וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדה שכונתית חדשה ברביעיית פלורנטין

23.5.2017 / 14:34

שכונת פלורנטין בת"א מתחדשת במסעדת פאפו מאמא, המגישה מאכלי עדות ים עם נגיעות שף, ונוגעות בשלל מטבחים מאזור הים התיכון, מרומניה ועד מרוקו

פאפו מאמא. מגד גוזני
מגוון מאזטים/מגד גוזני

שכונת פלורנטין לא משדרת יותר מדי יציבות בנוגע לעסקים בתחום האוכל שנפתחים ונסגרים בגבולותיה באופן תדיר. הרבה מסעדות נסגרו לאחרונה ובמקומם נפתחו מקומות חדשים. הניוקי שופ שנסגר ובמקומו הוקם סניף נוסף של הברטון קרפרי, שניצל ביר שנפתחה במקומה של מסעדת צ'אנגוס ועכשיו גם מסעדות חדשות שנפתחות כמו בית הקפה שרקייה, או מסעדת פאפו מאמא החדשה במתחם רביעיית פלורנטין שנפתחת במקום מסעדת בורגרים.

פאפו מאמא. מגד גוזני
מרומניה ועד מרוקו/מגד גוזני

פאפו מאמא היא מסעדת שף ים תיכונית עם תפריט נגיש ומנות שפורטות על המיתרים העדינים של אוכל עדות מרומניה ועד מרוקו. ליאור קדוש שהקים את המקום קרא לו על שם חמו הרומני פאפו ואמו המרוקאית לה הוא קורא מאמא.

קדוש גייס לשורותיו את השף אלון ראובן פור, שבנה תפריט של מנות ראשונות קלילות, כריכים וסלטים ומגוון מנות עיקריות בניחוח אוריינטלי ובמחירים נוחים במיוחד. הרעיון של קדוש הוא לענות על הצורך של תושבי השכונה לאוכל ביתי, מבושל, בריא ומנחם מבלי להתפשר על המגוון ועל העניין, מקום שכונתי ונעים שבו מכירים אותך ויודעים מה אתה אוהב. המקום פתוח כרגע להרצה אבל עם הפתיחה הרשמית ב-8 ביוני הוא יפתח גם בשעות הבוקר ויציע חמש ארוחות בוקר בחמש גרסאות שונות של חמש ארצות כמו מרוקו, רומניה וצרפת. יהיה גם קפה עם הדפסות בשלל צורות על הקצף.
בערב המקום לובש ארשת בר עם קצת אלכוהול ומוזיקה.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פאפו מאמא. מגד גוזני
פאפו מאמא/מגד גוזני

לפתיחה יוגשו מבחר מזאטים של באבא גנוש, מטבוחה, טחינה, ממרח שעועית לבנה, חציל בולגרי, סלסה עגבניות, איקרה, סחוג ומטיאס (42 שקלים); יש גם סביצ'ה דג ים עם מלפפון, מנגו, עגבניה, צ'ילי, שקדים, ג'ינג'ר, נענע, שמן זית, לימון ומיקרו עלים ירוקים (44 שקלים); פלאפל דגים עם סלט עגבניות וממרח שעועית לבנה (42 שקלים); סלטים וכריכים שמתאימים לארוחה קלה באמצע היום או בבוקר כמו למשל סלט עוף עם ירקות קלויים, לבבות חסה ערבית, גרעיני דלעת, בצל סגול בוויניגרט חרדל וסילאן (51 שקלים); ובין העיקריות יש מנות כמו שווארמה הודו על פיתה שטוחה, טחינה, עמבה, פטרוזיליה, קורנישונים, צנונית, שיפקה ובצל סגול (68 שקלים); חורשט סבזי עם עשבי תיבול, שעועית אדומה, בשר בקר ולימון פרסי (54 שקלים) או ירקות ממולאים צמחוניים בבורגול ועשבי תיבול, שקדים, חמוציות וירקות שורש (58 שקלים) ועוד.

פאפו מאמא. מגד גוזני
פאפו מאמא/מגד גוזני

המקום מעוצב בשיק שמשלב בין מסעדת שוק לווייב תעשייתי עם משטחי עץ, כיסאות מתכת בכל מיני צורות, קירות ירוקים מלאי עציצים, תאורה תעשייתית, פינות ישיבה עם כריות וטפטים של עיתונים ישנים בעברית. מלבד 40 מקומות הישיבה שבפנים יש גם פינות ישיבה בחוץ. יש עגלת עץ בחוץ שתהיה כנראה חבית בירה נייידת שאפשר להציב ליד שולחן ולאפשר לסועדים למזוג בעצמם.

פאפו מאמא, אברבנאל 74 רבעיית פלורנטין תל אביב, שעות הפעילות בהרצה 12:00-00:00, 03-5602222, לא כשר.

פאפו מאמא. מגד גוזני
ביתי ושכונתי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully