וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעדת טאפאס חדשה בתל אביב

21.8.2017 / 12:20

ג'וני היל, מסעדת הטאפאס החדשה שנפתחה בת"א, מציעה שפע מנות טאפאס ים תיכוניות קלילות עם השפעות מאיטליה וגרמניה

ג'וני היל. ג'וני היל,
ג'וני היל/ג'וני היל

בתחילת השנה שעברה, ולאחר שבע שנות פעילות, נסגרה מסעדת טאפאס אחד העם שהייתה בין הראשונות להביא לתל אביב את קונספט הנשנושים הספרדי. מאז הלוקיישן הזה הספיק לארח לתקופה קצרה מסעדה כשרה שלא הצליחה להישאר בסביבה ועכשיו, הטאפאס חוזרים לפינה המקורית שלהם ברחוב אחד העם במסעדה חדשה אבל עם אותם אריחים צבעוניים מפעם.


עוד מסעדות חדשות שאזור הזה שאתם צריכים להכיר:
אדמונד בית קפה חבוי באלנבי
עמליה מסעדה ישראלית חדשה בפאתי שוק הכרמל

ג'וני היל. ג'וני היל,
אנשובי פריכים/ג'וני היל

ג'וני היל הגיע לארץ ממיאמי כבר לפני שני עשורים, שם, בבית ספר לבישול הכיר את בת זוגתו הישראלית. בארץ הוא עבד במקומות כמו אודאון, ביסטרו 56, מסה ועוד רבים אחרים. אבל רק כאשר פגש את ניר בזק, מי ששכר את הנכס באחד העם, ניתנה לו ההזדמנות למסעדה בהובלתו וכזו שגם נושאת את שמו, ג'וני היל.

עוד באותו נושא

לגזור ולשמור: המסעדות הלוהטות של קיץ 2017

לכתבה המלאה
ג'וני היל. ג'וני היל,
מנות קטנות ולא יקרות/ג'וני היל

קונספט המטבח נשאר על סגנון הטאפאס בר אבל עם טוויסט מהמטבח הלטיני והרבה פיוז'ן שג'וני מביא מההתנסויות הקולינריות שלו באיטליה וגרמניה. בתפריט תוכלו למצוא כ-30 מנות כמו טוסטאדה שייטל עם גווקמולי (39 שקלים); פולפו מנצ'גו שהוא קרפצ'יו תמנון עם פאפסא בראווס ואיולי שום ופפריקה (37 שקלים); ארפה אסאדו או ארפה עם צ'וריסו ויש גם ארפה צמחונית וטבעונית (37 שקלים); בייבי אנשובי פריך על איולי חלפיניו וואסבי וליים (33 שקלים); ברוסקטה פרגית בברביקיו אננס וצ'ילי (35 שקלים); סביצ'ה פרואני (39 שקלים) ועוד. יש כמה מנות צמחוניות וטבעוניות בתפריט לטובת הנמנעים למיניהם. מלבד האוכל יהיה במקום גם תפריט קוקטיילים שיתאים את עצמו למוזיקת הסלסה שתתנגן ברקע. קינוחים שמתאימים לקונספט גם יצאו מהמטבח עם דוגמאות כמו צ'ורוס ריבת חלב (34 שקלים) או כדור מרנג עם קרם קוקוס ומנגו (34 שקלים) ועוד.

ג'וני היל, אחד העם 27 תל אביב, שעות פעילות בימים א'-ש' בין השעות 18:00 עד חצות, 03-5666966

ג'וני היל. ג'וני היל,
האריחים הצבעוניים שאנחנו מכירים/ג'וני היל
  • עוד באותו נושא:
  • טאפאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully