וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היווניה הגדולה שמחה: סניף שני למסעדת גרקו

4.1.2018 / 13:39

סניף שני למסעדה היוונית גרקו נפתח השבוע בהרצליה, במלון פאבליקה החדש. בחלל המרהיב יוגשו משקאות בסגנון יווני לצד בר דגים טריים על הקרח, גריל גירוס ועופות מעדניה יוונית ואזור הופעות ומוזיקה חיה

סרדינים. דן פרץ,
אוכל יווני שמח במסעדת גרקו/דן פרץ

המסעדן צביקי עשת לא עוצר. לאחר שהקים השנה את הפרויקט הגרנדיוזי בבית ציוני אמריקה- מסעדת אמריקה, הוא פותח כעת גם סניף נוסף למסעדת גרקו היוונית, הפעם בהרצליה וכמו שעשת יודע לעשות- גם הפעם זה גדול יותר וצבעוני יותר. עשת, הבעלים הגאה של מתחם גרינברג בצפון תל אביב שם הוא מפעיל לצד מסעדת גרקו גם את ביסטרו גרינברג, את PIZZA ואת הגלידריה ג'לטריה.

ציזיקי. דן פרץ,
ציזיקי במסעדת גרקו/דן פרץ

הסניף החדש של גרקו התמקם במלון פאבליקה החדש בהרצליה בעיצוב מרהיב של סטודיו דן טרוים בחלל ענק שמחולק למספר אזורים, כל אזור מציע סגנון הסעדה אחר. עם שני ברים, האחד מרווח וגדול בחלל הפנימי בו יוגשו משקאות על בסיס אוזו וציפורו קלאסיים לצד בירות "מיטוס" ויין לבן וצונן מסוג "ריצינה" כמיטב המסורת היוונית, מטבח פתוח שמאפשר הצצה לעבודות ההכנה, ובר נוסף ברחבה החיצונית. יש גם אזור הופעות מוזיקה חיה, בר דגים טריים על קרח, גריל גירוס ועופות שהובאו לארץ במיוחד מיוון, מעדניה יוונית וכן אזור שירות עצמי לטובת עובדי המשרדים שבאזור בשעות הצהריים.

עוד באותו נושא

סופלקי: מסעדה חדשה בחוף ימה של נתניה

לכתבה המלאה
גרקו הרצליה. דן פרץ,
גדול יותר וצבעוני יותר/דן פרץ

גרקו הרצליה שואבת את השראתה מהבוזוקיות, הלוא הם מועדוני ההופעות, האוכל והשתייה הסואנים באתונה. בתפריט אפשר למצוא כמה מהמנות היווניות המוכרות מהתפריט של גרקו באזורי חן כמו דולמדס שהם עלי גפן בעבודת יד (48 שקלים); ספאנקופיטה, מאפה בצק פילו במילוי גבינת פטה, תרד, בצל ירוק ושמיר (44 שקלים); מאפה 12 האלים מבצק פילו מטוגן במילוי גבינת פטה עם דבש פרג, שומשום לבן ושחור (48 שקלים); מוסקה עם תפוח אדמה, חצילים, בשר עגל ורוטב בשמל (76 שקלים); לסבוס סוגניה, בצל ממולא בשר ואורז ברוטב לימון (62 שקלים) ועוד.

גירוס. דן פרץ,
גירוס/דן פרץ

לתפריט הזה מצטרפות מנות חדשות תחת שרביטו של השף אליאב גולדנברג כמו חצי עוף בגריל במרינדת תפוזים, דבש ותימין עם פיתות יוונית אפויות וסלט עגבניות חריף; כיסוני פסטה במילוי תרד ומנגולד ברוטב יוגורט ולימון מקורפו (76 שקלים); עגבניות ממולאות בפירות ים ברוטב עגבניות וציר ים (84 שקלים); סופלקי מוסר ים בצל, עגבניות צלויות, יוגורט לימון ועשבי תיבול מטוגנים (68 שקלים); סלט אוקטפוס, פלפלים מעושנים, סלרי, שעועית לוביה עגבניות מגורדות ופטרוזיליה; קציצות כרישה וחומוס שיבולת שועל, עשבי תיבול ופטה (38 שקלים) ועוד.

גרקו, שדרות אבא אבן 9 הרצליה, 09-7404747

גרקו הרצליה. דן פרץ,
צבעים יווניים/דן פרץ
קלמרי. דן פרץ,
קלמרי/דן פרץ
סקורדיה. דן פרץ,
סקורדיה/דן פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully