וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המזווה: טאפאס בר החדש בשרון

30.12.2014 / 17:24

כרכור מתחדשת במקום חדש שנקרא המזווה - טאפאס בר בסגנון ברצלונאי. בתפריט: מנות קלילות על קיסם, וקונספט תמחור יוצא דופן

המזווה. אור שחר,
הטאפאסים החדשים של כרכור/אור שחר

כוסית בירה קטנה שמוגשת לאורח עם הכניסה למקום, טאפאסים קטנים וטריים במחירים זולים שמוגשים על גבי קיסם, ואווירה קלילה ולא מחייבת. זה נשמע כמו עוד מסעדת טאפאס בברצלונה, אלא שהמיקום עשוי להפתיע אתכם, פרדס חנה - כרכור.

את היוזמה לקחו דור כהן (24) יחד עם שותפו, אור דויב. בעבר היה כהן בעל פאב בעמק חפר, שנקרא קיבוץ 20. לפני שנה הוא מכר את הפאב והחליט להתעסק עם האהבה האמיתית שלו - אוכל. הוא פתח מעדנייה קטנה בכרכור, עם נקניקים טריים, בשרים מעושנים וכבושים בעבודת יד. "לאחרונה התחלנו להיכנס עם המעושנים שלנו גם לשווקים, לשוק הפליאו, לשווקי האיכרים בנמל ת"א, בכפר סבא ובגבעתיים, קיבלנו המון תגובות אוהדות, גם מאנשים שמבינים קצת באוכל - כמו מיכל אנסקי ואבנר לסקין, והחלטנו לקחת את הדברים צעד קדימה".

בשבוע הבא יפתחו השניים בכרכור את בר הטאפאס שנקרא המזווה. הטאפאסייתבססו על חומרי גלם טריים, כשהתפריט אינו קבוע ומשתנה מדי יום, בהתאם לסחורה בשוק. גם כאן תמצאו המון מעושנים - חמים או קרים, דגים ובשרים. בין המנות: טאפאס פטריות עם פטריות מכל הסוגים בניחוח כמהין לבן, טאפאס הים התיכון - דגיגונים מהים התיכון, טאפאס ירוק - נבטוטים עם מיץ תפוזים, חמוציות ואגוזי מלך, טאפאס צלעות - צלע עגל חלב מעושן, טאפאס ים תיכוני - חציל מעושן עם טחינה גולמית טרייה, טאפאס ספרדי - דג בקלה מטוגן על מצע של רוטב סלסה חריף ועוד רבים.

המזווה. אור שחר,
טאפאסים במזווה, רק 5 שקלים/אור שחר

"מדובר בטאפאס בר הראשון באיזור", מספר דור."אני מאוד אוהב את ספרד ואת תרבות הטאפאס, בארץ הקונפסט הזה קיים רק בתל אביב, וגם שם מסעדות הטאפאס לא בדיוק מעתיקות את האווירה הקלילה של ברצלונה. אז החלטתי לפתוח כאן, הרבה אנשים שואלים אותי למה לא בתל אביב, כי הקונספט באמת מתאים לשם, אבל אני בעד להתחיל בקטן ולהתקדם".

המזווה יתחיל לעבוד רק החל מהשעה 20:00 מדי ערב (למעט ראשון ושישי בהם המקום סגור), "אני רוצה שאנשים יבואו לבילוי של ערב, אם זה ישר מהעבודה, אם זה בני זוג, אנחנו פותחים ב-20:00 בערב ובעצם עובדים רק סרוויס אחד, זה לא בר או משהו כזה, אלא בילוי קולינרי לאנשים שבא להם לאכול אוכל ברמה גבוהה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
המזווה. אור שחר,
שמח בכרכור/אור שחר

הקונספט של המקום מעט שונה ממה שאנחנו רגילים, נאמן לסגנון הברצלונאי, וגם בהיבט המחירים. במקום יהיה בופה טאפאס מתחלף. הכל מגיע על קיסם או שני קיסמים, ואנשים לוקחים את הטאפאס באופן חופשי. בסוף הערב משלמים את החשבון על פי כמות הקיסמים הנותרת. שקיסם אחד זו מנה בחמישה שקלים ושני קיסמים זו מנה שעולה עשרה שקלים. "הקונספט עובד על אמון, המחיר הוא זול ואני לא רואה סיבה שאנשים ירמו אותנו. בכניסה למקום כל אחד מהאורחים יתקבל עם כוסית קטנה של בירה ישראלית בשביל המצב רוח".

ב-5 לינואר ייפתח המזוה באופן רשמי עם מסיבת פתיחה לקהל הרחב החל מהשעה 20:00.

המזווה, טאפאס בר יין, המושב 42 כרכור, 04-6017040. שעות פתיחה: שני - חמישי: 20:00- אחרון הלקוחות, שבת: משעה לאחר צאת השבת ועד הלקוח האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • המזווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully