וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעוף עליו: פולקלה בבומביי

12.7.2018 / 14:05

תכירו את פולקלה בבומביי, מקום חדש בתל אביב המגיש אוכל רחוב הודי באווירה תוססת. בתפריט תבשילים המזגזגים בין ההגדרות של אוכל הודי ואוכל ישראלי והמון וריאציות על עוף

פולקלה בבומביי. אבישג סלומון,
יש עוף חדש בשכונה/אבישג סלומון

פולקלה, הרוטיסרי חביב הקהל משדרות יהודית בתל אביב, חוזר למקורות ההודים של בעליו. כעת הוא נפתח לוקיישן חדש, לא רחוק מזה הקיים, בגרסת אוכל רחוב הודי ובאווירה תוססת ועליזה, תחת השם פולקלה בבומביי. המסעדה הקטנה שפונה לרחוב החשמונאים מציגה תפריט של תבשילים שמזגזגים בין ההגדרות של אוכל הודי ואוכל ישראלי, עם מנות על בסיסי עוף או דגים, ומגוון מנות צמחוניות וטבעוניות בהשראת המטבח ההודי.

עוד מסעדות חדשות באזור הזה בתל אביב ששווה לבדוק:
הסניף השני של ההמבורגר האורבני פורט 19
הקפיטריה- המסעדה המעוצבת בקניון גינדי TLV
איט מיט כריך האנטריקוט המפורסם

פולקלה בבומביי. אבישג סלומון,
אוכל רחוב הודי/אבישג סלומון

בתפריט, שרשום על לוח מחיק על הקיר, תמצאו מנות כמו עוף הרוטיסרי המוכר מהסניף בשדרות יהודית, העוף מושרה במרינדת תבלינים, ומוגש עם אורז או תפוח אדמה, תבשיל ירקות הודי וסלט (48 שקלים); צ'יקן טיקה מסאלה של נתחי פרגיות במרינדה של יוגורט ותבלינים, עשויים על הפלנצ'ה ומוגשים בפיתה בליווי צ'טני ירוק ועגבניות מתובלות, או בצלחת על אורז בתוספת ירקות מבושלים בסגנון הודי, סלט לבחירה וצ'טני בטעמים (38 שקלים); יש גם טאלי- מנה צמחונית קלאסית מוגשת עם אורז וארבעה סוגים של תוספות לבחירה כמו דאל, חצילים הודיים, צ'אנה מסאלה, במיה בתערובת ארומטית, שעועית עם קצח, תפוחי אדמה ובטטה מתובלים בסילאן, בתוספת סלט מרענן וראיטה (44 שקלים); שניצל פולקלה בבומביי סטייל בלווי צ'טני לבחירה כמו אפרסק ספייסי, תמרהינדי קוקוס וצ'טני ירוק חריף, מוגש עם אורז או תפוח אדמה, ירקות מבושלים בסגנון הודי וסלט לבחירה (45 שקלים); לצד המנות יוגשו בירות ולאסי, כשבהמשך צפוי לצוץ גם תפריט קוקטיילים קטן לצד חטיפים הודיים זריזים כמו פאקורות וסמוסות. בהמשך יהיו גם משלוחים. נמסטה.

פולקלה בבומביי, החשמונאים 96 תל אביב, שעות הפעילות בימי ההרצה החל מ-12:00 ועד 15:00, 03-9744944

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פולקלה בבומביי. אבישג סלומון,
נפתח השבוע/אבישג סלומון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully