וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה מבפנים למפעל של רולדין

18.12.2016 / 11:29

סופגנייה היא כבר מזמן לא רק סתם מאפה מטוגן עם ריבה ואבקת סוכר, מדובר ביצירת אמנות לכל דבר, כשאחת האחראיות המרכזיות למהפך שלה היא רשת רולדין. קפצנו למפעל בעונה הכי עמוסה בשנה

ספק 500

ברשתות החברתיות נכתבו בשנים האחרונות שלל בדיחות על כך שחג החנוכה יכול להחליף את שמו לחג רולדין, ולא בכדי. בשנים האחרונות רשת הקונדיטוריות מצליחה בכל שנה לייצר המון עניין סביב הסופגניות שלה, ותורים ארוכים בהתאם. סופגנייה היא כבר מזמן לא רק מאפה מטוגן עם ריבה ואבקת סוכר. שלל של ורסיות מושגעות יותר או פחות, מזרקים, מילויים שונים וטופינגס הפכו את הסופגניות מסתם מאכל חג שמן ליצירת אמנות. רשת רולדין היא ממובילות הטרנד הזה, שהתחילה עם קו הסופגניות המושקעות לפני כשמונה שנים, ושאר הקונדיטוריות יישרו קו בהמשך, די בחוסר ברירה, על מנת לרצות את הלקוחות שמחפשים אחר החידושים.

רולדין. ספק 500
קולקצית הסופגניות של רולדין, בהשראת פטיסרי צרפתי/ספק 500

לזכותה של רולדין ייאמר שהסופגניות שלה עדיין בולטות מעל השאר, ומצליחות מדי שנה לגנוב את ההצגה. השנה השיקו ברשת קולקציה עם אלמנטים מעולם הפטיסרי הצרפתי כמו פרופיטרולים, מרנגים, שקדים מקורמלים, פולי שוקולד קפה, תחרות שוקולד ועוד. כך תמצאו בקולקציה החדשה סופגניות כמו סנט הונורה, פרלינה, פבלובה, קרים צ'יז ועוד.

במפעל של רולדין, בו ביקרנו בוידאו, מכינים מדי יום כ-5000 סופגניות, מ-200 קילו בצק. בצק הסופגניות עשוי מקמח, סוכר, תבלינים, ברנדי, ביצים ושמרים. לאחר ערבול הבצק הוא מועבר למכונה המייצרת כדורים בגודל 40 גרם, לאחר שעוברים לטיגון. כל קישוט הסופגניות נעשה בעבודת יד בסניפים. ערכן הקלורי של סופגניות הקולקציה נע בין 300 ל- 360 קלוריות, תלוי בסופגנייה.

רוצים להכין בבית סופגניה של רולדין? בבקשה

עוד באותו נושא

מי היו הסופגניות המצטיינות של חנוכה 2016?

לכתבה המלאה
רולדין. ספק 500
סנט הונורה, גרסת הסופגניה/ספק 500
רולדין. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
המזרקים של רודלין, גימיק מהשנים האחרונות/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור
רולדין. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
שורות שורות/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור
רולדין. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
שלל קישוטים לסופגניות/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully