וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריך אטומי אמיתי אצל סיטבון

10.4.2018 / 7:23

תחושת פספוס קשה נחתה על המונה בדוכן של סיטבון. איך אנשים מעבירים חיים שלמים מבלי להכיר את הסנדביץ' הטוניסאי המדהים עלי אדמות?

סנדביץ' טוניסאי אצל סיטבון. קובי רובין
כריך טוניסאי/קובי רובין

כולם צריכים נקודת מפגש, מקום בו הכל מתחבר. מקומות מעולים הם כאלה שיש בהם דלפק שלא נותר ריק אף פעם, כל הזמן עומד מישהו לפניך ואחרייך. אם אתה מהזן הנחמד אפילו תתחיל שיחה על הרעב המציק, רעב אשר משך אותך בדיוק לנקודת המפגש הזאת. אשקלון מלאה במקומות מעניינים כאלה, מבחינת אוכל רחוב, היא פשוט נקודת מפגש אחת גדולה שפרוסה על פני כל העיר. לא משנה מאיזו כניסה נכנסתם, לאיזה כיוון לקחתם פנייה, אתם לא רחוקים מאוכל משובח.

סיטבון, משפחת סיטבון היקרה, להגיע למקום שלכם רק עכשיו, ממלא אותי בתחושת פיספוס קשה, איך לא הכרתי את הדוכן הזה קודם? מי יפצה אותי על כל השנים האבודות שלא אכלתי אצלכם, זמן שלא ישוב אף פעם.

לכל הכתבות של המונה טועם
עוד סנדביץ' טוניסאי מושלם
הבצק של הבצקים: סבאייה תימנית

הסלטים שמוגשים אצל סיטבון. קובי רובין
ויש גם סלטים/קובי רובין

הגעתי לסיטבון אחרי מתקפת צהריים קשה, המקום נראה כמו שדה קרב, רק מסודר ונקי לתפארת. הזמנתי סנדביץ' בגט טוניסאי, הכי טוניסאי שאפשר, יותר מזה לא יכול להיות, ויתרתי על הפריקסה, לא רציתי חלומות נוטפי שמן יומיים, הבגט היה מספיק מפתה גם ככה.

משי למדתי שזהו עסק משפחתי שפועל קרוב ל-40 שנה. אחותו של שי אוסנת עובדת צמוד אליו, גם היא לא מוותרת על המסורת. שי, עם חיוך אמיתי ותודעת שירות מעולה, לא ויתר לי בשלב מסוים והכניס למטבח לראות את מלאכת המחשבת שלמד מאבא עמוס. הוא הציג בפניי לימון כבוש אמיתי, ניגש לחבית ענקית והניף את המכסה מעל, הכנסתי, הריח הנפלא משכר. הבנתי על המקום, סיטבון הוא מקום שלוקח את אוכל הרחוב של כולנו לקצה של המקצועיות.

בטור הקודם

בפינה נסתרת של השוק מצאנו חומוס עם אופי

לכתבה המלאה
לימונים כבושים אצל סיטבון. קובי רובין
לימונים כבושים אצל סיטבון/קובי רובין

שי לקח בגט לא קטן, חתך אותו עם צלילי ביקוע ושבירה, והכין סנדביץ' אטומי אמיתי. במחיר של 28 שקלים (עם סלט בצד). ממרח ראשון אדום בין מרמומה למטבוחה, עליו הביצה הלבנה והטרייה, תפוח אדמה מבושל על השן, לא רך מדי, טונה על הכל והרבה, לימון כבוש ישר מהחבית, פיזור לא מבייש של צלפים על הכל, הצלפים נותנים מרירות שכל כך חסרה בכל סנדביץ' טוניסאי אחר בארץ, כל זה מוגש יחד עם קצת סלט משאוויה על הצד. אתה יושב לאכול ופורץ את הבגט בנגיסה, כל הטעמים מתנפצים אל תוך חלל הפה בפיצוץ אדיר, אתה לא מסיים ללעוס את אשר נגסת רק עכשיו וכבר לקחת על הדרך עוד נגיסה, שלא תעצר ההנאה חס וחלילה. אם אתם חובבי אוכל רחוב מקצועיים, סיטבון חייב לעבור אצלכם במערכת הזכרון החושית ומהר, עוד נקודת חובה על המפה של המונה טועם ולתמיד.

סיטבון. הרצל 42, במדרחוב של אשקלון. 08-6753199. שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-17:00 ו' 09:00-13:00. כשר

דוכן הסנדביץ' הטוניסאי  של סיטבון. קובי רובין
נקודת מפגש. המקום של סיטבון/קובי רובין
סלטים  אצל סיטבון. קובי רובין
סלטים ביתיים/קובי רובין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully