וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת עדי'ס לייף סטייל נפרדת מהרברט סמואל ירושלים

14.11.2016 / 10:55

עוד בשורה קשה לעולם המסעדנות המקומי, איתות המסמן שהמשבר כבר כאן: קבוצת עדי'ס לייף סטייל מוותרת על המסעדה של מלון הרברט סמואל בירושלים ועל המסעדה והמלון המתוכננים ביפו

צילום: עידו שחם, עריכה: עומרי וייס

וידיאו: מתוך פתיחתה של הרברט סמואל ירושלים

ימים לא קלים עוברים על הקולינריה הישראלית. רק השבוע הודיע מאיר אדוני כי הוא נפרד מכתית והמזללה, ומתמקד במסעדות הכשרות בלו סקיי, לומינה והמסעדה החדשה בניו יורק, נור שמה.

כעת מצטרף עוד זעזוע למגרש האוכל המקומי: קבוצת עדי'ס לייף סטייל, שהייתה עד לא מזמן קבוצה יציבה מאוד בקולינריה עם שלל מסעדות (הרברט סמואל, הרברט סמואל הכשרה, טאפאס אחד העם, יבנה מונטיפיורי ועוד), הולכת ונפרדת מהתחום. רק חודשים ספורים חלפו לאחר פתיחתה, וכבר נפרדת הקבוצה ממסעדת הרברט סמואל הכשרה בירושלים. המסעדה, הממוקמת במלון היוקרתי תחת אותו השם בבעלות קבוצת נקש משנה את הצביון שלה ותעבור לעבוד תחת ניהול המלון.

קבוצת עדי'ס לייף סטייל מפסיקה את ההתקשרות העסקית שלה עם קבוצת נקש, ועל כן בנוסף לסגירת המסעדה בירושלים גם המסעדה שצפויה היתה להיפתח במלון סאטאי של קבוצת נקש ביפו ככל הנראה ירדה מהפרק. קבוצת נקש הודיעה אתמול כי פתיחתה של הרברט סמואל במלון סאטאי ביפו בוטלה ובמקומה תיפתח מסעדת שף אחרת שפרטים עליה יימסרו בהמשך.

כזכור לפני חודשים ספורים הודיע יונתן רושפלד כי ירכוש את הרברט סמואל המקורית שבטיילת בת"א מקבוצת עדי'ס לייף סטייל וכי הוא מתעתד לחזור לחלל המסעדה ולהפעיל שם מקום חדש. המסעדה החדשה ששמה לא נחשף אמורה היתה להיפתח כבר אחרי החגים, וקבוצת עדי'ס לייף סטייל תיכננה להעביר את הרברט סמואל למלון הסאטאי ביפו. זמן קצר לאחר מכן, נודע כי יונתן רושפלד וקבוצתו "קפטן קארי" נסוגים מהמסעדה בתל אביב וכי קבוצת עדי'ס לייף סטייל מציעה את החלל לשכירות בעלות של כ-50,000 שקלים בחודש ודמי פינוי של כמיליון שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יונתן רושפלד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהודעה שהוציאה חברת עדי'ס לייף סטייל היא אינה מפרטת את הסיבות לסיום ההתקשרות עם קבוצת נקש ומדגישה כי מסעדת הרברט סמואל הרצליה הפועלת במלון ריץ קרלטון הרצליה תמשיך לפעול כרגיל.

המשמעות העיקרית היא שכעת המשבר בענף המסעדנות עובר מהעסקים הקטנים לגדולים, וגם הקבוצות הגדולות שכסף רב בצדן לא חסינות, ומעדיפות לקחת צעד אחורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully