וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזללה חדשה של מאפים ממולאים באבן גבירול

11.6.2018 / 14:25

תכירו את הלהיט החדש ברחוב אבן גבירול בתל אביב: פפוש - מקום המגיש מנה בשם זה, הכוללת מאפים מבצק מחמצת שעוטפים שלל מילויים מגוונים ומוגשים לצד סלטים

מאפים ממולאים. תומר גרין,
ויש בופה סלטים/תומר גרין

רחוב אבן גבירול בתל אביב ממשיך למצב את עצמו כאבן שואבת ליזמים קולינרים וז'אנר אוכל הרחוב במיוחד. בשבוע שעבר, על חורבות דוכן התירס זכרונו לברכה, נפתחה פפוש, מסעדת פאסט פוד חדשה המבוססת על מנה אחת: מאפים מבצק מחמצת שעוטפים שלל מילויים מגוונים ומוגשים לצד סלטים ורטבים. תומר גרינוולד ולוטן חביב, השותפים שעומדים מאחורי המקום, הם גם הבעלים של פרוג ושות', בר קוקטיילים ברמת גן, וגרינוולד אף מגיע מתחום הקונדיטוריה.

עוד אוכל רחוב משתלם באזור:
ערוסה בשר במחיר ללא תחרות
ההמבורגר המנצח של הוויטרינה

מאפים ממולאים. תומר גרין,
מאפים ממולאים בתנור/תומר גרין

בפפוש הם יצרו תפריט של כ-10 מאפים במילויים שונים, בשר, דגים וצמחוני, ואת המאפים האלו מכניסים לתנור ומגישים לצד בופה סלטים חופשי, וכמה רטבים תוצרת בית שמקפיצים את הארוחה. בתפריט יש פפוש ישראלי המבוסס על שווארמה עם מטבוחה ביתית וגרגרי חומוס, בצל מטוגן ונענע (36 שקלים); יש גם פפוש נמסטה עם רצועות עוף במרינדה הודית, איולי קארי, תפוח אדמה, אפונה וכוסברה (38שקלים); פפוש ברוקלין עם קורנביף ורוטב ברביקיו, בצל מטוגן ועגבניה (44 שקלים); פפוש פריקסה עם סלמון צלוי, אריסה תוניסאית, לימון כבוש, תפוח אדמה וביצה קשה (44 שקלים) ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מסעדת פפוש. תומר גרין,
על רחוב אבן גבירול/תומר גרין

יש גם אלטרנטיבה טבעונית עם פטריות מעושנות, שעועית, בצל, תפוח אדמה ואפונה (36 שקלים). אם אתם בצמצומים היום והכוונה לגלוטן, תוכלו להזמין סלט פפוש ולקבל חלק מהאלטרנטיבות האלה על חסה וירקות, ויש אפילו מנה של אסאדו על קוסקוס מלא וירקות (46 שקלים). בבופה הסלטים תמצאו סלט טורקי, צ'רשי, מלפפונים חמוצים, סלט עגבניות חריפות, פלפלים ירוקים חריפים מטוגנים ועוד.

סלט סלמון. תומר גרין,
סלט סלמון/תומר גרין

יש גם בירות מהחבית וקינוח חמוד של בצק ממולא בשוקולד, מרשמלו ובוטנים מלוחים (38 שקלים). גרינוולד וחביב, שהשקיעו בפיתוח המוצר, מקווים שבקרוב פפוש תהיה מילה שגורה ותוכלו להגיד לחברים שלכם שמתחשק לכם פפוש והם מיד יבינו במה מדובר.

פפוש. רחוב אבן גבירול 33, תל אביב. 03-9406699. שעות פתיחה: א'-ה' 12:00-00:00 ו' 12:00-15:00 שבת 21:00-00:00

מאפים ממולאים. תומר גרין,
מבצק מחמצת/תומר גרין
מאפים ממולאים. תומר גרין,
ויש גם טבעוני/תומר גרין
מאפים ממולאים. תומר גרין,
ויש גם גרסה מתוקה/תומר גרין
  • עוד באותו נושא:
  • פפוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully