וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמן הלבן: העוגות הכי טובות לשבועות

9.5.2018 / 7:11

טעמנו עשרות רבות של עוגות גבינה מושקעות, הכנסנו לגופנו אלפי קלוריות, רק כדי למצוא את הקינוחים המצטיינים לשבועות. סקירת העוגות המלאה לפניכם ובסופה ארבע העוגות המצטיינות לחג השבועות

עוגות לחג של לחם ארז. בן יוסטר,
שבועות 2018, תחרות קשה/בן יוסטר

בסקירת עוגות הגבינה השנתית לחג השבועות של וואלה! אוכל נטעמו עשרות עוגות, מכל רחבי הארץ. אין ספק שהתחרות הופכת קשה יותר משנה לשנה, כאשר השנה קונדיטוריות רבות הפתיעו בעוגות מצוינות. לפניכם הסקירה המלאה ובסופה - ארבע העוגות שהצליחו לרגש אותנו והיו לקונצנזוס. חג גבינות שמח!

לכל המתכונים לשבועות
מרזות ועד שמנות: מכינים בבית עוגות בשלל אחוזי שומן
עוגת שמרים במילוי עוגת גבינה עשירה
פחזניות תוצרת בית

הביתית: עוגת גבינה של אלחנן תרבות לחם

עוגת גבינה של אלחנן. אלדד שמואלי,
אלחנן/אלדד שמואלי

הטעם המנצח: עוגת גבינה אפויה עם בצק פריך וציפוי שמנת חמוצה (80 שקלים) - עוגת גבינה אוורירית, חמוצה במידה, קרמית ובעיקר ביתית מאד, כמו של אימא, נעדרת טעם תעשייתי.

מה עוד יש: פאי לחם ופטריות (120 שקלים), שושני בצק שמרים ממולאים בעוגת גבינה (36 שקלים), מקל גבינה העשוי מבצק עלים שמכינים במקום, מגולגל בגבינת פרמזן ומוצרלה ועשבים מקומיים טריים (9 שקלים) ועוד.

להשיג ב: אלחנן - תרבות לחם, בכניסה לקיבוץ משמרות. 04-8838200.

עוד באותו נושא

רק 3 מרכיבים: נס עוגת הגבינה המושלמת

לכתבה המלאה

המרשימה: פאי גבינה פטל של דה לה פה

פאי גבינה ותות של דה לה פה. יקי אפטר,
דה לה פה/יקי אפטר

הטעם המנצח: פאי גבינה פטל (94 שקלים) עוגת גבינה עוצרת נשימה מבחינת ויזואלית. בטעם היא דווקא פשוטה מאד, בתוספת ציפוי חמצמץ עם קראסט כיפי בסגנון פאי.

מה עוד יש: עוגת גבינה אפויה בסגנון אמריקאי (169 שקלים).

להשיג ב: סניפי רשת דה לה פה

לילדים: בוואריה של מתוקה

עוגת גבינה של מתוקה. בני גמזו לטובה,
עוגת גבינה של מתוקה/בני גמזו לטובה

הטעם המנצח: עוגת בוואריה - הבסיס שוקולדי מזכיר בראוניז והקרם בוואריה מזכיר גלידה, עוגה מתוקה ודחוסה שמזכירה קינוח לילדים יותר מאשר עוגת גבינה.

מה עוד יש: גבינה אפויה קלאסית עם שמנת חמוצה וניל (55 שקלים), עוגת גבינה ביסקוויטים (64 שקלים), גבינה אפויה קלאסית ללא תוספת סוכר (59 שקלים), קראנץ ריקוטה ואפרסקים (42 שקלים) ועוד.

להשיג ב: סניפי הרשת

האישית: בוטיק סנטרל

עוגת גבינה של בוטיק סנטרל. טל סיון ציפורין,
עוגת גבינה של בוטיק סנטרל/טל סיון ציפורין

הטעם המנצח: עוגת קרמו גבינה-פיסטוק אישית (24 שקלים). המילוי בפנים מפתיע ומקבל מקום של כבוד עם טעם דומיננטי של פיסטוק, שהופך אותה לעוגת פיסטוק אישית נהדרת.

מה עוד יש: קינוח גבינה אישי בציפוי קרמו גבינה- פיסטוק; פטל; שוקולד; מישמש פסיפלורה (24 שקלים), עוגת גבינה אפויה בעיטור קרם אינגליז (64 שקלים).

להשיג ב: סניפי הרשת

השמרים: גל בייקרי

עוגת שמרים של גל'ס בייקרי.
עוגת שמרים של גל'ס בייקרי

הטעם המנצח: קראנץ גבינה - מילוי טעים ולא מתוק מדי, בצק שמרים פריך ומענג שמזכיר קרואסון איכותי לפי הספר.

מה עוד יש: עוגה גבינה פירורים (70 שקלים לפס) ועוד.

להשיג ב: גל בייקרי, שדרות הנשיא 131, חיפה. 04-838-2928

העדינה: עוגת גבינה לימונית של ארקפה

עוגת גבינה בארקפה. אנטולי מיכאלו,
עוגת גבינה בארקפה/אנטולי מיכאלו

הטעם המנצח: עוגת גבינה לימון עם גנאש שוקולד לבן -עוגה עדינה מאד, עם מרקם כמו של עוגיה חמצמצה מהלימון שמוסיף המון. חשוב להגיש קפואה אחרת הופכת לנוזלית (24 שקלים לפרוסה ו-129 שקלים לעוגה משפחתית).

מה עוד יש: טארט של קציפת גבינה ופירות יער (24 שקלים לפרוסה, 95 שקלים לעוגה משפחתית), קראנץ' שמרים במילוי גבינת ריקוטה (45 שקלים) ועוד.

להשיג ב: רשת ארקפה

המפתיעה: עוגה בסקית של מימי

עוגה בסקית של מימי. עומר פרלמן,
עוגה בסקית של מימי/עומר פרלמן

הטעם המנצח: עוגה באסקית (120 שקלים). קשה מבחוץ ורכה מבפנים. כיפית ומגניבה, המעטפת קראנצ'ית, מה שהופך את הבצק לקצת קשה לחיתוך, אבל קרם הגבינה שבפנים קליל ומלווה בארומה עדינה של הדרים.

מה עוד יש: עוגת גבינה אפויה (120 שקלים), עוגת קראנץ ריקוטה ודובדבני אמרנה (44 שקלים).

להשיג ב: MIMI פטיסרי. ז'בוטינסקי 2, הוד השרון. 09-966-2239

הלא רשמית: עוגת גבינה אפויה של מיקי שמו

פס גבינה של מיקי שמו. דניאל לילה,
פס גבינה של מיקי שמו/דניאל לילה

הטעם המנצח: עוגת פס גבינה אפויה קלאסית (45-49 שקלים), עוגה פשוטה יחסית ולא רשמית במיוחד אבל כזו שמצוינת ליד הקפה. קלילה, נימוחה ומזכירה מלית אוורירית של בלינצ'ס. השילוב של המרקם הפנימי והקריסיפיות החיצונית נהדר, והיא קלה מאוד לחיתוך.

מה עוד יש: עוגת גבינה אפויה עם אפרסקים ושטרוייזל; עוגת גבינה אפויה עם ציפוי לימוני (45-49 שקלים), עוגות שמרים (45-49 שקלים), קינוחים אישיים בכוסות (19 שקלים לכוס) ועוד.

להשיג ב: סניפי הרשת

גם למי שלא אוהב עוגות גבינה: דלאל

עוגת גבינה אפויה. פזית עוז,
עוגת גבינה אפויה/פזית עוז

הטעם המנצח: עוגת גבינה אפויה עגולה גדולה/קטנה (98/155שקלים), הקרם שמצפה את העוגה מרענן ומתקתק, גוף העוגה לא דחוס מדי ומשלב בהצלחה טעמי חמוץ-מתוק, תחתית הבצק מעט דקה אבל מספקת את הקראנצ'יות הנדרשת. העיצוב פשוט ובו זמנית יפה.

מה עוד יש: מאפה בצק עלים במילוי גבינה וכרישה / תרד וארטישוק (90 שקלים), עוגת בראוניז גבינה (44 שקלים), עוגת שמרים ריקוטה וחמוציות (44 שקלים), טארט קרים צ'יז ודובדבני אמרנה (118 שקלים).

להשיג ב: דלאל הקונדיטוריה. כל ישראל חברים 7, תל אביב. 03-510-9292

האוורירית: עוגת קרמל מלוח של לחם ארז

עוגת קרמל מלוח לחם ארז. בן יוסטר,
עוגת קרמל מלוח לחם ארז/בן יוסטר

הטעם המנצח: עוגת קרמל מלוח - עוגת גבינה על בסיס בצק פריך חמאתי, בזיגוג של קרמל מלוח (74/132 שקלים לפס/קוטר 20 ס"מ). קלילה ואוורירית, כמו לאכול ענן. רק הבצק בתחתית מעט קשה.

עוד בקולקציה: עוגות, מאפים, לחמים וקישים מלוחים.

להשיג ב: סניפי הרשת

האסתטית: עוגת מוס גבינה של ברמן

עוגת שוקולד לבן ופיסטוק של ברמן. גלי איתן,
עוגת שוקולד לבן ופיסטוק של ברמן/גלי איתן

הטעם המנצח: עוגת מוס גבינה עם שוקולד לבן ופיסטוק (59.90 שקלים) טעימה מאד. הפיסטוקים מתחברים טוב לקרם ולגבינה, והשוקולד משדרג עוד יותר. יש בה משהו מאוד אסתטי ויפה וכיף להגיש אותה. היא נחתכת בקלות יחסית לעוגה רכה מאד.

עוד בקולקציה: עוגת שמרים גבינה ללא סוכר (29.90 שקלים), קישים אישים פטריות/בצל (11.90 שקלים), פס גבינה שוויצרית (39.90 שקלים).

להשיג ב: סניפי הרשת

המשתלמת: רולדין

עוגת קרמל של רולדין. רונן מנגן,
עוגת קרמל של רולדין/רונן מנגן

הטעם המנצח: קרמל קרם עוגיות - סבלה ברטון, גבינה אפויה ,קריספי לוטוס ושונטי קרמל עוגיות (59.90 שקלים לפס). המרקם מצוין, הטעם היה כמו של עוגיית לוטוס שנמסה בפה. הלוטוס מאוד דומיננטי כך שהגבינה מחווירה לידו, מה שנותן בונוס למי שלא באמת אוהב עוגות גבינה. ביחס לתמורה המחיר משתלם מאד.

מה עוד יש: גבינה פירורים -סבלה ברטון, קרם גבינה וקרמבל חמאה (89 שקלים לקוטר 18), טירמיסו-קרם גבינת מסקרפונה, עוגיות בישקוטי איטלקיות באספרסו, תחתית ביסקוויט אספרסו וניל (59.90 שקלים לפס), שטרודל גבינה ואוכמניות (44 שקלים), בריוש במילוי גבינת ריקוטה פרסקה (42 שקלים), טארטים, קישים; מאפים ולחמים.

להשיג ב: סניפי הרשת

הכבדה: צ'יזקייק פקטורי

עוגת גבינה בצ'יזקייק פקטורי. צ'יזקייק פקטורי, מערכת וואלה! NEWS
עוגת גבינה בצ'יזקייק פקטורי/מערכת וואלה! NEWS, צ'יזקייק פקטורי

הטעם המנצח: צ'יזקייק פקטורי -עוגת הגבינה המקורית קרמית על בסיס ביסקוויט חמאתי בזיגוג שמנת חמוצה - היא נראית מדהים אבל הטעם קצת כבד, לחובבי הז'אנר. מרקם דחוס ומתוק מאד.

עוד בקולקציה: רד וולווט; עוגת טוקסידו- שכבות של עוגת פאדג', עוגת גבינה בטעם שוקולד, מוס וניל מסקרפונה ומוס שוקולד; עוגת גבינה ריבת חלב- עוגת גבינה בטעם קרמל עם שכבת מוס קרמל.

להשיג ב: The Cheesecake Factory. מתחם שרונים, הוד השרון; מתחם G סינמה סיטי, ראשון לציון; הקריון, קריית ביאליק; דיזנגוף סנטר, תל אביב; קניון TLV, תל אביב

מעורר התפעלות: טארט פטל ומסקרפונה של טאטי

טארט פטל בטאטי בייקרי. דניאל לילה,
טארט פטל בטאטי בייקרי/דניאל לילה

הטעם המנצח: טארט פטל ומסקרפונה (78 שקלים) הבסיס פריך ומתקתק, הפירות מוסיפים רעננות, גוף העוגה מורכב מקרם מצוין אולם כאשר הוא קצת נמס זה מקשה על החיתוך. המראה חגיגי ואסתטי.

מה עוד יש: קסטה סיציליאנית (135 שקלים קוטר 20, לילות ביירות - 82 שקלים קוטר 20),עוגת גבינה וקרם שמנת חמוצה (62 שקלים), טירמיסו -ביסקוטי טבול בקפה עם קרם מסקרפונה (115 שקלים), ועוד.

להשיג ב: דרך השלום 53, גבעתיים. 03-5739526

הקלאסית: עוגת גבינה של בק דור

עוגת גבינה בק דור. עופר בן נתן,
עוגת גבינה בק דור/עופר בן נתן

הטעם המנצח: עוגת גבינה במילוי שוקולד לבן, עם תחתית מוזלי וקרם יוגורט (92 שקלים לעוגה שלמה, 23 שקלים לרבע עוגה, 18 שקלים לפרוסה) - מיטיבה לשלב בין קלאסיקה לאווירת חג. הטעם מאד קלאסי ומתאים בול למי שאוהב את עוגה הגבינה המוכרת עם טוויסט קל של תחכום.

להשיג ב: רחוב הארבעה 21 תל אביב. טלפון להזמנות: 03-5600555 שלוחה 3

המפתיעה: עוגה טרופית של לחמים

עוגה טרופית של מאפיית לחמים. דניאל לילה,
עוגה טרופית של מאפיית לחמים/דניאל לילה

הטעם המנצח: עוגת גבינה על בסיס קראמבל, קרם טופי וקרם וניל בקישוט פירות טרופיים טריים (120 שקלים), עוגה יפה וצבעונית, שלא נראית כמו עוגת גבינה ממבט ראשון, והצליחה להפתיע ובגדול. בכל ביס מתקבל טעם אחר: מתוק, חמוץ, טרופי, קראנצ'י, יש הכל מהכל, מה שמעורר חשק להמשיך ולנגוס בה עוד ועוד. הבעיה שקשה לחתוך ולשנע אותה, היא יכולה להתפקשש בקלות, מאד עדינה.

מה עוד יש: פיירקס מוס היער השחור (140 שקלים), עוגת גבינה קלאסית (110 שקלים), טארט גבינה בצק פריך (65 שקלים), קראנץ' ריקוטה דובדבנים - שושני בצק קראנץ עשיר, גבינת ריקוטה ודובדבנים (49 שקלים), ועוד.

להשיג ב: סניפי הרשת

הנצחית: קופי בר

עוגת גבינה בייקרי. עידית בן עוליאל,
עוגת הגבינה של בייקרי/עידית בן עוליאל

הטעם המנצח: עוגת גבינה קופי בר (92 שקלים). יש עוגות שתמיד אפשר לסמוך עליהן. העוגה הזאת היא באמת קלאסיקה ששומרת על טעמה והמוניטין שלה ותמיד יודעים בדיוק מה מקבלים - עוגה טעימה, עשירה, נקייה וצחה כשלג, בלי קשקושים מיותרים.

מה עוד יש: קלפוטי משמש (72 שקלים), רייס פודינג טבעוני (158 שקלים), קראנץ גבינה - בצק שמרים במילוי גבינה עם פירורי שטרוייזל (42 שקלים) ועוד.

להשיג ב: סניפי הרשת

המנצחת המרעננת: סמיפרדו גבינה של לג'נדה

עוגת גבינה ריבת תפוז לג'נדה. גלית רוזן,
עוגת גבינה ריבת תפוז לג'נדה/גלית רוזן

הטעם המנצח: סמיפרדו גבינה במילוי ריבת תפוזים איטלקית וציפוי עדין של שוקולד לבן (79 שקלים). עוגה המוגשת קרה ולכן מרעננת, קלילה וחגיגית מאד.

להשיג ב: לג'נדה. האקליפטוס 3 רמת ישי. 04-90222662

המנצחת המגניבה: ניו יורק צ'יזקייק של ג'ייקובס

עוגת מוס מסקרפונה של ג'ייקובס לשבועות. בר אופק,
עוגת מוס מסקרפונה של ג'ייקובס לשבועות/בר אופק

הטעם המנצח: ג'ייקובס שיחקו אותה עם שתי עוגות מגניבות שקיבלו ציונים גבוהים מאוד. הניצחון הלך לעוגת גבינה ניו יורק אבל גם עוגת מוס מסקרפונה מוחיטו הייתה שיחוק והיה בין השתיים קרוב לתיקו. עוגת הניו יורק יפה וחגיגית ומה שהבטיחה במראה קיימה גם בטעם אלוהי.

עוד בקולקציה: מוס טירמיסו; מוס גבינה פירורים; קישים ועוד.

להשיג ב: מאפיות הבוטיק ג'ייקובס. איתן 1, קריית אונו. 03-5511333 . החרושת 19, רמת השרון 03-5491000

המנצחת הממכרת: קראק פאי של ביסקוטי

קראק צ'יז בביסקוטי. בועז לביא,
קראק צ'יז בביסקוטי/בועז לביא

הטעם המנצח: כשמה כן היא, סוג של סם. עוגה מדהימה, רכה ויפהפיה, מפגש פיסגה בין ציפוי קרמלי לגבינה פשוט מושלם. עוגה מתוקה במידה עם תחתית קרנצ'ית

מה עוד יש: אדום עולה - עוגת רד וולווט פטל וקרם גבינה (64 שקלים לפס, 122 שקלים לקוטר 20, 178 שקלים לקוטר 26), גבינה קראנצ'י פיסטוק (64 שקלים לפס, 122 שקלים לקוטר 20, 178 שקלים לקוטר 26), קראנץ גבינה ריקוטה (44 שקלים) ועוד.

להשיג ב: הירקון 67 א.ת. בני ברק; העצמאות 104 נווה עוז, פתח-תקווה. טלפון להזמנות: 03-5704015/8

המנצחת החגיגית: פיס אוף קייק

עוגת גבינה אוריאו ואלפחורס. דרור עינב,
עוגת גבינה אוריאו ואלפחורס/דרור עינב

הטעם המנצח: גבינה ואלפחורס (98 שקלים), השכבות משלימות זו את זו, תחתית הבצק מוצקה, טעימה וטיפל'ה יבשה, הקרם והגבינה משתלבים נהדר ונותנים קונטרה נימוחה, המראה חגיגי מאוד, ריבת החלב לא משתלטת. חגיגית ונחתכת בקלות, קשה להפסיק.

מה עוד יש: בראוניס, גבינת שמנת ומוקה (65 שקלים), גבינה לוטוס עם גנאש שוקולד לבן בציפוי קרם קרמל ופירורים (49.9 שקלים) עוגות שמרים (45 שקלים) ועוד.

להשיג ב: סניפי הרשת





עוד השתתפו: ביגה, קפה גרג, ג'לטרייה, ביי דה וויי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully