וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שאין שלג בישראל? הקינוח הדרום קוריאני הגיע לארץ

6.7.2018 / 9:54

מזמן לא היה כאן קינוח חדש ומרים, ובדיוק בזמן נחת בישראל קינוח הבינגסו הקוריאני, המבוסס על גילופי קרח חלב ומזכיר מאד שלג, רק בטעמים. כל הפרטים על המרענן הצונן של הקיץ

צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

חוץ מגנגם סטייל ומוצרי קוסמטיקה חדשניים, דרום קוריאה מביאה לישראל להיט חדש. בינגסו הוא קינוח דרום קוריאני מפורסם, פופולרי בעיקר בחודשי הקיץ, המבוסס על גילופי קרח חלב שמזכירים מאוד שלג ומגיעים בטעמים שונים. על פתיתי קרח החלב האלה נוהגים להניח תוספות שונות, כמו פירות, עוגיות, רטבים וחלב ממותק כשהסטייל הדרום קוריאני מאופיין גם בקערות הצבעוניות והמוגזמות.

עוד קינוחים חדשים ששווה לבדוק:
גלידות מגנום סמיפרדו בג'לטריה בצפון תל אביב
גלידה בלחמנייה ושייקים משוגעים בגלידיום בחיפה

קינוח שלג תה ירוק וגלידה. רעות סהר,
שלג בטעם תה ירוק עם גלידת וניל ושקדים/רעות סהר

עכשיו הטירוף זה הגיע לתל אביב בזכות הזכיין דני ללזרי ובנו ליאור. בפינת הרחובות בוגרשוב וקינג ג'ורג' הם פתחו את הסניף הראשון מתוך הארבעה שמתוכננים להיפתח השנה, עם דגלי דרום קוריאה שמתנופפים בחוץ ותפריט ענק מלא בגרסאות שונות של הקינוח המזוהה כל כך עם חצי האי הדרום קוריאני. לצורך ההגירה של הקינוח המפורסם ארצה גייסו את שף קונדיטור אלון שבו שנתן ייעוץ קולינרי וסייע בבניית התפריט.

עוד באותו נושא

קיץ נצחי: שתי גלידריות חדשות נפתחו בתל אביב

לכתבה המלאה
בריוש עם גלידה ושוקולד. רעות סהר,
ויש גם בריוש עם גלידה ושוקולד/רעות סהר

מה תוכלו לנסות? בינג קוקוס עם שלג בטעם חלב ורוטב רפאלו, עם גלידת קוקוס, קוביות בראוניז ושבבי קוקוס (29 שקלים). יש גם בינג אבטיח עם שלג חלב וכדורוני אבטיח, גבינה בולגרית או גלידת וניל (29 שקלים); בינג מנגו ועוגת גבינה שאפשר להזמין גם בגודל ענק (44 שקלים) עם שלג חלב וקוביות מנגו, קוביות עוגת גבינה, סורבה מנגו ושקדים פרושים. יש בתפריט מחלקה של בינג בריאות שמציעה מנות קלילות יותר כמו בינג חלבה עם אגוזי לוז וטחינה גולמית או בינג תה ירוק, עם שלג תה ירוק, שקדים קלויים וכדור גלידת וניל (29 שקלים).

קינוח שלג עם מנגו ועוגת גבינה. רעות סהר,
פתיתי קרח חלב עם מנגו ועוגת גבינה/רעות סהר

אם בין כל אלה לא מצאתם משהו שמתחשק לכם דפדפו לחלק הבא של התפריט שנקרא בינג שחיתות עם מנות כמו טריפל שוקולד עם שלג שוקולד, קוביות בראוניז, שברי אוריאו וכדור גלידת שוקולד, יש גרסה דומה עם בננות ואגוזי לוז, או בינג בננה קרמל על בסיס שלג חלב, בננה מקורמלת ושברי עוגיות לוטוס (29 שקלים). בסו-בינג הצליחו לשמור על אותנטיות והמקום נראה כמו חנות בסיאול עם תצוגה בה אפשר לראות את כל המנות מפלסטיק (חיקויים ברמה גבוהה מאד), מסכי טלוויזיה המקרינים תמונות מהתפריט, קישוטי ענק של פתיתי שלג בכל מקום ודגלוני דרום קוריאה. מאחורי הדלפק מכינים כל מנה בהקפדה, על פי הספר, שמים כל קישוט וכל חתיכת פרי במקומם ומיכל הקצפת מנירוסטה עובד שעות נוספות. דרום קוריאה ברוכה הבאה לישראל.

סו-בינג, בוגרשוב 106 תל אביב, שעות הפעילות ימים א'-ו' 9:00-22:00, יום ש' 10:00-22:00

קינוח שלג ושוקולד. רעות סהר,
פתיתי קרח שוקולד וקוביות בראוניז/רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully