וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה חוזרים לשגרה: קפה דלאל נפתח

15.10.2017 / 11:34

הבראנצ'ים המושחתים של מסעדת דלאל והמאפים המשגעים של בית הקפה הצמוד הגיעו לצפון תל אביב - כל הפרטים על קפה דלאל החדש שמשלב את המיטב משני העולמות

בגטים של דלאל. רעות סהר,
בגטים של דלאל/רעות סהר

השבוע נפתח להרצה קפה דלאל, בית הקפה האלגנטי של דושי לייטרסדורף בפינת הרחובות רמז וז'בוטינסקי, היכן שפעל קפה אקסודוס הוותיק. המקום החדש נפתח בתזמון נפלא עם חגיגות העשור למסעדת דלאל בנווה צדק. ידיה של לייטרסדורף היו מלאות בחודשים האחרונים. ביוני היא פתחה את הסופרפוד בוטיק ברחוב מרמורק ולאחר מכן עמלה על פתיחת קפה דלאל.

עוד בתי קפה חדשים בתל אביב ששווה לבדוק:
אדמונד, בית קפה שמסתתר בחצר קטנה באלנבי
לורנס ומינץ, קפה פריזאי בסגנון גלילי בנווה צדק

קינוחים של דלאל. רעות סהר,
קינוחים של קפה דלאל/רעות סהר

הקונספט משלב בין בית קפה ומסעדה. בתפריט ארוחות הבוקר המוכרות והמפנקות של דלאל כמו גם הבראנצ'ים המוגשים בה בסופי שבוע, הפעם במשך כל ימות השבוע. על התפריט מנצחים השף גולן גורפינקל והשף קונדיטור ענר צלאל אבל המקום שנפתח להרצה עוד לא מתפקד כבית קפה ובינתיים אפשר ליהנות רק מהחנות לממכר המאפים וקפה לקחת לדרך. החלל בחוץ שאמור להכיל כסאות ושולחנות עוד לא מוכן אבל בחנות כבר משתרך תור קטן מול הוויטרינות ובהן מגוון המאפים והקינוחים היפהפיים של דלאל.

עוד באותו נושא

קפיטריה: מסעדה חדשה בתל אביב לחבורת קפה אירופה

לכתבה המלאה
מאפים של דלאל. רעות סהר,
מאפים טריים/רעות סהר

מהמלוח אל המתוק- יש מגוון לחמים טריים למכירה וביניהם 100% שיפון, שיפון אגוזים, לחם פרג ולחם דגנים (24 שקלים); בייגל קרואסון או מאפה כרישה (16 שקלים); מאפין פטל ושוקולד, פרצעל קינמון או בריוש שוקולד (16 שקלים); אקלר מסוגים שונים, שמרים חלבה או שמרים ריקוטה (18 שקלים) ויש קינוחים כמו טארט פרג (29 שקלים), פחזניות, עוגת גבינה, עוגיות שוקולד צ'יפ, פאי לימון ועוד רבים נוספים. כמובן שיש גם קפה ומשקאות.

בייגל של דלאל. רעות סהר,
ביגל קרואסון - שילוב משגע/רעות סהר

המקום שנפתח בינתיים להרצה פתוח מדי יום החל מ-8:00 בבוקר ועד 16:00 אחר הצהריים מלבד יום שבת ובשבועות הקרובים החלל שבחוץ יתמלא בכיסאות ושולחנות והמסעדה תיפתח גם היא.

קפה דלאל, ז'בוטינסקי 108 תל אביב, שעות הפעילות בימים א'-ו' 8:00-16:00

אקלר של דלאל. רעות סהר,
אקלרים של דלאל/רעות סהר
עוגות של דלאל. רעות סהר,
עוגות של דלאל/רעות סהר
עוגות שמרים של דלאל. רעות סהר,
עוגות שמרים של דלאל/רעות סהר
  • עוד באותו נושא:
  • קפה דלאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully