד מבחר יינות מהעולם הישן וכן בוויסקי וברבנים מיושנים. את האלכוהול מלווה תפריט מצומצם הנשען על דליקטסים מוקפדים ומיושנים במלאכת יד בסגנון ארטיזנלי – גבינות, בשרים, דגים, מומלחים וכבושים ומחמצים המיוצרים בבית המלאכה לבשרים הוק (השייך גם הוא לקבוצת דה לוקס) או נבחרו מיצרני בוטיק קטנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סטלאר. בן יוסטר,
לא רק לחובבי בשר/בן יוסטר

בין המנות בתפריט סלט סלמון כבוש במקום עם סלק מוחמץ, בצל סגול, אורוגלה ושמנת חזרת (39 שקלים); סלט תפו"א, דג בשמנת חמוצה, שעועית ירוקה, צלפים, סלרי וחומץ אדום (37 שקלים); כריך גרילד צ'יז עם גבינת ברי, בייקון טלה ודבלים (56 שקלים); צלחות של שמאלץ הרינג של דורפמן עם שמנת חזרת ולחם בריוש (35 שקלים); נקניקים לבחירה: אווז מומלח, ברזאולה או צוואר לבן מעושן עם חרדל, קורנישונים ולחם בריוש (43 שקלים), צלחת גבינות לבחירה: גבינת כבשים בשלה, צ'דר מיושנת, שוקולד מריר וקונפיטורה ביתית (48 שקלים), כריך דלי חם ועוד.

סטלאר. עולי ציון 7 יפו, שבת - חמישי: 19:00-01:00. לא כשר

  • עוד באותו נושא:
  • סטלאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully