וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטו: סנדביץ' נדיב ומפוצץ בכל טוב ב-10 שקלים

12.6.2018 / 7:41

מתחם שוק הפשפשים מגניב ויקר מדי עבור המונה, עד שהוא מגלה את הכריכים המושקעים של סנטו שמעניקים תמורה נדיבה וטעימה עבור 10 שקלים בלבד

סנטו סנדביץ'. קובי רובין
סנדביץ' סנטו/קובי רובין

שוק הפשפשים ביפו הוא מבחינתי אחד האזורים שהכי חיים בסרט. עיריית תל אביב אוהבת להמציא את עצמה מחדש על חשבון התושבים, עם מתחמים אסתטיים, מסעדות יקרות כשכל חלקיק של חלל עבודה תולה שלט ומנסה למשוך את הקהל הרחב, והכל חייב להיות נורא נורא מיוחד וטרנדי. אז אוקיי, הבנו, מגניב באזור, כל הבניינים נמוכים ויפים, ההזנחה לא פושעת, נראה שעושים מאמץ כלשהו לניקיון, המדליה בדרך, אבל עדיין, למה לשלם כל כך הרבה? אני באמת רוצה להבין, אם כולם אוכלים בשוק הפשפשים במסעדות יוקרה מגניבות, איפה אוכלים העובדים בשוק? הרי העובדים והפועלים הם לא בדיוק הלקוחות הקלאסיים של המתחם.

והנה, נמצאה התשובה לתהייה. לפני שנה פתחו את סנטו סנדביץ', שבו כמעט כל מנה בתפריט עולה 10 שקלים. הלקוחות קבועים, חלקם חולפים מול סנטו, מבצעים הזמנה זריזה וחוזרים לאסוף בנימוס. סנטו ברוך השם, עם כל הכבוד לעסקים במתחם השוקק, הוא המקום עם התור הכי ארוך באזור שוק הפשפשים. סנטו עובד ביעילות, לא מקבל בעין יפה עיכובים בתור ואם תנסו למשוך אותו בלשון מליצית הוא יעצור אותכם כל כך מהר שלא תאכלו אצלו. כמו שהבנתם, גם אותי הוא הצליח להפחיד. באת לאכול, בוא נחתוך את המשפט בבקשה, פה צריך לבנות על פז"מ של כמה וכמה סנדביצ'ים טובים בשביל לקבל חיוך של קביעות אצל סנטו.

לכל הטורים של המונה טועם
שווארמה אנטריקוט מדהימה

סנטו סנדביץ'. קובי רובין
הכריכים של סנטו/קובי רובין

התפריט לא מבייש מסעדה יקרה ברוח שוק הפשפשים, יש בו הכל. תוכלו לסדר לעצמכם כל מה שתרצו, רק הרבה יותר פשוט וטעים מכפי הנראה לעין. לסנטו יש בר סלטים עצום עם חסה, כרוב, בצל קצוץ, סלט זיתים ברוטב אדום, סלט חצילים ופלפלים אדומים רצועות ברוטב, סלט טירשי גזר בפרוסות, לימון כבוש בחיתוך דק, סביח, טוניסאי, נקניקיה, פטה, סלמון עם אבוקדו כמובן, סלט טונה, יווני, שקשוקה, מכאן והלאה, כיד הדמיון, כל זה ועוד ב-10 שקלים בלבד. הלכתי על סנדביץ' לחמניה טוניסאי, לא גדול במיוחד, זו לחמניה פשוטה למראה ולא צריך יותר ממנה, לפעמים עם שומשום, לחם מלא לא היה מתאים למטרה הזאת, תודה על הפשטות, הוספתי את כל מה שהיה אפשר: סלט זיתים, חסה, פטרוזיליה, לימון כבוש תפוח אדמה, חצילים ופלפל אדום ברוטב. קיבלתי לידי לחמניה של כל טוב, המראה שלה הוא ההיפך מהטעם שלה, נא להישען קדימה, זה מטפטף, ויטפטף אפילו יותר לקראת הסוף, אז תכנעו על ההתחלה ורוצו לשטוף ידיים בסוף הבליסה.

סנטו סנדביץ'. בית אשל 30, שוק הפשפשים, יפו. שעות פתיחה: א'-ו' 07:30-14:00

עוד באותו נושא

יש לי חולשה למאפים: המונה טועם חצ'פורי

לכתבה המלאה
סנטו סנדביץ'. קובי רובין
דלפק ענק עם תוספות לסנדביץ'/קובי רובין
  • עוד באותו נושא:
  • כריכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully