וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טודו באנז: מזללה אסיאתית חדשה בתל אביב

15.11.2017 / 14:48

השף רועי סופר חוזר עם מסעדה חדשה שנקראת באנז, ובה הוא יגיש את הלחמניות האסיאתיות האהובות עם הכל מהכל, החל מבטן חזיר, דרך בקר מפורק ועד לבאנז במילוי טבעוני

צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

הלחמניות המאודות האסיאתיות הן להיט ענק. מנה שהחלה את דרכה כמאכל של האצולה בסין, הלכה והתפשטה דרומה עד לווייטנאם ומלזיה ומזרחה עד ליפן, ובכל מקום יש גרסה שונה וצורה אחרת שלה. את תהילת המערב שלה אפשר לזקוף לזכותו של דיוויד צ'אנג, השף האמריקאי ממוצא קוריאני ממסעדת מומופוקו בניו יורק שהפך אותה לסנדביץ' לגיטימי ובהמשך לסנדביץ' אייקוני.

עוד מסעדות אסייתיות חדשות ששווה לבדוק:
- יא-פאן הביסטרו היפני של יובל בן נריה בתל אביב
- אירזומי, אסיתית חדשה בראשון לציון

לחמניה מאודה של באנז של רועי סופר. רעות סהר,
לחמניה מאודה של באנז/רעות סהר

בישראל הלחמניות המאודות צצות ועולות מתפריטים שונים בעיקר בתל אביב, אבל לרוב כסייד קיק, במסעדות כמו הירו או יא-פאן, ולעתים רחוקות מאוד הן מככבות במרכז כמו במזללת דה באן בשוק הכרמל. עכשיו יש לוקיישן חדש לחובבי הלחמניות המאודות- באנז, המקום החדש של השף המוערך רועי סופר (בינדלה, סרדיניה) ברחוב הרצל בתל אביב.

עוד באותו נושא

קפה האנוי: יש וייטנאמית חדשה ולוהטת בת"א

לכתבה המלאה
לחמניות מאודות של באנז של רועי סופר. אנטולי מיכאלו,
מקום שמעוצב כפגודה/אנטולי מיכאלו

בתפריט שמונה סוגי באן (בהמשך כנראה יתווספו עוד), מבאן צמחוני, דרך באן מקמח מלא ועד מילויים שונים כמו דגים ובשר, הכל באוריינטציה פאן אסייתית מאינדונזיה ועד יפן. למשל סי באן עם דג, איולי אוזו, בזיליקום תאילנדי, ושאלוט מוחמצים (29 שקלים); טאלי באן עם בקר מפורק, חרדל יפני, שאלוט קריספי וקולורבי מוחמץ (33 שקלים); פיגי באן עם בטן חזיר צלויה, מלפפונים מוחמצים והויסין (27 שקלים); ויש גם באנים טבעוניים ואפילו מקמח מלא במילויים כמו טופו מצופה בוטנים או פטריית פורטבלו (25-26 שקלים). הבאנים יכולים להגיע בתוך דיל של שני באנים ותוספת של צ'יפס או סלט ב-54שקלים). יש גם באן לילדים עם עוף קריספי או דג שמוגש עם צ'יפס (40 שקלים).

לחמניה מאודה של באנז של רועי סופר. רעות סהר,
באן/רעות סהר

סופר הוסיף לתפריט גם ארבעה סוגי סלטים אסיאתיים, כמו סלט פפאיה (34 שקלים) או סלט ויאטנמי של בטטה חלוטה ומלפפונים (33 שקלים). יש גם קערות אורז עם עוף מאסאמן (47 שקלים), או בטן חזיר צלויה וביצת שליו (45 שקלים). יש תה היביסקוס קר וסאקה או בירות. ולקינוח יש גלידה רכה בטעם צ'אי עם שבבי קוקוס וג'ינג'ר ופרחי ורדים מסוכרים (16 שקלים).

לחמניות מאודות של באנז של רועי סופר. אנטולי מיכאלו,
לחמניות מאודות/אנטולי מיכאלו

המקום מעוצב כפגודה יפנית עם פוסטרים ממותגים מגניבים, הרבה עץ ומתכת ויש גם שרפרפים להשלמת אווירת הרחוב האסייתית. פינת הרחוב הרצל ויהודה הלוי היא פינה שוקקת, בשעות הצהריים מלאה בעובדי המשרדים באזור שמחפשים פתרון לארוחת צהריים מהירה ובשעות הערב בהמוני הבליינים שמתנקזים לרחוב רוטשילד הסמוך, כך שלבאנז כנראה צפויה הרבה עבודה.

באנז, הרצל 17 תל אביב, שעות הפעילות שבת- רביעי 12:00-1:00, חמישי-שישי 12:00-3:00, 03-9297075

לחמינה מאודה של באנז של רועי סופר. רעות סהר,
באן טבעוני/רעות סהר
  • עוד באותו נושא:
  • באנז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully