וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לא אמרת שאחותך שווה ממך? עסקית צהריים בקאב קם

9.7.2018 / 13:47

הבר התאילנדי קאב קם פתח את שעריו בשעות הצהריים, ומציע עסקית במחיר משתלם. האם הדייט הלילי הסוער ורווי האלכוהול מצליח לרגש גם באור יום?

קאב קם. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
עוף בטיגון עמוק בקאב קם/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

הלוקיישן: קאב קם, האחות הקטנה של מסעדת בית תאילנדי המצליחה, שנפתחה לפני כשנה וחצי ברחוב לינקולן המשתפץ.

האיוונט: אחרי שפעלה כבר לילי, פתחה את שעריה (ואת תריסי המסעדה) בשעות הצהריים, וזאת הזדמנות מצוינת לבדוק אם הדייט הלוהט מהלילה אטרקטיבי גם באור יום.

הדיל: 68 שקלים למנה עיקרית (למעט שלוש מנות יקרות יותר המופיעות בתפריט) פלוס משקה קר ושווה במיוחד (מיד נרחיב).

קאב קם. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
תה הלמון גראס, שווה הכל/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

איך האוכל?

במחיר המנה העיקרית מוצעת גם שתייה כאמור, כאשר מלבד האופציות השגרתיות מעולמות הקולה-סודה, יש גם אופציה לתה קר על בסיס למון גראס, או בירה תאילנדית קרה בבקבוק. שתי האופציות קוסמות במיוחד, ונדיב במקומותינו לקבל בירה במחיר ארוחה עסקית. אבל אין ספק שהמנצח של הארוחה הזאת הוא תה הלמון גראס. כוסות בצבע ירוק זוהר האירו את שולחננו, עם טעם חזק ומרענן של למון גראס טרי (ולא תמצית), לא נגזים אם נגיד שזה היה אחד המשקאות הכי טעימים ששתינו לאחרונה.

בגלל שמדובר בארבע בנות עם עיניים גדולות, חששנו שמנה עיקרית בלבד לא תספיק והתפתינו גם לסום טאם - סלט פפאיה (36 שקלים), המנה הראשונה היחידה שמוצעת בתפריט, כפתיח משעשע חך עד שהמנות העיקריות יגיעו. אלא שהסלט הגיע יחד עם המנות העיקריות (די מהר) בצלוחית קטנה, שלטעמנו יכלו לפרגן אותה במחיר העיקרית. בכל אופן, לא נרשמה התרגשות.

העיקריות מחולקות לשני סוגים: קוייטאו - אטריות אורז טריות שנעשות במקום בכל יום, המבוססות על אורז וטפיוקה. הללו מוגשות כמנה עם תוספות שונות, וציר בצד, למי שרוצה לאכול את זה כמעין מרק. מהחלק הזה דגמנו את הקוייטאו נאה טון - מנה של נתחי אונטריב מבושלים בקדירה עם כוכבי אניס זרעי כוסברה והל ירוק עם הרבה עלים ירוקים. המנה הייתה טובה מאוד. הציר הגיע בצד ואפשר להוסיף ולשחק עם מינוני הנוזלים במנה לפי הטעם, היה מושלם וטעים לשתות אותו גם בפני עצמו. האטריות היו טובות, למרות שנמצא חלק בו הן נדבקו זו לזו והפכו לגוש, נתחי האונטריב היו מעולים ונצרבו כהלכה.

עוד באותו נושא

קפצנו ללאנץ' תכף נשוב: ארוחת צהרים באלנה שווה את הכסף?

לכתבה המלאה
קאב קם. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
אטריות ביצים עם כרעי עוף וכיסונים מטוגנים/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

חלק נוסף של התפריט הוא הבאמי - מרק יבש עשוי מאטריות ביצים טריות אשר נעשות גם הן מדי יום במקום. המנה מתובלת בסויה שחורה מתוקה ומגיעה עם כיסונים פריכים. מחלק זה של התפריט נדגמו באמי גאי טוט - כרעי עוף פריכים מפורקים מהעצם ובאמי מו קרופ - נתחי חזיר פריכים. שתי המנות היו טובות. הבשרים היו טובים ועסיסיים, הכיסונים היו תוספת מפתיעה, קריספים וכיפים, והמנה כולה עבדה מעולה יחד בשתי הווריאציות. הרוטב המתקתק משווה זיכרון נוסטלגי לאטריות של פעם, רק איכותי יותר.

מסקציית המיוחדים בחרנו בגאי טוט סום טאם - כרעי עוף במשרה תאי בטיגון ארוך לצד סלט פפאיה וסטיקי רייס (76 שקלים). העוף שהגיע היה רותח מבפנים, הגיע לשולחן שנייה אחרי שטיגנו אותו וזה ניכר לטובה. השילוב שלו עם הסטיקי רייס וסלט הפפאיה (שהגיע בדיוק בגודל של סלט הפפאיה שהזמנו כמנה ראשונה) עבד מעולה ויצר מנה מגוונת.

לקינוח הזמנו קרם ברולה אננס (36 שקלים), קינוח טוב ומרענן. לא כל הסועדות הצליחו לאתר את חתיכות האננס, אבל טעם קרם הקוקוס היה דומיננטי וכיפי.

קאב קם. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
קרם ברולה אננס/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

מדד המשתלם בכיס: 4 מתוך 5. מדובר בארוחה עסקית בעלות של 68 שקלים ללא תוספות. מחיר סביר בהחלט ביחס לתמורה.

מדד האינסטוש: 3 מתוך 5. אוכל תאילנדי מטבעו לא מצטלם מדהים, המנות מאוד אסתטיות, אבל אין כאן מאמץ מיוחד שכולו קורא "תצלמו אותי" כמו שולחנות שיש לבנים או גימיקים אחרים, ועדיין המנות בהחלט עושות חשק לצלול פנימה.

מדד הקפצתי ללאנץ' תכף אשוב: 4 מתוך 5. למרות שאין במקום אווירת פאסט פוד, המנות יוצאות מהר מאוד, ועצם העובדה שאין ראשונות מאפשר לתקתק את הארוחה תוך חצי שעה ולחזור לענייני היום. בשעות הצהריים זה נהדר.

בשורה התחתונה: בקאב קם יודעים את העבודה, שום דבר לא השתנה גם כשהאור נדלק, וזה עובד מצוין גם בלי אלכוהול לצד האוכל.

קאב קם, לינקולן 11 תל אביב, 03-688-9960. לא כשר

מועדון ארוחת הצהריים כולל את מערכת וואלה! אוכל: יעל לאור, גרדה גלזר, רעות סהר ורונית אבידן-שיינפלד.

קאב קם. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
קאב קם באור יום/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully