וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגעון הכריכים: OTO - סנדביץ' חדש ולוהט נפתח

13.6.2018 / 15:39

שגעון הכריכים לא מפסיק, וכעת מגיע סנדביץ' שף חדש ומושקע לדרום תל אביב עם כריכים טבעוניים מפתיעים ומלאים בירקות צבעוניים. כל מה שצריך לדעת על OTO בפלורנטין

OTO. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
סנדביץ' כרובית תחת השם המקסים Basic Bitch/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

סנדביצ'יה טבעונית חדשה בפלורנטין מבקשת לערער את כל מה שחשבתם על סנדביצ'ים. רטבים ומרכיבים חריגים ומסקרנים וטבח שמגיע מעולמות הגורמה עושים את OTO, המקום החדש של שי היימן, לכוכב מנצנץ בשמי פלורנטין. אם כל הסיפור הזה של סנדביצ'ים גורמה נשמע לכם מוכר, זה בגלל שלפני שלושה חודשים נפתחה ברווזי, חנות הסנדביצ'ים של רז רהב, חבר של היימן וגם מי שעד לא מזמן העסיק אותו במטבח של OCD.

OTO. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
כל הסנדביצ'ים יחד/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

היימן מספר שלפני ארבעה חודשים התקלקל לו המקרר והוא נאלץ לעבור לתפריט טבעוני שמהר מאוד התחבב עליו והוא דבק בו. את האהבה החדשה לטבעונות הוא חיבר לאהבה ישנה לסנדביצ'ים והתוצאה היא כריכים צבעוניים ויוצאי דופן. את המנות מגיש היימן בחלל של הבר ברלין בפלורנטין, מתפריט צבעוני שחוטא מעט בווירוס השמות המוזרים, מחלה מדבקת שמאיימת להפוך למגפה בתל אביב. בשעות הצהריים המקום רגוע ונעים, אפשר לשבת בחוץ או בפנים, ויש אפילו תפריט קוקטיילים חמוד וגם 1+1 על הבירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
OTO. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
מרכיבים מעניינים כמו תפוח אדמה סגול/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

הסנדביצ'ים עצמם מוגשים בלחמי מחמצת, או בלחמניות ללא גלוטן, ואנחנו טעמנו ארבעה כריכים מתוך החמישה שבתפריט (כל הסנדביצ'ים עולים 32 שקלים), ולהלן הממצאים. כריך שרגא ובו סלט קולורבי וכרוב בצלייה איטית, בוויניגרט קיווי עם חרדל בננות, זה נשמע מוזר אבל זה עובד יחד. אכלנו גם כריך מצוין שנקרא BA.MA עם בטטה סגולה אפויה על מלח, סלט חסה שרופה וגזר, סויונז (מיונז סויה) של פטל וחלפיניו. חוץ מהנדסת סנדביץ' הלוקה בחסר בה המרכיבים נדחקו אחד אחרי השני בתוך הסנדביץ' ולא אחד על גבי השני, הטעמים היו טובים ועבדו יחד. אכלנו גם כריך BROCATO עם תפוח אדמה ויולט, סלט כרוב אדום בווניל, שלא הורגש במיוחד, וקטשופ של אגס תפוח, שזו בעצם מחית של אגסים ותפוחים ואין באמת קשר בינה לבין קטשופ.

OTO. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
סנדביץ BA.MA עם בטטה סגולה וסלט חסה שרופה/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

טעמנו גם סנדביץ' הנקרא BASIC BITCH ובו יש כרובית צלויה, עדשים שחורות, בצל מקורמל, טחינה וזעפרן, גם הוא סנדביץ' נהדר ורק חבל שהעדשים היו דחוקות מאחורי הכרובית, שוב הנדסה לוקה בחסר.

הלהיט של OTO, שהיימן מכנה אטלייה לקולינריה ישראלית אחרת, זה מגוון רטבים חריפים נהדרים תוצרת בית, מרוטב משמש והבנרו ועד פטל חלפיניו, שמקפיצים כל סנדביץ' והופכים את הביסים למגוונים ומעניינים. הסנדביצ'ים עצמם גדולים ומרשימים, אינסטגרמים למדי, למרות שהדמיון ביניהם לבין הכריכים של ברווזי מעט מחשיד.

OTO. רעות סהר, מערכת וואלה! NEWS
רטבים חריפים תוצרת בית/מערכת וואלה! NEWS, רעות סהר

למרות החשד, היימן מספר שרהב והוא חברים טובים ושהוא שיתף אותו ברעיונות ובתהליך הבניה של התפריט ששזורות בו הרבה בדיחות פנימיות של שניהם. היימן, שחוץ מהג'וב ב-OCD עבד בארצות הברית במסעדות שף כמו Manresa באל.איי או The Aviary בשיקגו, שתיהן מסעדות שף שפועלות בקונספט ארוחת טעימות בדומה ל-OCD, עובד מאחורי הבר המחוספס של ברלין בפלורנטין בז'קט שפים לבן ומרכיב את הסנדביצ'ים בהקפדה יתרה. בשעות הערב התפריט מציע את אותם הסנדביצ'ים בגרסת ברוסקטה, ומאפשר ליהנות מארוחת טאפאסים קלילה יותר.

אין ספק שמדובר ביעד מוצלח לטבעונים אבל גם נסיון מעניין למי שאינו טבעוני, עם רטבים וחומרי גלם מפתיעים.

OTO, ברלין פלורנטין, ויטל 1 תל אביב, שעות הפעילות ימים א'-ש' 12:00-24:00, 054-4264563

  • עוד באותו נושא:
  • OTO
  • אוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully