וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויכוח סוער: מהו טוויקס - חטיף שוקולד או עוגיה?

22.2.2017 / 9:10

דיון קולני במיוחד סוחף את הרשת בימים האחרונים לאחר שמנחה שעשועון בריטי צייץ בטוויטר שחטיף השוקולד האהוב והמוכר "טוויקס" - הוא למעשה לא שוקולד בכלל אלא עוגיה. מה עמדתכם בנושא הרה הגורל הזה?

צילום מסך

האם טוויקס זה חטיף שוקולד או עוגיה? זו השאלה שמעסיקה את הבריטים ברשת בימים האחרונים, אחרי שמנחה השעשועון הבריטי "חסר טעם", ריצ'ארד אוסמן, הביע את עמדתו בנושא. בניסיון להעמיד דברים על דיוקם, הוא צייץ בטוויטר: "אני באמת לא חושב שטוויקס זה חטיף שוקולד. זה צריך להיחשב עוגיה (ביסקוויט בבריטית מדוברת)".

הוא וודאי לא ציפה שהסוגיה הזאת תקבל חשיפה כל כך גדולה בטוויטר ובתקשורת המקוונת, עד כדי כך שבדיילי מייל ניסו לקבל תשובה ברורה לשאלה מתאגיד מארס, המייצרת את הטוויקס, כמו גם את ה-M&M, הבאונטי והסניקרס האהובים. החברה ויתרה על ההזדמנות להגיב, אולי כי כל עוד הוויכוח ממשיך - כך המוצר שלהם זוכה לחשיפה.

חטיף שוקולד או עוגיה?

עוד באותו נושא

אתם שומרים שוקולד במקומות הלא נכונים - המדריך המלא

לכתבה המלאה

הדעות ברשת די חלוקות בנושא. יש מי שחושב שריצ'ארד מדבר שטויות, לא מעט שינו את דעתם בזכותו והיו חלק שהתפשרו על האמצע. "מעולם לא ראיתי בטוויקס עוגיה, ועכשיו עולמי קורס כי ברור לי שזה לא חטיף שוקולד", כתב משתמש אחד. בסקר שהעלה משתמש אחר בטוויטר, העוגיה גברה על השוקולד בהפרש קטן. המתפשרים, שטוענים שמדובר ביצור כלאיים, צייצו בקצרה "זה ביסקולד!" או "זה שוקוויט". אחרים התבדחו: "אצלי זה משמש כקש יוקרתי לתה" או "זה לא שוקולד ולא עוגיה. זה יותר כמו סם".

הציוץ שהתחיל את הכל:

חלק הזכירו ויכוח דומה שעלה בעבר בנוגע ל"קיטקט", שזהותו גם עמדה בסימן שאלה וזכתה לוויכוח מיותר נוסף בטוויטר. אחרים סיכמו: "לרוב אנשים מצייצים בטוויטר דברים מגוחכים. לא הפעם. נושא חשוב עומד כאן על הפרק" ו-"למי אכפת אם טוויקס זה שוקולד או עוגיה. כך או כך, נמשיך לאכול אותו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה חייב להיות שוקולד, נכון?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
או שטעינו כל הזמן הזה - ולמעשה זה ביסקוויט?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
או שזה גם וגם?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully