וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמבוסק הארזים: המאפה המדהים שיגרום לכם לעצור הכל

13.2.2018 / 7:14

בקרב תושבי הצפון יש הסכמה רחבה: מי שמגיע לאיזור חייב לבקר בסמבוסק הארזים בחורפיש. המונה מהופנט מהטאבון, מאוהב בטעמם של הבצק והבשר ונדהם מהמחיר המצחיק

סמבוסק הארזים בחורפיש. קובי רובין
סמבוסק צפוני מושלם בחורפיש/קובי רובין

לפני כמה שבועות הצפנתי עם לקוחות קבועים בדרך לתפן בבוקר שבת. יצאנו מוקדם, הכבישים היו לטובתנו. עם ההגעה לתפן התחלתי לתחקר את האנשים מסביבי לאן בדיוק ללכת. ההחלטה נפלה מהר, כזו הסכמה רחבה לא שמעתי הרבה זמן, כולם אוהבים ומכירים את סמבוסק הארזים בחורפיש. התקשרתי לעוד חבר טלפוני שתמיד זמין וגם הוא נתן את האישור שלו וגם הזהיר אותי לא להתבלבל בטעות במקומות, כי יש עוד אופציות דומות באזור. אז ככה, אם אתם נכנסים למקום בעלייה תלולה אל תוך המקום על הצד עם מדרגה בכניסה, המון לקוחות, תור ארוך, זה המקום.

לכל הטורים של המונה טועם
האוצר של יבנה: החומוס שמשנה את כללי המשחק
במקום הכי סואן בארץ: עראייס עסיסי

סמבוסק הארזים בחורפיש. קובי רובין
טאבון מהפנט בסמבוסק הארזים/קובי רובין

במהלך ההמתנה אף אחד לא הראה סימני שבירה או קוצר רוח. אין ברירה, המתנתי עם כולם. בזמן ההמתנה הצצתי לטאבון הלוהט במטבח, הלהבות היפנטו אותי. עיגולי בצק מצופים בבשר כבש שבתוכו גם מעט שומן כבש, בלי קיצורי דרך. קיבלתי החלטה לא לסבך את ההזמנה ולהזמין בדיוק איך שאוכלים במקום. יחד עם המחיר המצחיק - 13 שקלים ליחידה של סמבוסק בשר כבש, מחירים כאלו מחשמלים תושבים מאזור המרכז - זה מעבר ללסגור פינה, מדובר בחוויה מושלמת. הזמנתי על המקום שלוש יחידות, אחת להשמדה מיידית והעלמת ראיות מפלילות, שניים למזכרת הביתה ולטעימה חוזרת.

בשבוע שעבר

הלקוח תמיד צודק: בגט עם קבבים ומרגז

לכתבה המלאה
סמבוסק הארזים בחורפיש. קובי רובין
תור ארוך ואף אחד לא מראה סימני שבירה/קובי רובין

סמבוסק הארזים הוא עסק משפחתי ותיק ומוכר, מכונה משומנת היטב. כל הזמנה מטופלת בקפידה, כל סמבוסק מוכן ומרודד על המקום, הבצק הטרי והדק מחזיק את כובד הבשר במהלך האפייה בטאבון. הבשר מחלחל לתוך הבצק והעסיסיות שלו נשמרת היטב. כאן בסמבוסק הארזים לא נותנים לטעם ללכת לאיבוד בטאבון ובתנור עצמו הם "מסמבקים" אותו לצורתו, קיפול חצי חצי מספיק להחזיק את הכל בפנים. ככה הוא פה בחורפיש וכולם מסכימים, לא ראיתי מישהו מתלונן.

סמבוסק הארזים בחורפיש. קובי רובין
אל תתבלבלו. זה המקום הנכון - סמבוסק הארזים/קובי רובין

עוד שתי דקות וסוף סוף הוגש לי אחר כבוד הסמבוסק. מיהרתי לכיוון המונית ולקחתי נגיסה. באותו רגע יותר מדי מידע עבר לי בתוך הגוף, לא יכולתי להמשיך ללכת. גם הטעם של הסמבוסק והירידה למונית היו לי יותר מדי. הבשר עבר ליטוף בלהבות, אפילו נחרך, כל כולו טריות.הסמבוסק קריספי ומרעיש קלות מתחת ורך וספוג שומן כבש מעל. אחרי הזלילה כל הגוף נכנס לרגיעה. הסמבוסק לא קטן בכלל, למרות מראהו התמים, הוא לא רק טעים אלא גם משביע. תודו שאתם קצת רעבים עכשיו.

סמבוסק הארזים. כותבים בווייז סמבוסק הארזים, על כביש 89 חורפיש, בצד הדרומי של הרחב המרכזי. 04-9972276. שעות פתיחה: ב'-שבת 10:00-23:00

סמבוסק הארזים בחורפיש. קובי רובין
מקפלים את הסמבוסק/קובי רובין
סמבוסק הארזים בחורפיש. קובי רובין
הסמבוסק לפני קיפול/קובי רובין
סמבוסק הארזים בחורפיש. קובי רובין
במהלך האפייה מקפלים את הבצק/קובי רובין
סמבוסק הארזים בחורפיש. קובי רובין
אם כבר אתם פה תקנו כמה במכה. סמבוסק הארזים/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully