וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדלוסיה: בר קוקטיילים חדש בירושלים

5.6.2018 / 14:07

בר קוקטיילים ירושלמי חדש נפתח במרכז העיר ומציע לצד דרינקים מושקעים גם טאפאס ספרדי עם טאץ' צפון אפריקאי. תכירו את אנדלוסיה

ברוסקטה בסגנון ספרדי. אסף קרלה,
טאפאסים וקוקטיילים/אסף קרלה

בזמן שבתל אביב לא מפסיקים להיפתח ברי קוקטיילים חדשים, תפריטי קוקטיילים ממשיכים להיכתב ואפילו שבוע הקוקטיילים מתרחש השבוע בשיתוף פעולה בין כל ברי הקוקטיילים בעיר, ירושלים פועלת בקצב משלה ועוד לא ממש נכנעת לטרנד. בשבוע שעבר נפתח אנדלוסיה, בר קוקטיילים חדש וכשר שמצטרף למספר ברי הקוקטיילים שכבר פועלים בעיר- הגסטבי, זוטא, Tap&Tail ועוד.

עוד מקומות חדשים בירושלים ששווה לבדוק:
הדיינר המגניב R&R עם תפריט מושחת ונהנתני
ולרו המסעדה הים תיכונית שאביב משה בנה לה את התפריט

טאפאסים. אסף קרלה,
שלוש קומות של טאפאסים וקוקטיילים/אסף קרלה

אנדלוסיה הוא לא רק עוד בר קוקטיילים אלא גם מסעדת טאפאס בשראה ספרדית. את אנדלוסיה הקים יהושוע יעקב, מי שעומד מאחורי כינור בכיכר, מסעדת הבשרים הכשרה בכיכר המוזיקה. יעקב רצה בהתחלה לפתוח בראסרי, אבל השאיפה להביא קהל צעיר ובלייני לכיכר המוזיקה הובילה אותו לבסוף להתמקד בקוקטיילים וטאפאס. הוא אסף סביבו צוות מקצועי, הביא את תאי קובלר, מיקסולוג שעבר בג'ספר בתל אביב ובגטסבי בירושלים, ואת שף שלומי אטון שבנה עבור אנדלוסיה תפריט מצומצם אך ייחודי, הלוקח מנות מסורתיות מהמטבח הספרדי, שעברו הרכבה מחדש עם חיבור לשורשיו הצפון אפריקאים של אטון שופך אותן למנות שף מוקפדות שמתאימות לצד האלכוהול.

עוד באותו נושא

שוק לילי: סיור לילה במקומות הלוהטים של מחנה יהודה

לכתבה המלאה
פלטת ירקות. אסף קרלה,
אוכל שמתאים לצד האלכוהול/אסף קרלה

בתפריט יש מנות כמו סביצ'ה פרואני מדג ים כבוש עם בצל סגול, כוסברה, צ'ילי אדום, שמן זית ולימון (36 שקלים); סלט אנדיב עם סלק מקורמל, אשכולית אדומה, שקדים מסוכרים ברוטב קמפרי תפוזים (32 שקלים); טאטקי טונה אדומה על קראסט שומשום, תפוח אדמה מעושן, קלמטה ושמן זית (45 שקלים); אמפנדס במילוי בשר וצימוקים לצד סלסה עגבניות וצ'ימיצ'ורי (36 שקלים); פילה דג ים עטוף עם תרד שום שרי צלוי בציר דגים ויין לבן (48 שקלים); זוג מיני בורגרים מבשר אנטריקוט עם צ'יפס ירקות שורש ואיולי זעפרן (62 שקלים) ועוד.

ברוסקטה. אסף קרלה,
ברוסקטה בסגנון ספרדי/אסף קרלה

בתחום הקוקטיילים תמצאו קוקטייל מבוסס על אשכולית אדומה, עם טנקירי מספר 10, וטיו פפה או Bare necessitiesקוקטייל המבוסס על סירופ סברס ביתי ומשלב דבש תמרים, מיץ לימון וטקילה בהשריית זוטא לבנה, וגם THE RUM BUMקוקטייל מבוסס סירופ של פקאן וציפורן עם שרבט תפוזים, מיץ לימון, רום לבן, ויין פורט (52 שקלים לקוקטייל).

אנדלוסיה טאפאס בר. אסף קרלה,
בהשראה ספרדית/אסף קרלה

אנדלוסיה מתפרסת על שלוש קומות, בקומה הראשונה מרגישים בספרד עם צבעים חמים וריהוט אקלקטי, בקומה השניה תרגישו יותר בבר קוקטיילים קלאסי ובקומה השלישית יש חדר פרטי שעוד לא בשימוש. אנדלוסיה לא מכוון להיות בר לייט נייט אלא לפעול בין 18:00 ועד אחת (המטבח נסגר בחצות והבר בחצות וחצי) במטרה להביא אנשים לאחר העבודה לדרינק ונשנושים מבלי למשוך לתוך הלילה. לחיים.

אנדלוסיה- קוקטייל בר, שעות פעילות בימים א'-ה' בין השעות 18:00-1:00, מעבר בית הכנסת 12, כיכר המוסיקה ירושלים,
02-6266306, כשרות מהודרת.

קוקטיילים. אסף קרלה,
בר קוקטיילים כהלכתו/אסף קרלה
  • עוד באותו נושא:
  • אנדלוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully