וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרוויה: משקאות צוננים ופשוטים לקיץ

4.7.2017 / 9:23

משייק לוטוס על בסיס חלב, דרך ברד אבטיח אדום וצונן ועד משקה אסאי מעורר ומלא בדברים טובים. מתכונים מרווים שירעננו לכם את הקיץ

קאליפסו. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
למה לא להנות גם בבית משייק אבטיח?/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

כולנו נהנים בקיץ להתענג על משקאות קרים. שייקים על בסיס חלב, סמות'יס על בסיס פירות או משקאות יוגורט שיכולים להיות תחליף מעולה לארוחת בוקר. הם כל כך זמינים לנו בבתי קפה ובמקומות אחרים, אבל למה לא ליהנות מהם גם בבית? זה זול, נוח, הכי קל שיש, ופעמים רבות אפילו יותר טעים. הנה כמה הצעות הגשה שיצננו אתכם בימים חמים אלו.

שלושה מרכיבים בלבד: לוטוס שייק של מקס ברנר

שייקים של מקס ברנר. אפיק גבאי
לוטוס שיייק/אפיק גבאי

לא ברור בדיוק מתי עוגיות הלוטוס פרצו אל חיינו בסערה אבל אנחנו לא יכולים לדמיין איך נראו החיים שלנו בלעדיהן. הן באות טוב בכל-כך הרבה קינוחים, גלידות וכמובן - שייקים. ואז גם הגיע ממרח הלוטוס שבכלל שדרג אותנו משמעותית. כאן יש מתכון לשייק לוטוס של מקס ברנר משלושה מרכיבים בלבד! חלב, גלידת וניל וממרח לוטוס, הכי פשוט בעולם.

מתכון לשייק לוטוס

עוד באותו נושא

מוגש בקור: מקסטה ועד ארטיק ביתי - המתכונים שיצננו אתכם

לכתבה המלאה

משקה אבטיח קפוא

משקאות קפואים של לאביט. אפיק גבאי
אין כמו אבטיח/אפיק גבאי

אבטיח, סמל הקיץ האולטימטיבי, הוא הפינוק המושלם בכל מצב צבירה. לא נתווכח על כך שהוא מושלם גם סתם כך בפני עצמו, אבל תודו שקשה לעמוד בפני ברד אבטיח אדום וצונן.

מתכון לשייק אבטיח קפוא

משקה יוגורט ופירות לבוקר

משקה יוגורט. רוני קדר
משקאות יוגורט לבוקר צונן/רוני קדר

ארוחת בוקר היא אמנם הארוחה החשובה ביום, אבל לא תמיד מתחשק לנו לאכול משהו על הבוקר, בטח לא כשחם. משקה יוגורט עם פירות זה הפתרון האולטימטיבי לבקרים חמים - כך מרוויחים את היתרונות הבריאותיים של המרכיבים ועל הדרך מצטננים ונהנים. הפירות שתשלבו הם לגמרי לפי טעמכם האישי. כאן יש הצעת הגשה פשוטה ומעולה.

למתכון משקה יוגורט ופירות לבוקר

מלך המשקאות הקרים: אייס קפה

משקאות קפואים של לאביט. אפיק גבאי
אייס לאביט/אפיק גבאי

עם כל הכבוד לשאר המשקאות, אין ספק שמלך המשקאות הקרים הוא האייס קפה כמובן. זה פשוט, זה קר, זה מעורר וזה הכי טעים שיש. כאן יש מתכון של רשת בתי הקפה לאביט, בו האספרסו מקבל חיזוק חביב משוקולד מריר משובח. מומלץ בחום, כלומר בקור.

מתכון לאייס קפה

שייק אסאי מעורר

מנות ולנטיינס פיליס גלזר. נמרוד סונדרס
כך תכניסו סופרפוד לתזונה שלכם/נמרוד סונדרס

אי אפשר לעשות כתבת מתכונים של משקאות קרים ולהתעלם ממגמת הסופר פוד שתופסת כאן תאוצה. ואין דרך פשוטה וטעימה יותר לשלב סופרפוד בתזונה שלנו אם לא בשייקים. ואם יש גם אסאי בסיפור - הפרי הברזילאי הנחשק, מה טוב. המתכון הבא אולי דורש קצת יותר הצטיידות מחנויות טבע עם מצרכים כמו אסאי קפוא, מאקה וחלב טבעי כלשהו, אבל הוא לגמרי שווה כל שלוק.

למתכון שייק אסאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully