וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתהיו בעניינים: החדשות של השבוע

18.11.2016 / 7:06

כמדי שבוע אנחנו כאן לסכם את חדשות השבוע בנושאי אוכל. והשבוע: מה קרה למותג הרברט סמואל, הטרנד ההודי מתפשט ואיפה תוכלו לקבל קפה עם התמונה שלכם?

הרברט סמואל ירושלים/צילום: עידו שחם, עריכה: עומרי וייס

אימפריות נופלות: כבר אין הרברט סמואל בירושלים

הרברט סמואל ירושלים. יעל לאור, מערכת וואלה!
מה, כבר נגמר?/מערכת וואלה!, יעל לאור

אחרי הפתיחה החגיגית של הרברט סמואל ירושלים, קבוצת עדי'ס לייף סטייל בראשותו של עדי שטראוס הודיעה השבוע על פרידה מהפרויקט. המשמעות: המסעדה הכשרה הנמצאת במלון באותו שם בבעלות האחים נקש, תמשיך לעבוד ללא השם והצוות של הרברט סמואל. בעקבות הפרידה העסקית ככל הנראה לא תיפתח הרברט סמואל יפו. בנוסף, החודש אמורה להיסגר המסעדה התל אביבית הוותיקה של הקבוצה. מי שבעבר הייתה מהקבוצות הדומיננטיות ביותר בקולינריה הישראלית נותרת כעת רק עם הרברט סמואל הכשרה בהרצליה.

סוכריות לגדולים: חנות הסוכריות פאפאבאבל נפתחה בישראל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

חדשות קצת יותר משמחות וצבעוניות - חנות הסוכריות פאפאבאבל נפתחה בארץ. למותג הסוכריות הספרדי הזה יש למעלה מ-40 סניפים ברחבי העולם וכעת סוף סוף גם בת"א. הסוכריות העגולות נעשות במקום בעבודת יד מהפנטת ועושים שם אפילו סוכריות עם שמות או ציורים בהזמנה אישית.

Papabubble Israel, דיזנגוף 179 תל אביב, 073-7856947. שעות פעילות: ראשון - חמישי: 10:00-20:00, שישי:9:30-14:00

קפה עם ד"ש: בר קפה חדש יאפשר לכם להדפיס תמונה על הקפה

קפה עם תמונה. צילום: יעל לאור, מערכת וואלה!
היוש!/מערכת וואלה!, צילום: יעל לאור

ואם כבר הזמנה אישית, בר קפה חדש שנפתח במלון רוטשילד בת"א יוכל להדפיס עבורכם מעכשיו בכל בוקר קפה תמונה שלכם על גביו. תוכלו גם לכתוב ברכת בוקר טוב, ציטוט משיר וכל דבר שיעלה על רוחכם. מחיר כוס קפה כזו: 14 שקלים. המלון אגב, שמגיש כרגע רק ארוחות בוקר, יפתח בחודש הבא את מסעדת המלון, כשמי שעומד מאחורי התפריט הוא השף אייל לביא.

בר קפה מלון רוטשילד, רוטשילד 96 ת"א

השיבה מהודו: שתי מסעדות הודיות חדשות

טאג'. באדיבות המסעדה, מערכת וואלה! NEWS
טאג' באור עקיבא/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המסעדה

עוד פתיחה, שקורית ממש בימים אלו, והצליחה לרגש לא מעט חוזרים מהודו היא הפתיחה של מסעדת מונאר ההודית בנחלת בנימין. כן, כן, אפשר להפסיק לפנטז על מסאלה דוסה, הקרפ ההודי שאפשר לאכול לארוחת בוקר, צהרים או ערב, הוא יהיה זמין בת"א החל משבוע הבא עם עוד הרבה מנות הודיות אחרות. מי שעומד מאחורי מונאר הוא השף ענר הרקוב, אשר עבר בעבד כשף ושותף בקייטרינג של רן שמואלי.

והטרנד ההודי לא עוד רק בת"א, מסעדה הודית חדשה בשם טאג' בסגנון בומביי נפתחה לפני שבועיים באור עקיבא. בטאג' המשפחתית והקטנה תמצאו את כל המנות ההודיות המסורתיות כמו דאל, צ'יקן טיקה מסאלה, צ'יקן קארי ועוד.

טאג', שדרות הנשיא וייצמן 1, אור עקיבא, 04-8388440, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 11:30-21:00 (בבמשך תיפתח גם במוצ"ש ובשישי בצהרים). כשר

להיט ויראלי: הבורגר נוטלה שובר את הרשת

בורגר נוטלה. פייסבוק, אתר רשמי
יאמי!/אתר רשמי, פייסבוק

ואי אפשר לסיים בלי קינוח, השבוע היה זה ההמבורגר נוטלה שהסעיר את הרשת, ההמבורגר המופלא הזה אמנם נמכר רק בסניפי מק-קפה מבית רשת מקודנלדס באיטליה, אבל זה לא מונע מאיתנו לפנטז על הגעה שלו לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully