וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה של בשר

15.3.2018 / 11:09

במסעדת הבשרים פונדק דה לוקס אוהבים לאכול ובגדול לפי מסורת הברביקיו האמריקנית. לכבוד יום הולדת ארבע למקום מגישים כאן נתחים מושחתים במיוחד לקהל הקרניבורים

יח"צ - חד פעמי

כבר ארבע שנים שבפונדק דה לוקס מוציאים מהמטבח נתחים מבשר מקומי בעישון ביתי על פי מסורת הברביקיו האמריקנית. לכבוד חגיגות היומולדת למקום רכשו בפונדק דה לוקס מעשנה חדשה, תוצרת מותג אמריקני נחשב, מעשנה המאפשרת שליטה הרבה יותר מדויקת בטמפרטורה של הבשר וארומה הרבה יותר מורכבת ועמוקה. ניחוחות עישון הבשר התפזרו למרחקים והגיעו לאפם של יונתן רושפלד, אבי ביטון, ארז קומרובסקי ועינב אזגורי.


עוד מסעדות בשר ששוה לבדוק:
מסעדת פרה פרה הפופולרית בגדרה
בישיק- המעשנה הביתית במושב משמר איילון

טוסט בשר חזיר מפורק של עינב אזגורי. יונתן בן חיים,
סנדביץ' החזיר המפורק של עינב אזגורי/יונתן בן חיים

ארבעת השפים רצו להשתתף בחגיגות היומולדת והכינו עבור המאורע מנות ספיישל מיוחדות שיעשו שימוש מלבד במחשבה היצירתית הפרטית של כל אחד מהם גם במעשנה החדשה. קומורובסקי השרה כתף טלה בבהרט לבנוני ואז הכניס אותו למעשנה בחום נמוך. הוא מגיש את זה לצד פריקי מעושן ויוגורט עיזים (87 שקלים). גם רושפלד בחר ללכת על נתח טלה, אבל הפעם צוואר מעושן בתערובת מרווה חריפה ומוגש על סלט ירוק (92 שקלים).

עוד באותו נושא

אלבמה: הסוד השמור של הקרניבורים

לכתבה המלאה
טלה מפורק על סלט ירוק של יונתן רושפלד. יונתן בן חיים,
טלה מפורק על סלט ירוק של יונתן רושפלד/יונתן בן חיים

אבי ביטון הכין כריך אסאדו בלחמניה מלבנית עם איולי מייפל וסלט ירקות (57 שקלים) ועינב אזגורי הכין טוסט חזיר מפורק עם בורבון, פלפל שאטה וגבינת צ'דר על לחם שיפון (59 שקלים). ארבעת מנות הספיישל האלה מצטרפות לתפריט הברביקיו הקבוע של הפונדק בו ניתן להזמין מגוון נתחים שעברו במעשנה ומגיעים על מגש עם תוספות שונות כמו סלט קולסלואו, נזיד שעועית, תירס על הגריל ועוד. על המגש יש כמובן בצל מוחמץ וקורנישונים להשלמת החוויה.

מגש בשרים מעושנים. בן יוסטר,
מגש הבשרים המעושנים של הפונדק/בן יוסטר

פונדק דה לוקס, הממוקמת באחד הרחובות היפים של שוק הפשפשים ביפו מגישה בשר שהגיע מגידולים מקומיים, ספייריבס, אונטריב, אנטריקוט, נקניקיות תוצרת בית ועוד, שעוברים כל אחד עישון מקצועי שהותאם לכל נתח. על פי מסורת הברביקיו האמריקאית הנתחים עוברים צליה ועישון לאורך זמן ובחום נמוך, זאת בניגוד ל"על האש", ולאחר מכן עובר הבשר מספר שלבים של השרייה ותיבול לפני שהוא נכנס למעשנה שם הוא יפגוש מגוון סוגי עץ טבעי ויעבור עישון חם או קר.

התפריט המיוחד יוגש בפונדק דה לוקס עד ה-20 במרץ.

פונדק דה לוקס, עולי ציון 7 יפו, 03-5233186

נקניקיות תוצרת בית. בן יוסטר,
נקניקיות תוצרת בית/בן יוסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully