וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון ארוחת הצהרים מגיע להאנוי

האנוי, אחת המסעדות האהובות בת"א, פתחה לראשונה אחרי 3 שנות פעילות, לעסקיות צהרים. מועדון ארוחת הצהרים של וואלה יצא לבדוק אם הקסם של שעות הערב עובד גם באור יום

האנוי. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
קציצות תרד ברוטב למון גראס מאלזי/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

רקע:

שעה: 12:30

מיקום: לילינבלום 18, תל אביב

נעים להכיר: מסעדת האנוי חוגגת בימים אלו שלוש שנות קיום, בהן עבדה בשעות הערב בלבד. המסעדה הקטנה, המציעה אוכל מלזי, וייאטנמי וקנטונזי, צברה לעצמה קהל רב ונאמן וברוב ימות השבוע לא פשוט להשיג בה מקום מהיום להיום. השבוע, פתחה המסעדה לראשונה את שעריה גם בשעות הצהרים.

על הסירים ומאחוריהם: המסעדה נמצאת בבעלותם של שלושה שותפים: דיה רז, איתי חיימוביץ', וקרן שרון.

מה בתפריט: תפריט העסקיות החדש של המקום מציע מנה ראשונה ומנה עיקרית, במחיר המנה העיקרית (62 או 68 שקלים), וכן קינוח מוזל (14 שקלים).

עיצוב ואווירה

האווירה הקולית והלא מתאמצת משעות הערב, נשמרת גם בצהריים ואפילו יותר. המקום הקטן הזה מצליח לנצל כל מילימטר שלו ולייצר וייב מגניב עם קריצה לוייאטנם, באלמנטים הכי פשוטים כמו קופסאות פלסטיק אדומות שתלויות על הקיר, או ארגזים צהובים שעשו הסבה לשולחנות. משהו בצבעוניות הזאת כובש, נותן אווירת רחוב או שוק בויאטנם ומעלה אוטומטית את מצב הרוח.

שירות

שירות יעיל מאוד, חביב וזריז. בהאנוי יש המון נותני שירות כולם מסבירי פנים. באנו מורעבות ושמחנו לגלות שהעסק מתקתק וכל מנה הגיעה במהירות לשולחן. קנקנן תה היסמין שמקבלים בתחילת הארוחה על חשבון הבית, מחווה כל כך נעימה ונדירה בתל אביב, זאת ההוכחה שכל כך קל להתייחס יפה ללקוחות ולגרום להם להרגיש טוב עוד לפני שהארוחה התחילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully