וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאפייה החדשה שמטריפה את פרדס חנה-כרכור

11.6.2018 / 12:35

המזווה בולונז'רי, בית קפה חדש שנפתח בכרכור מגשים את כל הפנטזיות האפשריות לגבי פחמימות עם קרואסונים משוגעים, דונאטס פוטוגניים והקרונאט האהוב מכל

צלמים זמניים מורשים
המזווה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
מבחר קרואסונים מסחרר/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

תמונות של מאפים מטריפים התרגלנו לראות באינסטגרם בקונדיטוריות מעבר לים, להזיל ריר בקנאה מול המסך ולפנטז על הנסיעה הבאה שלנו לפריז או לניו יורק. אז החדשות הטובות הן שהפעם התמונות מגיעות ממש מכאן, הלוקיישן המדויק: כרכור. כן, ממש מתחת לאף שלנו הפך לאחרונה אזור פרדס חנה-כרכור לאטרקציה קולינרית שלא כדאי לפספס, ממש בקרוב נספר לכם על כל המקומות ברשימה שאתם צריכים לסמן עליהם וי, אבל בינתיים לא יכולנו להתאפק מלהכיר לכם את המזווה בולונז'רי.

המזווה בולונז'רי נפתח בשבוע שעבר בליבו של מרכז מסחרי אלון עין שמר. המתחם עצמו, סטנדרטי למדי, הרבה חנויות בגדים, סניף ארומה, נציגות של מסעדת רפאלו החיפאית ועוד. לא בכדי העוברים והשבים, הופתעו בשבוע שעבר לגלות לפתע בית קפה חדש, שאי אפשר שלא להתפתות ולהיכנס פנימה. בפנים, מאחורי ויטרינות נוצצות מחכה מבחר מסחרר של קרואסונים במילויים לא שגרתיים, דונאטס צבעוניים ואפילו קרונאט (הכלאה של דונאט וקרואסון), פרעצל קרואסון ועוד.

המזווה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
דונאטס במזווה, כבר לא צריך לנסוע עד ניו יורק/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

מאחורי המקום עומדים שני שותפים - דור כהן ואור דוייב. תושבי האזור כבר מכירים היטב את שני העסקים האחרים של הצמד, גם הם נקראים המזווה - סניף בשרי וסניף חלבי, אשר הפכו לשני מקומות בולטים במיוחד בקולינריה המקומית. שני סניפי המזווה, הן למעשה מעדניות שמוכרות חומרי גלם לקנייה הביתה, כמו גם מגישות מספר מנות המבוססות על המוצרים אשר נמכרים במעדנייה. במזווה הבשרי עושים ערבים מיוחדים בהם מוציאים את המעשנה החוצה לערבי בשר מעושן, וכך גם בשישי בצהריים. במזווה הגבינות תוכלו למצוא פלטות של גבינות לנשנוש במקום ומיני כריכים מבוססי גבינות כמובן.

אבל נחזור לקרואסונים, על המקום החדש זממו כהן ודוייב כבר תקופה ארוכה. הם נסעו ברחבי עולם, לקחו השראות וגייסו קונדיטורית צעירה ומתוקה - אלמוג קניג שמה. קניג, חיילת משוחררת שהתחילה ללמוד קונדיטוריה רק לפני חמישה חודשים, אוטודידקטית שאופה בבית כבר שנים, שואבת השראה מבלוגים, אתרים מחו"ל ומהאינסטגרם. את התוצאה המרשימה אתם רואים בעצמכם.

המזווה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
קרואסון פרעצל/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

תמצאו כאן שני פרעצל-קרואסון - שוקולד ווניל, דונאט בטעמים כמו בוסטון, נוטלה, לימון, אוראו ועוד (10 שקלים לדונאט, 6 דונאטס ב-50 שקלים). קרואסונים קלאסיים יותר כמו שקדים ופיסטוק (10 שקלים), אבל גם מיוחדים יותר (16 שקלים) כמו קרואסון במילוי פטיסייר קינמון עם תפוחים מקורמלים ושוקולד לבן, קרואסון מלבי עם פטיסייר של מי ורדים, קרואסון קרם לימון עם מרנג איטלקי וסוכריות ליים קופצות ועוד ועוד.

גם הקרונאט, אותו מאפה מופלא שהמציא דומיניק אנזל, למעשה הכלאה בין קרואסון ודונאט. גם הוא מקבל פה מילויים שונים ומתחלפים כמו קרם חמאת בוטנים נוצ'ולה לבן וגנאש שוקולד חלב.

המזווה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
גם לנו יש קרונאט/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

אם אתם פחות בעניין של מתוקים גם אנשי המלוח יוכלו למצוא כאן את עצמם עם שישה סוגי של קרואסונים מלוחים: קרואסון פיצה, קרואסון מעושן עם תפו"א, מיונז, אריסה, קלמטה, לימון כבוש ומקרל מעושן, קרואסון עם סלט ביצים, קרואסון בושה עם פסטו, עליה רוקט וגבינת בושה, קרואסון כחול עם ריבת תאנים, דנה בלו, רוקט ופקאן, וקרואסון יווני עם תרד חלוט, פטה ועגבניות מיובשות. כל הקרואסונים מוגשים עם סלט בצד ומחירם 26 שקלים.

אז אם בא לכם לגוון את הקרואסון והקפה של שישי בבוקר, שימו אלון עין שמר ב-WAZE ותודו לנו אח"כ.

המזווה בולונז'רי, מתחם אלון עין שמר, שעות פעילות: ראשון - חמישי: 07:30-22:00, שישי: 07:30-15:00. טלפון 04-6017040. כשר

המזווה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
אי אפשר שלא להכנס פנימה להציץ/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור
המזווה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
קרואסון קרם לימון עם מרנג איטלקי וסוכריות ליים קופצות/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור
המזווה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
עוד מבט אחד על הקרונאט/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור
  • עוד באותו נושא:
  • בולונז'רי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully