וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איט מיט: סניף שני לכריך האנטרקוט המפורסם

28.12.2017 / 15:10

הרבה לפני שגעון ההמבורגר ששטף את הארץ, כריך האנטרקוט המדויק של איט מיט יצר סביב המקום עומס ותור תמידיים. כעת, הגיע זמנו של הסניף הנוסף בת"א

צילום: עידו שחם, עריכה: רן צימט

כבר תשע שנים שדוכן EatMeat מגיש מנה אחת מנצחת שצברה לה קהל אוהדים נאמן ובנתה את המוניטין של איט מיט כאחד מדוכני הבשר הטובים מסוגם בעיר שמלאה במקומות שמגישים בשר בלחם. אז איך הצליחה איט מיט להתבלט? בלחם הפרנה העגול והרך שלה מניחים תמהיל של מרכיבים שיוצרים סנדביץ' מנצח.

אנטרקוט בלחם פרנה. רעות סהר,
כריך מנצח/רעות סהר

על הפלנצ'ה מטגנים בצל ופלפלים ירוקים חריפים, על הלחם מורחים מיונז, חרדל וצ'ימיצ'ורי. אל הבצל והפלפלים המטוגנים מוסיפים נתחי אנטרקוט מיושנים ועל הלחם מסדרים בינתיים חסה ועגבניה. הבשר, הבצלים והפלפלים נכנסים לתוך הלחם ועליהם אפשר להוסיף ביצת עין או פטריות מטוגנות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אנטרקוט בלחם פרנה. רעות סהר,
נתחי אנטריקוט בפרנה/רעות סהר

ההצלחה של הסנדביץ' הזה מסבירה את פתיחתו של סניף שני למיט מיט, כבר לא בגבולות הגזרה של המזללות של שעת לילה מאוחרת בקינג ג'ורג', אלא ברחוב קרליבך, היכן שנפתחו השנה לא מעט מקומות חדשים כחלק מההתפתחות של השכונה סביב קניון גינדי החדש ותחנת הרכבת הקלה שנמצאת בבנייה.

אנטרקוט בלחם פרנה. רעות סהר,
על הפלאנצ'ה של איט מיט/רעות סהר

בסניף החדש לא היתה שום כוונה לחדש אלא להמשיך להגיש את מה שהפך את איט מיט להצלחה תל אביבית. מלבד הכריך בלחם הפרנה (43 שקלים) תוכלו להזמין את נתחי האנטרקוט על סלט ירקות (43 שקלים). גם בסניף החדש העובדים של איט מיט עובדים במיומנות וביעילות, בעוד הלחם נפרס ונמרח, הבשר כבר על הפלנצ'ה ותוך דקות ספורות כבר ארוז או מונח על המגש. זו ארוחה זריזה ומשביעה וברור איך היא הפכה למפורסמת.

איט מיט, קרליבך 18 תל אביב, 03-525-2153

אנטרקוט על סלט ירקות. רעות סהר,
סלט עם נתחי אנטרקוט/רעות סהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully