וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הדרך הטובה ביותר להכנת הפסטה המושלמת - לפי המדע

27.3.2017 / 7:00

מומחים מתחום הקולינריה חשפו את ארבעת הטיפים שמהווים את השיטה הטובה ביותר להכנת פסטה ביתית, ולמרבה ההפתעה שמן כלל לא נמצא ברשימת המרכיבים

זו הדרך הכי מהירה להכין פסטה/buzzfeed food

בסרטון - הדרך הכי מהירה בעולם להכנת פסטה

אחד המאכלים האהובים על האזרח הישראלי הממוצע (טוב נו, על כל תושבי העולם) היא הפסטה על כל צורותיה. היא יכולה להגיע כתוספת למנה בשרית או כארוחה בפני עצמה. יש לכך שתי סיבות עיקריות: ראשית היא טעימה ושנית - הוא מאוד פשוטה להכנה.

אבל איך מכינים את מנת הפסטה המושלמת? כמה שמן צריך להוסיף ואם בכלל? ומה לגבי מלח? מומחים בתחום הקולינריה (והכימיה) חשפו את השיטה המדעית והנכונה להכנת הפסטה המושלמת, והאמת? זה עשוי להפתיע אתכם - למרות שרוב הטיפים שלהם דומים מאוד לדרך המסורתית להכנת הפסטה.

פסטה עגבניות. צילום: פבריציו לוצ'י
ITALIA SWEET ITALIA,
הדרך הנכונה להכנת הספגטי המושלם/צילום: פבריציו לוצ'י ITALIA SWEET ITALIA

עוד בנושא

עוד באותו נושא

חור בהשכלה: נחשפה הסיבה בגללה יש חור בכף של הספגטי?

לכתבה המלאה

ראשית, אותם מומחים טוענים כי אין שום טעם להוסיף שמן מכל סוג לסיר שבו מכינים את הפסטה, מכיוון שהוא בכל מקרה לא נספג. לא. גם לא שמן זית. ברגע שאתם מסננים את הפסוה - שמן הזית יורד לכיור ולא מוסיף שום טעם לפסטה.

שנית, בזמן הבישול בסיר, יש להוסיף קמצוץ של מלח שיוסיף טעם. "אם אתה הייתם מצטרפחים לתחרות בישול בלי מלח - לא הייתם שורדים", אומר יועץ המזון קייל נקרס בסרטון.

הדרך הטובה ביותר לבשל פסטה

מאוחר יותר, ניתן ואף רצוי להשתמש בכף מלאה במים המלוחים שבהם התבשל הספגטי להכנת הרוטב - מה שיהפוך אותו לסמיך יותר ויעניק לו טעם עשיר יותר.

הטיפ האחרון של המומחים, כפי שפורסם על ידי חברי ארגון הכימאים האמריקאים, הוא - אל תשטפו את הפסטה! אם אתם מעוניינים בקערה מלאת טעם של פסטה - אל תעזו לשים אותה מתחת למים זורמים. המים יוציאו את כל העמילן שמאפשר לרוטב לעטוף את האטריות - ואף אחד לא רוצה שזה יקרה.

בתיאבון!

מתכוני פסטה בוואלה! אוכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully