וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרקס הגיע: ביסטרו חדש נפתח בפלורנטין

26.4.2018 / 13:26

עם דם ירושלמי בעורקים ותפריט שמשתנה בכל ערב, נראה שהולך להיות שמח במקום החדש שנפתח בשכונת פלורנטין

מסעדת קרקס. ג'וני ביהם,
התפריט מתחלף מדי יום/ג'וני ביהם

אין באמת הגדרה לאוכל ירושלמי, אבל יש לה לקולינריה הירושלמית אופי מיוחד משלה, ניואנסים קטנים שאפשר להבחין בהם בצלחת. מין נובו קוויזין ירושלמי שהתפתח במסעדות היותר קלאסיות ואחר כך ירד לעם, למסעדות הצעירות החדשות ואפילו לדוכני השוק. את הטאץ' הירושלמי המיוחד הזה תוכלו למצוא מעתה גם בתל אביב. קרקס, ביסטרו פלורנטיני עם מטבח שף, פרי יצירתם של דניאל לוי ואיתן גסטוירט, ירושלמים בורן אנד רייזד, שפעלו במגוון מסעדות וברים בבירה (צ'אקרה, מנג'ארה, בוילר, ביר גארדן) ועכשיו הגיעו לתל אביב לקדש כמה צלחות.

השווארמה המדוברת ביותר בתל אביב
ברווזי: כל הפרטים על הסנדביץ' הכי מדובר
Y בורגר: הרשת שמציעה ארוחת המבורגר ב-30 שקלים

טרטר בקר וירוקים. ג'וני ביהם,
אוכל מסוגנן אבל נגיש/ג'וני ביהם

היכן שפעלה מסעדת שניצל ביר בשדרות וושינגטון, פתחו לפני כחודש השניים את קרקס, עם בר במפלס העליון ומטבח פתוח שאפשר לראות בו את כל ההתרחשות.

התפריט מתחלף מדי יום, "כל לילה לפני שאנחנו הולכים לישון אנחנו מחליטים מה יהיה למחרת", מספר לוי, "הטריות היא החשובה ביותר, המנות מתחלפות אבל הטריות נשארת". גם לוי וגם גסטרויט מגיעים מבתים שבהם בישלו אוכל מגוון, "בישול צרפתי ומרוקאי, ואפילו אוכל אמריקאי" אומר לוי, "אנחנו מביאים את הפיוז'ן הזה לקרקס, אנחנו מתעסקים בהכל, מאוכל טבעוני ועד דגים, פירות ים ובשר".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ביסטרו חדש בפלונטין. ג'וני ביהם,
סלט שקדי עגל וצ'יפס סלק/ג'וני ביהם

כאמור, לא תמצאו בקרקס תפריט שדומה לאתמול, כל יום הוא יום חדש עם מנות מסוגננות אבל פשוטות כמו כרובית מטוגנת עם שום ולימון על טחינה ירוקה (42 שקלים); סלט של שקדי עגל צרובים עם עשבים כמו נענע ופטרוזיליה, בצל ירוק, צ'יפס סלק, פלפל חריך וויניגרט פטל (58 שקלים); סביצ'ה מארץ הפלאות- טרטר דניס עם קילופי מלפפון, חמוצים, ציזיקי כוסברה ולימון קונפי (52 שקלים); כריך אווזי הבר עם חזה אווז, חסה אייסברג, צנוניות, צ'טני אננס וצי'לי ומוגש עם צ'יפס (62 שקלים); לזניה פירות ים עם שרימפס וקלמרי, בשמל ועגבניות, מוגש עם סלט אייסברג (68 שקלים); פונדו ירוקים של ברוקולי ושעועית בחמאה ופרמזן (54 שקלים) ועוד.

טרטר דג במלפפון. ג'וני ביהם,
טרטר דניס בקילופי מלפפון/ג'וני ביהם

"היה חשוב לנו לשמור על מחירים נורמטיביים", מוסיף לוי, "אנחנו רוצים להגיש אוכל צבעוני ואיכותי אבל להישאר במחירים הפלורנטיניים בטווח של 30-90 שקלים". יש בקרקס גם עסקיות צהריים של עיקרית וראשונה במחיר העיקרית, ולוי וגסטרויט מתכננים להביא שפים אורחים, לקיים הופעות מוזיקליות ולעשות ערבי תרבות, "כך שכל אחד יוכל לבוא לכאן פעמיים, שלוש בשבוע ולחוות דברים חדשים ולא רק אוכל", מוסיף לוי. קרקס מזרימה דם ירושלמי בעורקים של פלורנטין, זאת תופעה ששווה לבדוק אותה.

קרקס, שדרות וושינגטון 25 תל אביב, 03-7528555, שעות הפעילות א'-ש' 12:00-00:00

קוקי סאן ז'אק. ג'וני ביהם,
גם פירות ים/ג'וני ביהם
ארטישוק. ג'וני ביהם,
שומרים על המחירים של פלונטין/ג'וני ביהם
פונדו ירוקים. ג'וני ביהם,
פונדו ירוקים/ג'וני ביהם
נתח קצבים. ג'וני ביהם,
נתח קצבים/ג'וני ביהם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully