וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האימפריאל הוא בין הברים הטובים בעולם

8.10.2017 / 11:44

הוא משלנו: עם הרבה כבוד בר הקוקטיילים האימפריאל נכנס לדירוג 50 הברים הטובים ביותר בעולם ועל הדרך קטף זכיה נוספת. אז מי עוד ברשימה?

קוקטייל בבר האימפריאל. בן יוסטר,
קוקטייל באימפריאל/בן יוסטר

בר הקוקטיילים האימפריאל נכנס לרשימת חמישים הברים הטובים ביותר לשנת 2017, במקום ה-50 וזכה בתואר הבר הטוב ביותר באפריקה והמזרח התיכון. השנה התחרות קיבלה משנה תוקף כאשר חברת התקשורת המנהלת את הדירוג הקולינארי הנחשב של סן פלגרינו, לקחה חסות גם על תחרות זו .

עוד ברים חדשים בתל אביב ששוה לבקר בהם:
קופר, לאונג' בר חדש עם תפריט קוקטיילים צבעוניים
בר הקוקטיילים הגרניש, האחים אבידן עושים את זה שוב בכיכר המדינה

צוות האימפריאל לאחר הזכייה בדירוג 50 הברים הטובים ביותר. גלעד ליבנת,
צוות האימפריאל לאחר הזכייה/גלעד ליבנת

התחרות שהתקיימה ביום חמישי בלונדון כללה הכרזה דרמטית של דירוג חמישים הברים המובילים בעולם. הרשימה הורכבה על ידי פאנל של 500 שופטים בינלאומיים שבחנו, בדקו וקבעו על פי קריטריונים שנקבעו מראש את רשימת 100 הברים הטובים ביותר, כאשר בשלב ראשון נחשפה רק הרשימה המדרגת את הברים ממספר 51 עד 100. בשלב השני, נחשפה הרשימה של 50 המקומות הראשונים. מתוך החמישים, לא פחות משמונה מהברים ממוקמים בבירת הממלכה הבריטית. בחמישייה הפותחת נמצאים שלושה ברים הממוקמים בלונדון, שניים בניו יורק, ורובם חוסים תחת מלונות יוקרתיים. השנה בולטת במיוחד כניסתם לרשימה של ברים אסייאתים מסינגפור, טוקיו והונג קונג.

בר האימפריאל הוקם ב-2013 ומאז מתחבא מאחורי דלת מסתורית במלון האימפריאל ברחוב הירקון בתל אביב. בר זעיר עם תפריט קוקטיילים מרשים שמהר מאוד התפרסם וזכה לא רק באהבת הקהל אלא גם במגוון פרסים ודירוגים ברחבי העולם. בר שירה, דרור אלתרוביץ' ‏וגלעד לבנת שהוא מבעלי המלון, הם שלושת השותפים שהקימו את המקום בהשראת ברים קולוניאליים מהמאה הקודמת.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
בר אימפריאל. אימפריאל,
בר האימפריאל/אימפריאל

כבר ארבע שנים שבר האימפריאל מדורג ברשימת ה-100 הרחבה יותר במקומות שונים, אבל השנה זכה לראשונה להיכנס לרשימת ה-50 הנחשקת. "תמיד היה לנו את הרצון להביא את הפוקוס הגלובלי לתל אביב", מספר בר שירה, "להביא זרקור לתעשייה המקומית, אנחנו מביאים אנשים מהעולם ומראים להם מה קורה בעיר, תמיד הרגשנו שזאת המשימה שלנו, הזכייה היא רק חלק מהדרך הזאת. אפשר להגיד שאנחנו מרגישים שאת שלנו עשינו", הוא מסכם.

השבוע יפתח להרצה האימפריאל דה לוקס מוטל, הבר החדש של הקבוצה שיוקם במקומו של בר הסטאלר בשוק הפשפשים ביפו, לצד מסעדת הבשר האמריקאית פונדק דה לוקס. החבורה צפויה לפתוח עוד שני ברים נוספים במהלך 2018. לחיים.

לרשימת הזוכים המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully