וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההמבורגר שקטל את טראמפ

31.10.2016 / 13:23

הבחירות הסוערות בארצות הברית מעודדות את המסעדות באמריקה ומחוצה לה להגיש מנות שמתכתבות עם ההתרחשויות. לא תאמינו כמה התחכמויות אפשר לדחוס לתוך המבורגר על שם קלינטון או טראמפ

הבחירות הסוערות בארצות הברית מגיעות לישורת האחרונה, זמן מצוין לסיכומים קולינריים. אירוע מכונן שכזה שגונב את ההצגה הוא תמיד הרמה להנחתה למיני מסעדות לעלות לכותרות וכמובן לבחוש עוד קצת בקלחת הפוליטית המבעבעת. מסעדות בארצות הברית, בלונדון ואפילו בטוקיו השתמשו בבחירות כתירוץ להשקת מנות על שם הילארי קלינטון ודונלד טראמפ, שחלקן מעבירות עם קריצה גם ביקורות על שני המועמדים, או לחילופין - מביעות אהדה ובעיקר נותנות להן עוד קצת יחסי ציבור וחשיפה.

המבורגר טראמפ מול המבורגר הילארי בטוקיו

בית הקפה J.S. Burger Cafe שבשכונת שינג'וקו הטרנדית שבטוקיו, מציע המבורגר דונלד טראמפ והמבורגר הילארי ומזמין את הסועדים להצביע להמבורגר האהוב עליהם. גרסת טראמפ, שנולד וגדל בניו יורק, עוצבה בצלו של סנדביץ' הרובן האיקוני שמקורו בדלי של התפוח הגדול: גבינה מותכת, רוטב רוסי ושפע פסטרמה. ההמבורגר של קלינטון לעומת זאת (שנולדה סמוך לשיקגו), הוא למעשה נקניקיה בסגנון שיקגו המגיעה בתוך לחמניה מצופה פרג. בין המצביעים יוגרלו, איך לא, המבורגרים בחינם.

ראש בראש בדל פריסקו גריל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושים "כבוד"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשת האמריקאית דל פריסקו גריל הוסיפה לתפריט שלה המבורגרים מתחכמים שעושים "כבוד" לטראמפ והילארי. מי שיזמין המבורגר טראמפ יקבל נתח פריים וול דאן עם גבינת צ'דר מיושנת בלחמניה מוזהבת עם מלפפון חמוץ קטנטן בצד, המרמז על גודל איבר מינו של המועמד. בהמשך להתחכמות הנ"ל, גם המבורגר הילרי נועד לגחך על הסתבכויותיה של המועמדת, הוא מגיע עטוף בנייר פרגמנט עם הכיתוב "מסווג", שלא מאפשר להציץ לתוכנו.

מצביעים בידיים (דרך ההמבורגר)

ההמבורגרייה בוושינגטון Good Stuff Eatery מציעה תמורת 7.85 דולרים המבורגר הילרי או טרמפ בעבודת יד, כאשר כל הזמנה נחשבת כהצבעה. המבורגר טראמפ מצופה בגבינה מותכת, פטריות שמפיניון, בצל ומיונז לימון כמהין, בעוד שהילרי מקבלת גבינה, אורוגולה, בצלים מקורמלים ברוטב הבנרו וקטשופ בלסמי. את ההמבורגרים אפשר להשיג בכל סניפי הרשת, והתוצאה מתפרסמת מדי יום בעמוד הפייסבוק של המסעדה. נכון לכתיבת שורות אלה, המבורגר הילרי מוביל.

מסעדת 'מריקה (merica') בניו יורק גם היא נהנית מלשלב בתפריט התחכמויות הלועגות למועמדים. היא מגישה המבורגר טי-ראמפ מקסיקני (T-Rump), משחק מלים על שם המועמד הרפבוליקני, שכולל את נתח הראמפ - אחוריה של הפרה, (לדברי הבעלים כדי "לשחרר את כל החרא" בתחום הבחירות). ההמבורגר יוגש עם גבינה אמריקאית וגבינה חריפה מקסיקני, פטריות בגריל, בצלים ופלפלים. המבורגר קלינטון מתכתב עם חוסר אמינותה לכאורה של המועמדת הדמוקרטית. הוא מכונה "100 קלוריות" הוא שם שקרי שניתן לצ'יזבורגר שלמעשה משמין הרבה יותר מהנאמר בתפריט ומגיע עם שכבת בייקון משולשת, ושכבת מקרוני וגבינה.

ההמבורגר שמתחנף לטראמפ

בווינטרסט, אייווה, ארה"ב, יצרו במסעדה הוותיקה Northside caffe המבורגר שמטרתו לפנות למחנה טראמפ, ככל הנראה בתקופה שבה המועמד עשה באיזור את סיבוב הבחירות שלו. ההמבורגר העצום (14.99$ עלותו) כולל כמויות אסטרונומיות של בשר בקר, האם, בצלים מטוגנים שמטרתם לסמל את הדמעות שיזילו היריבים שלא מבינים את טראמפ, גבינה קרועה שמסמלת את זה שטראמפ ממשיך לקרוע את הסקרים.

לונדון: הפרנזטור של הפיצה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא רק ההמבורגרים מככבים במערכת הבחירות. ברשת PizzaExpress הלונדונית נתנו לאמן לצייר את פניו של טראמפ, כשהתוצאה מדויקת להחריד. התוספות שעל הפיצה עוזרות לשרטט את תווי פניו של טראמפ: האם, פלפלים, בזיליקום ומספר סוגי גבינה, כשהתוספת האחרונה העניקה את עיצוב שיערו הייחודי של המועמד הרפובליקני. הפיצה הושקה במסגרת תחרות הלואין לגולשי הפייסבוק - לייצר את הפיצה הכי מפחידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully