וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירזומי: אסיאתית חדשה בראשון לציון

12.6.2017 / 15:35

בשורה אסיאתית חדשה ומסקרנת מגיעה בימים אלו מכיוון ראשון לציון עם אירזומי, השייכת לבעלי רשת בלאק בורגר. בתפריט: הרבה מנות תאילנדיות ותפריט סושי של המאסטר מידן סיבוני

מסעדה אסייתית חדשה - אירזומי. גליה אבירם
יח"צ: חן קובריץ,
ראשל"צים תתכוננו/גליה אבירם יח"צ: חן קובריץ

בעוד מסעדות איטלקיות נפתחות כאן על ימין ועל שמאל, כמו פומו ברמת החייל או הפיצרייה רינו מילאנו בעפולה, וגם המטבח היפני מככב לאחרונה בת"א, עם מסעדת יא פאן של יובל בן נריה והירו ראמן לבונטין של אהרוני, גזרת המסעדות התאילנדיות חוותה לאחרונה תקופת יובש קלה. אך כעת יש בשורה אסיאתית חדשה שמגיעה דווקא מכיוון ראשון לציון. אירזומי, מסעדה אסיאתית חדשה ביס פלנאט, היא פרי יוזמתו של איציק אדרי, הבעלים של רשתות בלאק בר בורגר בשותפות עם השף צחי בוקששתר, טמפל בר ושתי המסעדות האיטלקיות טרנטינו ובר 55.

"יש לנו נסיון עם אוכל אסיאתי", אומר אדרי "בעבר היו לנו שבעה סניפים של של מסעדת אפרופו, היינו הראשונים שהביאו אוכל תאילנדי לארץ בזמנו. עזבנו את זה ועכשיו, בקונסטלציה הנכונה של המקום, ועם כל האהבה שלנו לאוכל הזה, אנחנו חוזרים אליו".

מסעדה אסייתית חדשה - אירזומי. דרור עינב,
סושי מאת מידן סיבוני/דרור עינב

אירזומי מציעה תפריט אסיאתי עם דגש על תאילנדי, ולצדו תפריט סושי נפרד אותו בנה הסושי מאסטר מיידן סיבוני ובו מבחר מנות סשימי, נגירי, מאקי וקומבינציות שונות, הכל מדגים טריים המגיעים למסעדה מדי יום. יש גם תפריט קוקטיילים לא קטן. בשאר התפריט תמצאו מנות על הסקאלה האסיאתית-תאילנדית כמו מרק טום יאם קונג עם שרימפס, עוף או טופו לבחירה, עם עשבי תיבול תאילנדים המוגש עם אורז מאודה (65 שקלים); טום קא גאי שזה מרק עוף בנוסח תאילנדי עם ירקות, שבבי אורז, גלנגל, קפיר ליים ומיץ לימון שמוגש לצד בוטנים קלויים, פלפלים מוחמצים וממרח צ'ילי חריף (69 שקלים); סלט יאם טואה משעועית ירוקה, פלפלים, בצלי שאלוט, עשבי תיבול, ברוטב חלב קוקוס ותמרינדי, מוגש על מצע שבבי אורז פריכים וביצה קשה (43 שקלים); אנטיאס מגולגל שבתוכו רצועות צנון, שמן שומשום, טוביקו שחור, ואיולי יוזו (59 שקלים) ועוד.

את המנות בתפריט, שאינן סושי, בנתה השפית התאילנדית סוואלי אלדר, מי שהגיעה לארץ לפני 40 שנה כעובדת זרה, התאהבה בבעלים של המסעדה בה עבדה, התחתנה איתו ומאז היא כאן. "יש לנו במתחם יס פלאנט בראשון לציון כבר שלושה עסקים", מסכם אדרי, "כבר חמש שנים שאנחנו עובדים פה עם בלאק, טרנטינו ובר 55. המסעדות פה הן חיצוניות למתחם ויושבות על אגם יפהפה, ממש חוץ לארץ".

עוד באותו נושא

על ראש שימחתנו: בר יין חדש בירושלים

לכתבה המלאה

על השאלה המתבקשת על התרחבות לסניפים נוספים עונה אדרי "אני אף פעם לא פותח מקום ומכריז שהוא רשת, זה מאוד יומרני. המטבח האיטלקי של טרנטינו למשל הוא מאוד מורכב ומסובך להפוך אותו לרשת, בגלל זה הוא נשאר עדיין אינטימי עם שני לוקיישנים בלבד. קודם נפתח את אירזומי, נלמד את המטבח הזה ונראה".

אירזומי, יס פלאנט ראשון לציון, שעות פעילות: ראשון עד חמישי: 17:00 עד הלקוח האחרון, שישי - שבת: 12:00 ועד אחרון הלקוחות, 03-6746796. לא כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully