וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפה פופולר: שף אבי ביטון חוזר

8.5.2018 / 11:48

השף אבי ביטון חוזר לתחום המסעדנות ופותח את מסעדת קפה פופולר בתל אביב. אז מה מחכה לכם שם?

בקלאווה כבד אווז. מתן כץ,
בקלאווה כבד אווז/מתן כץ

כשאבי ביטון היה ילד בן 24 הוא פתח את מסעדת אדורה בתל אביב, כשבאמתחתו כשרון, חוצפה ואומץ ומעט נסיון. מאז הוא הספיק להשתפשף וללמוד רבות על תחום המסעדנות, כולל כל מה שלא מספרים לטבח צעיר כשהוא פותח מסעדה. לפני כשלוש שנים מכר את חלקו באדורה עקב תחושת מיצוי ומאז פנה לכיוונים אחרים. הוא הצטרף כשותף לרשת פסטה פיורי, פתח לפני כשנה את מסעדת סוליקה וכעת קופץ ראש לפרויקט חדש, לאחר העדרות ממושכת, שהכי קרוב מבחינה קולינרית למסעדה האהובה ההיא.

השבוע הוא נוחת במרכז תל אביב עם גסטרו בר חדש, קפה פופולר שמו, בקומה התחתונה של מלון הבוטיק החדש ג'ייקוב סמואל בפינת הרחובות דיזנגוף ארלוזורוב בתל אביב. ביטון עבד על הפרויקט הזה במשך ארבע שנים, ממש מההתחלה. "בפעם הראשונה שהגעתי לכאן השטח היה מיושר", הוא מספר, "מאז עברו ארבע שנים אבל אני הייתי מעורב בבניה של המקום מאפס".

מולים בפלפל צ'ומה. מתן כץ,
מולים בפלפל צ'ומה/מתן כץ

בפרויקט שותפים עוד יזמים כמו עומר כצמן ותומר שפלר (יאסו, ז'ה פיקניו) ונדב לאור (טאיזו, צ'יקטי). המלון, כולל מלבד הבר גם מסעדה שצפויה להיפתח בעוד כחודש. בינתיים כבר פועל הבר, ובמהלך השבועיים האחרונים פעל במתכונת הרצה עם חברים ומשפחה. היום הוא נפתח באופן רשמי. "בניתי תפריט בר שיתאים לכולם", מספר ביטון, כשהתפריט כולל מנות עם חתימת ידו המובהקת כמו סלט מאשוויה של עגבניות, פלפלים חריפים, שום ובצל שרופים באש ומוגשים עם גבינת פנחס ואורגנו טרי (38 שקלים); או המבורגר זנב שור עם איולי חזרת, חסה, עגבניה, בצל סגול וצ'יפס (52 שקלים); סיגר פופולאר של מעורב ירושלמי על האש עם טחינה, עגבניות ופלפל חריף (52 שקלים); סלט כרובית טרייה עם עלים ירוקים, משמש אוזבקי, ויניגרט דבש ופקורינו (44 שקלים).

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קפה פופולאר. מתן כץ,
ויש גם קוקטיילים/מתן כץ

חלק נפרד בתפריט מציע סוגים שונים של שיפודים שנצלים בגריל פחמים ומוגשים עם בצל ועגבניה שרופים במגש עץ מיוחד עם פיתה ומטבל. יש שיפוד תמנון (38 שקלים), שקדי עגל (44 שקלים), וגם שיפודים צמחוניים כמו אספרגוס (18 שקלים) או פורטבלו (16 שקלים). חשוב לביטון להדגיש שלא מדובר במסעדת שף. הוא עצמו יהיה נוכח במטבח מדי יום למרות שהוא מתפקד על תקן מנהל התחום הקולינרי ואינו השף בפועל.

הכנת קוקטייל. מתן כץ,
הבר של קפה פופולאר/מתן כץ

הבר, שכדי להגיע אליו תצטרכו לרדת לקומה התחתונה של המלון, כולל היצע איכותי של משקאות, חשוך אבל לא באופן שמקשה לראות מה אוכלים, המוזיקה חזקה אבל מערכת ההגברה איכותית ומושקעת ועדיין אפשר לדבר בלי לצעוק, העיצוב תעשייתי ופשוט עם גופי תאורה מעניינים, מוטיב חוזר של איורים בשחור לבן והרבה צילומים על הקירות. המקום משדר אווירת חו"ל, עם וולה פארקינג והרבה עקבי סטילטו מסביב.

אבי ביטון והשף תומס זוהר. מתן כץ,
אבי ביטון ושף תומס זוהר/מתן כץ

המסעדה, שכאמור תיפתח בעוד כחודש, תהיה שונה מהבר בסגנון ובתפריט, עם מנות ביסטרו וארוחות בוקר כמו קרפצ'יו תפוח אדמה צלוי עם קרם פרש בזיליקום, שמן זית ופרמזן (42 שקלים); קיסר ישראלי -לב חסה צלויה, רוטב קיסר, שיפוד עוף ועשבי תיבול (54 שקלים); טוסט סרטנים מחלה מתוקה, בשר סרטנים, שאלוט מקורמל, גבינת שברה (72 שקלים); ולמי שהתגעגע לאדורה, אל תדאגו, יהיו גם מנות מהעבר כמו באקלווה כבד אווז מבצק פילו, דבש מתובל, פיסטוקים וקוקוס (78 שקלים) ועוד.

קפה פופולר. דיזנגוף 197 תל אביב, 03-5552020

מנת שיפודים בקפה פופולאר. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מנת שיפודים/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
תמנון ותפוחי אדמה. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
תמנון סופריטו ותפוחי אדמה/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
פרעצל וברווז. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
פרעצל וברווז/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר
סלא מאשוויה עם גבינת פנחס. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
סלט מאשוויה וגבינת פנחס/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully